-Hát nem. Nash, járnál Mayával? - kérdezte hirtelen Sophie.
-Igen - mondta egyszerűen Nash.
-Hogy mi? - néztem rá.
-Maya, te egy csodálatos lány vagy. Az első pillanattól kezdve bírtalak. Gyönyörű vagy és azt hiszem beléd szerettem - mondta ki.
-Ki szeretett kibe? - jött egy hang a hátunk mögül. Az egész csapat ott volt.
-Senki - vágtam rá és Nashre néztem. - Ugye?
-Ja - bólintott a szája szélét rágva.
-Srácok, ő itt Sophie. Sophie, ő itt Shawn, Cameron, Aaron, Hayes, Rachel és... - mutattam végig a csapaton, de az utolsó nevet nem kellett kimondanom.
-Jacob? - kérdezte Sophie és látszott, hogy fangörcse van.
-Szia - mosolyodott el.
-Te... te tényleg Jacob vagy! Uramisten el sem hiszem! - fagyott le a lány.
-Igen - mosolygott Jacob.
-Maya, neked miért turmixos a pólód? - kérdezte röhögve Cameron.
-Majd elmesélem - legyintettem nevetve.
-Ki akar fagyizni? - kérdezte Shawn.
-Én - emelte fel mindenki egyszerre a kezét.
-Akkor menjünk - nevette el magát Shawn.
Nem messze volt egy fagyisstand, ahol beálltunk a sorba. Mindenki a sajátját fizette. Éppen Sophie volt soron, én pedig mögötte álltam a sorban, így láttam, hogy a pénztárcájában van egy fénykép. Magáról gondolom még kisbabaként.
-Miért van elszakítva a kép? - kérdeztem hirtelen tőle.
-Nem tudom. Én így kaptam - vonta meg a vállat.
-Nekem is van egy ilyenem - szólalt meg mögöttem Jacob.
-Mi? - kérdeztük Sophieval.
Mindhárman kikértük a fagyinkat, aztán hogy Jacob mesélhessen félreálltunk.
-Szóval? - kérdeztem.
-Mi? Ja! Igen. Szóval... anya adott egy képet, hogy volt egy nővérem, aki halottan született meg. Anya nagyon sokat sírt az után. Azt mondta, hogy csak az hozta ki őt ezután a mélypont után, hogy terhes lett velem. Itt van a kép - keresett valamit a pénztárcájában, majd amikor megtalálta átnyújtotta Sophienak.
Sophie meglepődve nézte és előszedte a sajátját. Ugyanaz a kislány, ugyanabban a pózban. Belém csapott a felismerés. Jobban megnéztem Jacobot és Sophiet. Ugyanaz az arc, ugyanolyan szemek.
-Sophie... - kezdtem.
-Hm? - nézett rám.
-Hol születtél?
-Nem tudom... azt hiszem Oklahomában... talán - válaszolta Sophie a szemöldökét ráncolva.
-Jacob hívd anyukádat! - mondtam neki.
-Mi? Miért? - húzta össze a szemöldökét.
-Mert... csak hívd már! - siettettem.
-Jó, na! - forgatta meg a szemét és tárcsázta az anyukáját.
-Hangosítsd ki! - mondtam.
Jacob kihangosította.
-Szia kincsem. Mesélj - szólalt meg a telefon túloldaláról egy női hang.
-Szia anya. Jelenleg nem én akarok beszélgetni veled... vagyis nem csak én - mondta.
-Jónapot Mrs. Sartorius. Maya vagyok, Jacob egyik barátja - köszöntem.
-Szia Maya - köszönt vissza.
-Csak azt szeretném kérdezni, hogy hogy hívták volna Jacob nővérét? - kérdeztem. - Kérem, nagyon fontos lenne.
-Sophie - mondta halkan.
-És mondja. Biztos abban, hogy a lány halva született? Nem lehet, hogy csak aludt? - kérdeztem.
-Egy kisbaba sosem alszik, ha megszületik - mondta Mrs. Sartorius.
