Fejben már lefuttatta az elképzelhető legrosszabb eshetőségeket, de ami a szeme elé tárult, mindent felülmúlt: Trostot teljesen ellepték a titánok. Mindenütt szétzúzott épületek, hullák és kétségbeesés.
Pixis, a Helyőrség parancsnoka ismertette a tervüket, aminek hallatán majdnem lezúgott a falról.
- Egy titán alakváltó? - tátogott elképedten, Hanji pedig majd' elolvadt gyönyörűségében.
- Tudod, én már azt hittem, mindent láttam - mormolta mellette Victorio, Matias ellenben szomorúan fürkészte a feldúlt körzetet, ami valaha az otthona volt.
- Parancsnok - szólította meg Pixist. - Van bármi esély rá, hogy sikerrel járnak?
- Ezt nem tudnám megmondani; jelen pillanatban csak várni tudunk.
Sárga füstcsík úszott föl a levegőben. Tehát sikerült - a hadművelet sikerrel járt.
- Nyertünk - szólalt meg Cassie, a hangja enyhén reszketett.
- Nyertünk; mit nyertünk? - szólt Kowalski keserűen. - Több száz halottat és még több sebesültet...
- Ne most rinyáljatok; még nincs vége - szakította félbe Levi.
- Cassandra - lépett közéjük Erwin. - Az egységeddel induljatok előre a körzet északi része felé, és öljétek meg az óriásokat!
- Értettem! - szalutált. - Hallottátok a parancsnokot! Előre! - lőtt ki a manőverével.
........
Körülbelül fél órával és 8 döglött titánnal később történt - Cassandra haladt elöl, amikor hirtelen megfontolásból hátrafordult a mögötte haladó Vic-hez. Rögvest kiszúrta az alatta álló titánt, aki hirtelen elrugaszkodva a fiú felé vetette magát.
- Vigyázz!
Victorio lenézett, majd egy halk kiáltást követően feljebb lendült - gyorsan, de nem eléggé gyorsan. Már csak a hangos üvöltés érte utol, majd újdonsült hadnagya egy tetőn landolt, vércsíkot húzva maga után.
- Vic! - Elöntötte az agyát a gyilkos düh - fordult volna vissza, hogy felaprítsa a titánt, de az egység beérkező tagjai már megtették helyette.
Remegő lábakkal érkezett meg a vadul ziháló Victorio mellé. A jobb lábfeje helyén csak egy patakokban vérző csonk maradt - más sérülést nem látott rajta, de ez is elég volt ahhoz, hogy tótágast álljon a gyomra. Vadul nyelt egyet-kettőt, majd összeszedve magát letépte a sebesültről a köpenyét, és a pengéi segítségével nekilátott, hogy csíkokra szabdalja és szorítókötést készítsen.
- Másom nem hiányzik? - kérdezte a fiú, reszketeg hangon.
- Ahogy látom, nem - vetette oda kurtán, a feladatára összpontosítva.
- Végül is, lehetett volna rosszabb is... Úgy is mindig azt hallgattam, milyen büdös a lábam.. Meg így egy csizmával kevesebbet kell takarítani... Hehe...
- Nagyon humoros - sziszegte, vadul meghúzgálva a hevenyészett kötést.
- Én leszek a Sánta Indián...
- Vic - szakította félbe, a hisztériás rohammal küszködve. - Elájulsz magadtól, vagy szeretnéd, hogy leüsselek?!
- Megoldom magamtól, ne aggódj, csak előtte megtennéd, hogy megvakarod a jobb lábfejem? Rohadtul visz... - Az arcából kifutott a vér; egy kurta pillantást vetve hiányzó végtagjára jutott el az agyáig, mi is történt tulajdonképpen és miről beszélt eddig. Halkan felhördült, majd összeesett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I got no regrets
FanficCassandra Anderson altábornok élete 10 évesen kezdődött: új nevet, új külsőt, új személyazonosságot kapott. Immár 21 éves, Erwin parancsnok jobb keze, és küzd a jobb jövőért. Levi Ackerman 28 éves, többször is mindent elvesztett. Két társával együ...