Reggel arra ébredtem, hogy valaki rámugrik.
-Kelj fel! Induluuunk! - ordította Ella rajtam ülve.
-Ajj - fordultam a hasamra.
-MAYAAAA! - ordította a fülembe.
-Jó, megyek, megyek - dünnyögtem és felkeltem.
-Siess! - ment ki a szobából.
Ahhoz képest, hogy milyen kicsi, nagyon hangos tud lenni mai napig is.
Tíz perc múlva, egy lenge pólóban és a kedvenc rövidnadrágomban sétáltam a családdal a városban.
-Nézzétek! - mutatott izgatottan Dóri egy pláza irányába.
-Jajj ne - temettem a tenyerembe az arcom.
Attól függetlenül, hogy lány vagyok, nagyon utálok vásárolni. Az oké, hogy néha van ami tetszik és azt megveszem, de azon kívűl nem mennék el "csakúgy" vásárolni.
Bementünk a plázába. Mondanom sem kell, hogy Dóri már vonszolta is magával anyát egyik boltból a másikba.
-Hanna, bejössz velem oda? - kérdeztem egy drogériára mutatva. - Kéne vennem szempillaspirált, de neked is akarok valamit keresni, hamár az ikred ennyi mindent kap.
-Persze - mondta halvány mosollyal az arcán.
Apa a kicsikkel elment a "gyermek-részlegre" (játszóház, meg ilyesmik), anyáék ruha- és cipőboltokat jártak végig, mi pedig bementünk a drogériába. Úgy beszéltük meg, hogy 11:50-kor a szökőkútnál találkozunk, így bőven volt időnk.
-Na, és mit szeretnél? - kérdeztem Hannát.
-Nem tudom. Váljunk szét és keressünk valamit. Tíz perc múlva ugyanitt - mosolygott és elindult az egyik irányba, ha jól emlékszem a szépítkezős szerek felé.
Én a másik irányba indultam meg, azaz a tisztálkodási szerek felé (magyarul tusfürdő, parfüm, dezodor stb.).
-De, az nem jó! - hallottam meg egy ismerős hangot.
-Ne csináld már haver! Ezer éve itt vagyunk! Válassz egyet és menjünk! - csattant fel egy még ismerősebb hang.
Közelebb mentem és a sor mögül előbukkant három barna hajkorona. Kettő sötétbarna és egy világosbarna. Azonnal tudtam, hogy kik ők. Shawn és Nash a két sötétbarna hajú, a világosbarna hajú pedig az én bátyám.
Mindhárman háttal álltak nekem, így halkan, akár egy macska, odasettenkedtem mögéjük. Befogtam Cam szemét.
-Ki vagyok? - suttogtam a fülébe.
Shawn és Nash felém fordultak, mire intettem a fejemmel, hogy fogják be a szájukat.
-Na jó. Mivel a srácok nem tettek semmit, tuti valami ismerős - kezdte a találgatást. - A suttogásodból nem tudom pontosan ki vagy, de lány. Szóval lehet az én hülye, de aranyos barátnőm Rachel, a húgom Maya, vagy... várjunk. Nem lehet más - jött rá, hogy tulajdonképpen csak én és a barátnője lehetünk.
-Na, most találgass - nevette el magát Shawn.
-Szerintem ez Maya. Már csak az illata miatt is - nevetett fel Cam.
-Talált-süllyedt - nevette el magát Nash is.
Cam vigyorogva fordult meg és átölelt.
-Szia hugi.
-Sziasztok - mosolyogtam.
-Szia napsugár - ölelt át Shawn.
-Szia Maya - intett Nash és azonnal visszafordult a tusfürdők felé. - Ez amúgy nem jó, hogy mindenkinek van beceneve rád, csak nekem nincs - nevetett, miközben a tusfürdőket nézegette.
ESTÁS LEYENDO
Váratlan pillanat |✓|
FanficEgy elveszettnek hitt húg... Egy soha nem látott báty... És egy család, melyről kiderül, hogy nem is az. Maya élete egész könnyű volt. De csak egy bizonyos napig. 3.-os koráig Amerikában élt, ahol a legjobb barátja Shawn tartotta benne a lelket. Azt...