Figyelem, mostantól spoilerek fognak előbukkanni a mangából - habár nem fogom tűpontosan követni az eseményeket.
- Akkor vágjunk is bele! - dörzsölte össze a tenyerét Hanji. - Még sose csináltam ilyet, kicsit izgulok. De ne aggódjon, mindent megteszünk, ami csak módunkban áll ahhoz, hogy megtörjük. Levi se fogja majd vissza magát, még akkor se, ha kvázi családtagok..
Leon az arcába röhögött.
- Már megbocsásson, hölgyem, de attól, mert dugja az unokahúgomat, még nem fogom családtagnak tekinteni.
- A szövegelést tartogassa későbbre - kötött a ruhája elé kötényt Levi.
- Azt hiszik, tudnak majd hatni rám? Ugyan! Mivel? Fogkihúzás? Felejtős: már nincs is saját fogam - vicsorított egyet. - Műfogsor: korábban már kiverték az összeset. Éltem már át pokoli kínzásokat és kibírtam. Újra kérdem: hogy akarnak hatni rám?
- Majd rögtönözök - vetette oda kurtán a hadnagy.
Aztán az arcába térdelt.
.........
- Tetszik az új arcod! - köszöntötte Cassie a nagybátyját egy órával később. Majd, mindenfajta finomkodás nélkül, elkezdte ledörgölni a bőréről az alvadó vért. A művelet alatt Hanjiék kicsit hátrább húzódtak - Levi undorodva húzta le kezéről a véres kesztyűt.
Leon fintorgott.
- A jó rendőr, rossz rendőr módszer?
- Nem éppen. Eszemben sincs kedveskedni veled - húzott egy széket a férfival szembe és leült.
A nagybátyja rávigyorgott.
- Érted, amit most mondok? - szólalt meg hirtelen az anyanyelvükön; Hanji és Levi értetlenül kapta fel a fejét, mikor meghallották a számukra érthetetlen szöveget, Cassandra azonban csak bólintott.
- Hogyne - felelte, folyékonyan görgetve a szavakat - habár már évek óta nem használta ezt a nyelvet. - Apa mindannyiunknak megtanította. De miért akarsz most ezen csevegni? Ezzel akarsz valami kis bizalmat kiépíteni közöttünk? Kicsit elkéstél vele.
- Ugyan, Diana - A név hallatán Hanji felkapta a fejét. - Ó, úgy látom, valakiket nem avattál be a részletekbe. Neki legalább - célzott itt Levi-ra -, elmondtad, ki voltál valaha?
Cassie dühösen ráncolta össze a szemöldökét.
- Természetesen. És ne szólíts így! Ő már halott: akkor halt meg, amikor a családomat felfalták; a nevem Cassandra Anderson.
- Ahogy óhajtod, Cassandra. Végül is, bölcs döntés volt új nevet felvenni.. Több szempontból is.
- Miről hablatyolsz?
- Erről majd később. Miért akarjátok megtalálni Kennyt?
- Az a mi dolgunk.
- Hát, azzal, hogy belekevertetek, az enyém is lett, nem gondolod? Kennyt jobb nem keresni, és reménykedni, hogy nem talál meg. Romlott egy alak.
- Mit nem mondasz! Te talán jobb vagy nála?
Leon felsóhajtott.
- Akármit is gondolsz rólam, nem vagyok szörnyeteg. Minden bérgyilkost mást motivál: van, akit a pénz - mint engem -, van, akit a puszta élvezet. Kenny akkor is gyilkolna, ha nem fizetnék meg érte. Mindig is ezt csinálta, aztán egy szép napon rájött, hogy akár pénzt is kereshetne a hobbijával.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I got no regrets
FanficCassandra Anderson altábornok élete 10 évesen kezdődött: új nevet, új külsőt, új személyazonosságot kapott. Immár 21 éves, Erwin parancsnok jobb keze, és küzd a jobb jövőért. Levi Ackerman 28 éves, többször is mindent elvesztett. Két társával együ...