-Akkor ez esetben Sophie egy különleges ember - mosolyodtam el és Sophiera néztem. - Köszönj anyukádnak Sophie.
-Öhm... üd...üdvözlöm - mondta Sophie.
-Videohívást, most azonnal! - mondta Jacob anyukája és letette.
A videohívás két másodpercen belül érkezett is. Fogadtuk és Sophiet Jacob mellé állítottam.
-Üdvözlöm ismét - mondtam. - Nézze - mutattam a Sophiera és Jacobra.
-Te jó ég! Te a lányom vagy - könnyezett Mrs. Sartorius.
-Komolyan? - kérdezte Sophie.
-Egy anya mindig megismeri a gyerekét - mosolyodott el könnyes szemmel.
-Van egy nővérem? - kérdezte döbbenten Jacob.
-Jacob Sartorius az öcsém? - kérdezte Sophie.
-Igen, testvérek vagytok, Sophie mától Sophie Sartorius, nekünk mennünk kell. Sophie, majd felhívod anyukádat, de menjünk - szólt közbe Nash. - Üdvözlöm Mrs. Sartorius.
-Szia Nash - nevette el magát Sophie és Jacob anyukája.
-Menjünk - fogta meg Nash Sophie és az én vállamat és elkezdett minket húzni.
-Szia anya! - intett gyorsan Jacob és Sophie, majd Jacob lerakta a telefont és utánunk indult.
-Szóval öcsi - ölelte át Sophie Jacob vállát.
-Igen nővérkém? - nézett fel Sophiera Jacob (Sophie fél fejjel magasabb).
-Hol fogok én aludni? - nevette el magát Sophie.
-Ez egyértelmű. A nyaralóban van még kettő szoba. Az egyik a tied - mondta Jacob Sophienak. - A másik meg a tied - nézett rám Jacob.
-Az enyém? - döbbentem le.
-Igen. Cameron nem fogja engedni, hogy a volt családodnál aludj - nevette el magát.
-Hát, rendben - vontam vállat.
-Sophie, még nem csináltad meg a feladatodat - szólalt meg Nash.
-Hagyjál már, most tudtam meg, hogy van rendes családom - csapott Sophie Nash vállára.
-De, attól még meg kell tenned. Ma - tette hozzá Nash.
-Jó, csak hagyj - mondta Sophie a szemét forgatva.
Elképzeltem, hogy Sophie és Nash milyen jó kis párost alkotnának.
Sophie unottan vett egy újabb fagyit, majd amikor meglátta Shawnt, odasettenkedett hozzá és az arcába nyomta. Nashből kirobbant a nevetés, ahogy a többiekből is. Egyedül én és Shawn nem röhögtünk. Shawn letörölte az arcát.
-Ezt miért kaptam? - kérdezte.
Sophie unottan Nashre mutatott.
-Hát persze - forgatta meg Shawn a szemét és elmosolyodott. A kezébe nyomtam egy fagyit, majd egymásra néztünk és egy bólintás után Shawn az arcába nyomta a fagyit én pedig leöntöttem egy turmixal.
-Ezt azért, mert hülye feladatokat találsz ki nekünk - mondtam, majd Shawnnal mosolyogva összepacsiztunk és otthagytuk a ledöbbent Nasht.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hű... nem tudom, hogy valaki számított e erre (food_panda20-on és idcwhoareu-n kívűl), de remélem tetszett😘
Holnap jön az új rész (nem tudom, hogy mikor érek haza, szóval előre is bocsi, ha esetleg nagyon későn jön)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ESTÁS LEYENDO
Váratlan pillanat |✓|
FanficEgy elveszettnek hitt húg... Egy soha nem látott báty... És egy család, melyről kiderül, hogy nem is az. Maya élete egész könnyű volt. De csak egy bizonyos napig. 3.-os koráig Amerikában élt, ahol a legjobb barátja Shawn tartotta benne a lelket. Azt...