Mire megálltunk Mattért, a könyv felénél tartottam.
-Sziasztok! - köszönt Matt mosolyogva.
-Szia - köszöntünk vissza.
-Na ki Maya és ki Sophie? - kérdezte.
-Maya jelen - tettem fel a kezem egy pillanatra felpillantva a könyvemből.
-Sophie is - mosolygott Sophie, akit éppen Nash karolt át.
-Szóval a szemüveges, Maya. Akihez pedig Nash ragaszkodik az Sophie - próbálta memorizálni Matt.
-Ez így nem teljesen igaz - szóltam közbe mosolyogva. - Valójában nem vagyok szemüveges, ez csak divatszemüveg - vettem le. - Nullás dioptria. Olyan, mint Johnsoné.
-És én Mayához is ragaszkodok nemcsak Sophiehoz. Maya a legjobb barátom - nevetett Nash. - Nyilván Sophiehoz kicsit jobban, hiszen ő az én hercegnőm, de... ja.
Rachellel összenézve egy "ahhw"-t hallattunk Nash kijelentésére, Sophie pedig elpirult.
-Mindegy - rázta meg a fejét mosolyogva Matt.
Matt is leült, a többiek beszélgetni kezdtek én pedig újra belemélyedtem a könyvembe.
Legközelebb Aaron érkezésére kaptam fel a fejem.
-Yeah! Mindenki megérkezett, kérjük a történetet - nézett ránk vigyorogva Johnson.
-Meséltem, hogy hat éves koromban elvesztettem a húgomat? - kezdte Cameron.
-Nekem igen - bólintott Matt.
-Nekünk nem - ingatták a fejüket a Jackek.
-Akkor te valójában nem is Dallas vagy? - kérdezte Gilinsky.
-De. Ezt 18 évesen vettem fel - mosolyodott el Cam. - Öt éves voltam, amikor autóbalesetet szenvedtünk. Anyáék meghaltak, de mi a húgommal életben maradtunk. Aztán árvaházba kerültünk. Mayát a harmadik szülinapján örökbe fogadták, majd egy hét múlva engem is.
-Most nyáron "anyáék" Californiába hozták az egész családot. Még a repülőn találkoztam Shawnnal - kezdtem. - Először nem ismertem fel.
-Miért is? - vágott közbe Shawn.
-Akkor már legalább 48 óraja fent voltam - nevettem el magam.
-Miért? - rázta meg a fejét Nash.
-Képtelen voltam aludni. Csak képzeld el, hogy anyukádék, akik kilenc éve csak magyarul beszélnek, Magyarországon élsz és bejelentik, hogy Californiába mentek egy egész nyárra - néztem rá.
-Uh, ez durva - gondolkozott el Nash.
-Na, igen - nevettem.
-És Shawn, te mit kerestél Budapesten? - kérdezte összevont szemöldökkel Aaron.
-Őt kerestem - mutatott rám.
-Miért? - kérdezte Matt.
-Mert a legjobb barátom volt, amikor Kanadában éltek és kilenc, ismétlem KILENC évig nem láttam és nyilván hiányzott? - kérdezte, mintha ez annyira egyértelmű lenne... mondjuk nekem egyértelmű volt :D.
-Na, igen. Szóval leszállásnál már felismertem. Aztán a nyaralónál találkoztam Rachellel. Az egész éjszakát végigbeszélgettük és Shawnnal írtunk egy dalt.
-Rólam! - kiáltotta Cam.
-Az én szemszögemből - forgatta meg a szemét mosolyogva Rachel.
-Ezt még majd el kell énekelnetek - mondta tágranyílt szemmel Gilinsky.
KAMU SEDANG MEMBACA
Váratlan pillanat |✓|
Fiksi PenggemarEgy elveszettnek hitt húg... Egy soha nem látott báty... És egy család, melyről kiderül, hogy nem is az. Maya élete egész könnyű volt. De csak egy bizonyos napig. 3.-os koráig Amerikában élt, ahol a legjobb barátja Shawn tartotta benne a lelket. Azt...