New(?) Life

7.3K 384 42
                                    

Boş boş ekrana bakıyordum. "Asla Jimin, asla. Kendine gel, onlar için asla çalışamazsın. "Odada söylene söylene geziniyordum. Tüm gün bu iş teklifini düşünmüş ve en son da konuyu en büyük sırdaşım olan Jihyun'a açmıştım. Burukça gülümsemişti bana, çok anlam taşıyordu biliyordum ama, gözümü kaçırmıştım.

"Abi, belki de...En azından bir süreliğine...Belki biraz para kazanırız, kendi kendimize geçiniriz ha ?"Ellerimi avuçlarının arasına almış,sıcak bir gülümseme sunmuştu."O adam artık yok, hem belki oğullarının haberi de yoktur, şansını dene abi...Hiçbir şeyi de belli etme ,olmaz mı ?" Haklıydı. Ne olurdu ki sanki? Hiçbiri ile yüz göz olmaz, sıkı çalışır para kazanırdım.Hem belki sonra ayrı eve geçerdik."Y-Yarın görüşmeye giderim o zaman."

Ertesi gün otobüse binme gibi bir lüksüm olmadığından yürüyerek şirketin önüne kadar gelmiştim.Terleyen saçlarımı geriye atıp adım gibi bildiğim şirketi incelemiştim, gözüm dolmuştu. Eskiden soyadımı taşıyan yazının üstünde 'Jeon Entertainment' yazıyordu. Uzun süredir vermediğim nefesimi bırakıp içeri girmiştim.Çalışanların bazılarını çok iyi tanıyordum.Gülümsemeye çalışmış ve girişteki sekreterin yanına gidip, yerini bilsem de başvuru ve kayıtların yapıldığı odanın yerini sorma gereği duymuştum.
"Ben sekreter alımları olduğunu öğrendim,yardımcı olur musunuz? "

Asansörden indiğimde birkaç adım atmıştım ki sert bir bedene çarpmamla duraksadım."Önüne baksana be! "


















Okunma az da olsa yazmak hoşuma gidiyor ~T_T~
Aklımda deli fikirler var kfmfofnf
Bu arada flashback bitti yani       zaman, şuanki zaman.
Hixtape'i sevin, ne demiş Mr Snakeu:"Daydream daydream..."
Ficte Hoseok da olacak bu arada, Jungkook'un abisi olarak.
Yaşasın Kötü roldeki Kook ve Taehyung (😆😆)
Neyse no spoi, bölümlerde görürsünüz djsddjdj

Hurt / JIKOOK (Devam Edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin