》45.fejezet - Váratlan cél》

1.3K 58 18
                                    

Gyönyörű volt...

-Hé ez tök közel van hozzánk! - döbbent le Rach.

-Direkt olyat kerestünk, hogy egy: közel legyünk hozzátok, kettő: együtt tudjatok menni suliba. Maya nem mostanában fogja tudni cipelni a táskáját - mondta Cam.

-Majd én viszem neki - legyintett Shawn.

-Tényleg Maya, nem fáj? - kérdezte Gilinsky.

-Jelenleg még nem. Még hat a fájdalomcsillapító. Csak érdekes lesz így élni - mondtam a hozzám kötözött karomra utalva.

-Erre annyira kíváncsi lennék - sóhajtott Nash.

-Aki kíváncsi hamar megöregszik! - mondtam neki.

-Mindjárt leszállunk - szólalt meg hirtelen Jacob.

-Mi?! - néztem rá.

-Sajnos - bólogatott Sophie.

-Jajj ne - szomorodtam el egy pillanat alatt.

Sophieval óvatosan megöleltük egymást, aztán Jacobbal is. Abban a pillanatban megállt a busz.

-Itt a vége - mosolyodott el szomorúan Sophie.

Nash szomorúan ölelte át a barátnőjét, amìg Jacob a fiúkkal kezet fogott és Rachelt megölelte. Utána Sophie mindenkit megölelt.

-Sziasztok - intett egy utolsót Sophie, majd az öccsét átkarolva leszáltak a buszról.

Rachellel szomorúan ültünk egymás mellett. Nash próbált boldog lenni, de tudta, hogy nehéz lesz nekik a távkapcsolat és ez őt is elszomorította.

-Ki a következő? - kérdeztem halkan.

-Én - mondta szomorúan mosolyogva Matt.

Ekkor jutott eszembe valami. Shawn füléhez hajoltam és belesúgtam egyetlen mondatot. Rögtön értette és tudta is, hogy mire gondoltam. Elővette a gitárját, mire mindenki hátradőlt. Mindenki megszokta, hogy utazáskor legalább egy számot éneklünk és ez most sem lehetett másképp.

-It started out as a feeling, Which then grew into a hope. Which then turned into a quiet thought, Which then turned into a quiet word - kezdtem halkan énekelni.

Rachelnek felcsillant a szeme, aztán el is komorult, mert megértette, hogy miért éneklem.

-And then that word grew louder and louder, 'Til it was a battle cry. I'll come back, When you call me, No need to say goodbye - énekelte a második versszakot Shawn, mire mosolyogva fordultam felé.

-Just because everything's changing, Doesn't mean it's never been this way before, All you can do is try to know who your friends are, As you head off to the war - énekelte Gilinsky.

-Pick a star on the dark horizon, And follow the light. You'll come back when it's over, No need to say goodbye - folytatta Rach.

-You'll come back when it's over, No need to say goodbye - mosolyodott el halványan Johnson.

-Now we're back to the beginning, It's just a feeling and no one knows yet. But just because they can't feel it too, Doesn't mean that you have to forget - ölelte át Cam Rachelt.

-Let your memories grow stronger and stronger, 'Til they're before your eyes. You'll come back, When they call you, No need to say goodbye - énekelte egyszerre mindenki.

Váratlan pillanat |✓|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora