Mire összepakoltun, mehettünk is ebèdelni. Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem voltam éhes.
Aaron🐾: Kettőre ott lesz értetek a turné busz, aztán mentek Jacobért, utána a Jackek, aztán Hayes, végül Matt és én.
Nashy🙊😇: Okés.
Grierné💕: Rendben.
Dallasné😏❤: Felőlem
Dallaska🙈: Értettem :)
Kosaras🏀: Várom :3
Jack J.👓: Én itt leszek :D
Jack G.🎈: Ahogy én is :D
Shawnie🎸: Whatever😁
Mendesné🌹: Félek😅😍
Szőkeherceg👑: 👍❤
The smallest😎: Ok👌
Visszaindultunk a hotelhez.
-Komolyan félsz? - nézett rám Shawn.
-Aha... mármint nem úgy, mint mondjuk egy kígyótól, hanem... bennem van ez a... érted... - próbáltam magyarázni, hogyan is érzek.
-Valójában igen, értem - mosolyodott el Shawn.
-Tiszta izgatott vagyok... Shawn sosem akart elvinni engem - mondta Rachel és láttam rajta, hogy legszívesebben ugrálna, hogy levezesse a feszültséget.
-Én is - mosolygott Sophie.
-Amúgy ez hogy van? - kérdeztem.
-Te komolyan sosem láttál minket youtubeon - döbbent le egy pillanatra Nash. - Annyi, hogy elmegyünk egy-egy országba vagy városba vagy... érted. És ott fellépünk. Van, hogy Shawn és a Jack&Jack énekel, van, hogy csak beszélgetünk a közönséggel, de összességében csak hülyülünk a színpadon - magyarázta. - Utána meg lehet velünk találkozni és képet kérni, aláírást kérni.
-Igen, és hiába kértem Shawnt, hogy vigyen el legalább százszor, de sosem vitt - mondta lebiggyesztett szájjal Rachel.
-De most velünk jöhetsz - ölelte át Cameron.
-Igen, és olyan izgatott vagyoook - mosolyodott el izgatottan Rach.
Vidáman mentünk fel a szobáinkba, hogy levigyük a cuccainkat.
Tíz perc alatt már mindenkinek a bőröndjei lent voltak. Shawnnal visszamentünk a gitárjáért.
-Azért jó volt itt lenni kettesben - dőlt le az ágyra fáradtan.
-Az már biztos - mosolyodtam el és leültem mellé.
Lehúzott magához és átölelve engem nem engedett el.
-Mennünk kéne - motyogtam.
-Nem akarok - mondta.
-Gyere egyetlenem. Muszáj mennünk - mosolyodtam el és felültem.
-Mondtam már, hogy szeretlek? - kérdezte rám nézve.
-Talán - néztem rá.
-És azt mondtam, hogy szeretnék veled összeköltözni? - kérdezte.
-Mintha említetted volna - bólintottam. - Én is szeretném. Majd talán az utolsó gimis évünk után.
-Nem talán, hanem tuti - mosolyodott el és felült.
-Addig még sok víz lefolyik a Dunán - mondtam bölcsen.
-Mi? - húzta össze a szemöldökét.
-Ezt a magyarok sokszor mondják - vontam meg egyszerűen a vállam.
-Aha... oda is egyszer el kell jutnom - gondolkozott el.
-Egyszer úgyis el fogsz - mosolyogtam rá. - De most már menjünk le.
Még Shawn előtt felkaptam a hátamra a gitártokját.
-Jól áll - mosolyodott el.
-Hát még a kezemben a gitár - mondtam, aztán elnevettem magam. - Kicsit sem.
-Még nem láttalak, de kapsz egy saját gitárt - ígérte meg.
-Nem kell - ráztam meg mosolyogva a fejem.
-De. Én szeretném, ha együtt tudnánk gitározni - mondta halál komolyan. - És ne tiltakozz, nem lenne értelme.
-Rendben - tettem fel a kezem védekezőn. - Egyébként aranyos ez a kis fejkendő - nevettem el magam.
Elmosolyodott. - Gyere - fogta meg a kezem.
Lementünk a lépcsőn. Már mindenki lent várt minket.
-Mindjárt itt lesz a busz - tájékoztatott minket Nash.
Mindannyian megfogtuk a bőröndjeinket. Shawn le akarta venni a hátamról a gitartokját, hogy ne cipeljem még azt is, de én csak mosolyogva megráztam a fejem, jelezve, hogy nehogy levegye. Felnevetett. Abban a pillanatban megérkezett a busz. A busz alján a csomagtartó kinyílt, mi pedig beraktuk az összes csomagunkat, kivéve Shawn gitárját. Mindannyian egyszerre köszönve a buszsofőrnek, felszálltunk a buszra. Leültünk. Elővettem a telefonomat, hogy készítsek egy fotót Shawnról. Pont nem figyelt oda, szóval gondoltam jó lehet. De, amikor éppen elkészítettem volna, felém fordult. Mikor észrevette, mutatott egy peace jelet én pedig lőttem egy képet.
-Ez már az enyém - mosolyodtam el, amikor meg akarta nézni.
-Nyugi nem törlöm ki - mosolyodott el.
Megmutattam neki, mire felnevetett.
-Mit csináljunk? - kérdezte Sophie.
-Énekeljünk - ajánlotta Rach.
-És mit? - kérdezte Shawn, miközben elővette a gitárját.
-Cameron Dallas is my boyfriend - vágta rá Nash.
Mindannyian felnevettünk. Shawn belekezdett az elejébe.
-Oh his eyes, How I love his eyes - kezdte. - Oh his smile, How I want his smile. His hair, so voluptuous. I just... want him no-ow - énekelte.
-Cause he's Cameron Dallas, He is my boyfriend, Oh I love him soo. And you can't have him, Cause his all my own, I'll never let him goo, Cameron Dallas. - énekeltük mindannyian a refrént. -Cameron Dallas is my boyfriend, I love him soo. Cameron Dallas is my boyfriend, And I love him soo. Cameron Dallas - fejeztük be.
-Következő? - kérdezte Cameron.
Shawn elkezdett játszani valamit...
♡♡♡♡♡♡♡
Vajon Shawn mit fog játszani?
Remélem tetszett❤
Holnap rész❤
♡♡♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
Váratlan pillanat |✓|
FanfictionEgy elveszettnek hitt húg... Egy soha nem látott báty... És egy család, melyről kiderül, hogy nem is az. Maya élete egész könnyű volt. De csak egy bizonyos napig. 3.-os koráig Amerikában élt, ahol a legjobb barátja Shawn tartotta benne a lelket. Azt...