Yazarella
3 hafta...
Park Jimin Jeon Jungkook'u tüm vicdanı ve düşünceleriyle baş başa bırakalı tam 3 hafta olmuştu.Jungkook o konuşmanın etkisinden kolay kolay çıkamamıştı. Jimin'in söylediklerinde ciddi olduğunu biliyordu ama gideceği konusunda inanmak istemiyordu. Onu takip etmesi için emir verdiği kimse istediği bilgiyi verememişti.
Jimin tam olarak kayıplara karışmıştı.Karşısındaki adam elleriyle oynayarak konuşmaya başladı.
"Efendim Min Malikanesi dahil her yeri izliyoruz ama Park Jimin'e dair tek bir iz yok. Ve istediğiniz kamera kayıtlarının tamamı silinmiş."
Jungkook sinirle yumrularını sıktı. Duymaktan bıktığı cümleler yine ve yine karşısındaydı. Nereye gidebilirdi ? Min Yoongi de 3 haftadır ortalarda yoktu. İşin en garip yanıysa Min Holding'in kısa bir süredir borsa hareketlerinin tam olarak kralı olmasıydı. Rakipsiz görülen Jeon Holding düşüşteydi.
Kafasındaki nasıl soruları Jungkook'u neredeyse delirtecekti.
"Başka... Başka bir haber ver Minseok. Bana verdiğim lanet maaşı hak ettiğini kanıtlayacak bir bilgi ver !"
Karşısındaki adam tedirgince elindeki dosyayı önüne koydu.
"Min Holding düşündüğümüz kadar vasıfsız değil Bay Jeon. Yeraltında da birçok kolları var. Onlarca şirket üstlerine kayıt edilmiş yakın zamanda. Bunu açığa çıkarmak için zamanlamaları sizce de biraz... Tuhaf değil mi ?"
Jungkook şaşkınca önündeki Min mühürleri basılmış yeraltı mallarından oluşan listelere, şirketlere, yapılara bakıyordu. Madem bu kadar zengindi, Jimin'in neden çalışmasına engel olmamıştı bu adam ?Mantıklı gelmiyordu.
Jimin maaşı çok yüksek olmamasına rağmen her şartı kabul etmişti buraya girebilmek için. Min Yoongi bunları bilmiyor muydu ?Belki de bulması gereken kişi Jimin'den önce Yoongi olmalıydı.
"Min Yoongi ile konuşmak istiyorum. Bir görüşme ayarla, hatta hemen şimdi ayarla."
"2 haftadır kimseyle görüşmeyi kabul etmediğini duydum efendim. Yakın tarih için bir görüşme isteyeceğim yine de. Ayrıca şu an basın açıklaması yapıyor. Listelere bir anda girip zirveye yerleştiği için tüm dikkat üstünde." Minseok kararsız bir şekilde televizyonu açtı. Herhangi bir kanalı açmıştı. Min Yoongi, Jungkook'un onu son gördüğü halinin üstüne çok değişmişti." Şirketinizin bir anda zirveye yerleşmesinin sırrı nedir Bay Min ?"
"Amacım hiçbir zaman zirveler olmadı. Güzel bir yatırımı zamanında yaptım diyelim. Fakat reklam olmak niyetim değildi."
"Min Holding ve kolları birleşecek mi peki ? Genel borsaya baktığımızda alt kollarınızın da yukarılarda yer edindiğini görüyoruz."
"Bu konuda henüz bir karar vermedim."
"Geleceğe yönelik ne gibi çalışmalarınız olacaktır ?"
" Bunu ilerleyen zamanlarda görürsünüz. Teşekkürler."
Ve ardından büyük kalabalığı delerek geçip gittiği anı izlemişlerdi.
"Egoist..." Jungkook şaşkındı. Bu kadar uzun süre saklayabilmesi bile tuhaftı. Aklına Jimin'e ulaşabilmek için hiçbir yol gelmiyordu.
Doktoru Seokjin'i aramıştı ama o da bilmiyordu ya da söylemiyordu. Geriye kalan tek yol Min Yoongi'ydi. Tabi ulaşabilirse...Min Malikanesi (Bu da sanki şey gibi oldu malikanenin bakış açısı gpwngpejk Neyse ciddi olun)
Jimin televizyonu kapatmış ve şaşkınca koltuğa oturmuştu. Yoongi'nin gelmesini bekliyordu. Haftalardır medyayı hatta güncel olan hiçbir şeyi takip etmiyordu fakat az önce izlediği haber ona Yoongi hakkında biraz araştırma yapması gerektiğini düşündürmüştü. Telefonunu eline almış ve haberlere göz atmaya başlamıştı.
'Min Holding bu hafta da 1.'
'Min Yoongi zirveye yerleşiyor.'
'Min Holding ani bir şekilde listeye girip 1. sıraya yerleşti.'
'Min Yoongi yeraltının da kralı olabilir.'
Gözleri şaşkınlıkla açılmıştı. Şirket nasıl bir anda bu kadar büyüyebilirdi ? Yoongi'nin yeraltı kralı olması nasıl mümkün olabilirdi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hurt / JIKOOK (Devam Edecek)
FanficVe siz Bay Jeon, acı çığlıklarımı duymanıza rağmen beni üvey kardeşinizin yanına göndermeye devam ettiniz.