What're u doing ?

5.8K 367 72
                                    

Şaşkınca bir adını bilmediğim kırmızı suratlıya, bir Bay Jeon'a bakarken,kolumda yeni yeni hissettiğim sızıyla kısıkça inlemiş ve tehdit yediğimin farkına saniyeler önce varmıştım. O sırada yanıma bir kız gelmiş ve endişeyle koluma bakmıştı. "Ahh iyi misin ?"
Başımla onaylayıp yüzünü incelemeye başladım. Kısa saçları, kemik gözlükleri, benimkine benzeyen bir burnu ve masum denilecek seviyede bir yüzü vardı. "İ-İyiyim, ama neden bunu yaptı ki?"

O sırada sırayla herkes odadan çıkmış, Bay Jeon da kısa bir bakış atıp gitmişti. "O, hasta.Daha doğrusu... Sadist. Burada çalıştığın sürece ondan uzak durman, vücudun için çok faydalı olur.Bu arada Ben Eunha. "Gözleri kısılana kadar gülümsemiş ve elini uzatmıştı. Kafamda deli sorularla elini sıktım. "Ben Jimin.Ş-şey sadist ne demek? "Eunha kıkırdamış ve daha sonra bu kahkahaya dönüşmüştü. "Bayağı masumsun sen kkk.Başkalarına zarar vermekten zevk alan kişi demek. Hele ki Bay Jeon'un yakınında olan başkalarına." "Neden ki? Yani neden Bay Jeon'un yakınındakilere zarar vermek istesin?" Kız kolumdan çekiştirip dışarı doğru ilerledi. "Amma soru sordun. Gel de şirkettekileri tanıtayım, sonra da odanı gösteririm. Ne dersin? Gizemli Bay Taehyung'tan daha ilgi çekici olmayabilir ama bununla yetin. "Göz kırpmıştı ve asansöre kadar da gelmiştik.

Beşinci kata çıktığımızda gergince etrafa baktım. Cidden kimsenin beni tanımaması tek dileğimdi. Şükürler olsun ki pek dikkat çeken bir tip değildim. Aslında bakarsanız bu korkum boşunaydı. Babamın arkadaşları hariç çok kişi tanımazdı beni. Öyle parayı seven bir tip de değildim. Fakat yine de babam öldükten sonra hala burada çalışan arkadaşları olduğunu duymuştum. Düşüncelerim beni dürten Eunha ile bölünürken gezdiğimiz onca yerin ardından -ki ben hiçbir söylediğini dinlememiştim.- bir kapının önünde durmuştuk. "Burası Bay Jeon'un"Yan odayı gösterip konuşmaya devam etmişti. "Burası da Bay Taehyung'un. Onlar üvey kardeşler, ama Bay Taehyung'un onu kardeşten öte gördüğüne eminim. "Sonlara doğru fısıldayarak konuşmuştu. Başımla onaylamakla yetindim.

-YAZARDAN-
Jimin kızı takip etmiş ve usulca yan odaya girmişti. "Burası da senin odan. " İçerisi kahverengi tonlarının hakim olduğu bir odaydı.Küçük olmasına rağmen hoştu. "Beğendim."
Minik parmaklarını masanın üstünde dolaştırdı ve parmak ucundaki gri toz lekesine baktı. "Bay Jeon'un ne kadar süredir sekreteri yok? Burası oldukça kirli."Eunha iç çekti. Aklına aylar önceki olay geldi ve başını eğdi. "Son sekreteri...Öldü. B-Bay Taehyung onu b-bıçakladı. "Alnını ovdu ve gözlerini meraklı bakışlarla önünde duran çocuğa çevirdi. "Ama lanet olsun ki ben bunun bir kaza olmadığını biliyorum."Jimin kısa süre önce gördüğü ve tehdit yediği adamı aklından geçirdi. 'Oysaki yüzü o kadar masumdu ki...' diye düşündü.

"O neden bilerek birini b-bıçaklasın ki ?"
"

Unut gitsin Jimin."Jimin farketmeden kaşlarını çatmıştı. Üstelemeyecekti. Belki de Eunha yalan söylüyordu. Kim bilebilir?























Eheheh
Eunha G-Friend grubundaki Eunha. Nadir sevdiğim kız gruplarından biri. O sebeple dedim üyeleri fice dahil edeyim.😆
Tae çok ayrı kalbimde. Kötü rol sevdiğimden onu koydum kdmdldm
Her ne kadar onun zarar vereceği tek şey uzayda tavşan yok diyenler olsa da 😂
Bir kişi bile okusa mutlu oluyorum.🙏💞 Lütfen yorum yapın, kendi kendime değerlendirme yapmak istemem djdjxnf
Bu arada, sakın EunKook gibi bir yorum yapmayın. Başta BTS üyeleri ile yapılanlar olmak üzere, bütün b×g shiplerden nefret ederim.
Ama SkyDragon Bi+ches ldndlcm
Neyse hadi öptüm = ̄ω ̄=

Hurt / JIKOOK (Devam Edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin