》21.fejezet - Váratlan videó készítés》

1.5K 70 18
                                    

Másnap reggel rettenetesen éreztem magam. Mármint nem betegnek éreztem magam, hanem szomorúnak, összezavarodottnak és... és elveszettnek. Igaz, hogy Shawn mellettem volt, átkarolta a derekamat, így nem érezhettem volna magamat elveszettnek, de... de Cameronra volt akkor a legnagyobb szükségem. Szörnyen éreztem magam a tudat miatt, hogy megbántottam.

-Minden rendben? - kérdezte suttogva Shawn.

Észre sem vettem, hogy felébredt. De azt sem, hogy folynak a könnyeim.

-Aha - mosolyodtam el halványan és letöröltem a könnyeimet.

Shawn felült az ágyban. Elmosolyodtam. Fáradt arcához, össze-vissza meredező hajához, valahogy nem illett a kidolgozott felsőteste. De olyan kis aranyos volt, ahogy maga elé meredve próbálta felfogni, hogy sajnos reggel van és fel kellett kelni.

-Mit mosolyogsz? - nézett rám huncut mosollyal.

-Rajtad mosolygok. Kicsit sem látszik rajtad, hogy most keltél fel - kuncogtam, miközben felültem.

-Haha - forgatta meg mosolyogva a szemeit.

Nevetve visszadőltem. Shawn mellém könyökölt.

-Tudom, hogy tetszik amit látsz - mondta mosolyogva.

-Nem tudom mire gondolsz - mondtam huncut mosollyal.

Shawn nevetve megcsóválta a fejét, aztán megcsókolt.

-Igen. Tetszik amit látok. A barátom kócos hajjal mellettem könyököl. Barna szemei csillognak és arcán egy huncut mosoly ül. Ez kinek ne tetszene? - kérdeztem, miközben egy kósza tincset söpörtem ki arcából.

Shawn mosolyogva nézett engem. Teljesen elgondolkozott.

-Min gondolkozol? - kérdeztem, amikor egy idő után sem szólalt meg.

-Csak... csak azon, hogy milyen szerencsés vagyok. Hihetetlennek tartom, hogy egy ilyen gyönyörű lánynak sosem volt barátja. Sosem csókolta meg senki. Érdekes - mondta még mindig engem figyelve.

-Te voltál az első, aki engem megfogott. Te voltál az első, aki megcsókolt. Te voltál az, aki észrevett. Te voltál az, aki keresett - mondtam.

-Ez költői volt - mosolygott.

-Köszi - mosolyodtam el.

Ezután felkeltünk és felöltöztünk.

-Tényleg. A videót mikor akarod elkészíteni? És egyáltalán mit akarsz? - kérdezte, miközben lefelé mentünk, hogy elmenjünk valahova kajálni.

-Mindenképpen ebéd után. Akkor van időnk. Én... szeretnék egy dalt énekelni a videó zenei aláfestéseként. Majd reggeli után megmutatom a dalt. Engem már az első pillanatkor megfogott a dal... vagyis a jelentése. És... a többi nem érdekes - hallgattam el.

-Szóval... mi is lesz az ém feladatom? - kérdezte.

-Besegìtenél a dal alatt a gitárral? - kérdeztem vissza. - Alapból, ha nem én énekelném és itt lenne a gitárom, vagy valami más hangszer, akkor én is megcsinálnám, de... kérlek.

-Nyugi. Segítek - ölelte át a vállam.

-Köszönöm - mosolyodtam el.

-Várj. Azt mondtad, hogy ha itt lenne a gitárod? - nézett rám.

-Aha... - bólintottam.

-Sok mindent nem tudok még rólad te lány - nevetett fel.

-2 hangszeren játszok, plusz meg akarok tanulni dobolni - mondtam.

Váratlan pillanat |✓|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora