Yazardan
"Uzun süredir olmuyordu."
Doktor başıyla onaylamış ve Jimin'e dönmüştü.
"Tekrarlanmasını istemiyorsan dikkatli olmalısın Jimin." Jimin başıyla onaylamış ve doktorun ilaçları yazdığı kağıdı eli ile biraz daha sıkmıştı.
Yoongi sinirliydi.Ölümün üstünden birkaç hafta geçtiğinde Jimin'de sosyofobi belirtileri görmüştü.Kimseye yaklaşmıyor,insanlarla konuşmak ve temas kurmaktan çekiniyor,en kötüsü ise birden fazla kişinin ona bakması durumunda kaskatı kesilip bayılıyor ya da atak geçiriyordu.
Onu bu durumdan kurtarması hayli zamanını almıştı ve yıpranmıştı.
Ve şimdi,yıllar sonra yine bayılmıştı,Eunha denilen arkadaşının anlattığına göre bu sebepten dolayı...Yoongi yol boyunca Jimin'e sorular sormuş ve sorguya çekmişti.Sesinin yüksek çıkmasını umursamamıştı bile.
"Nasıl böyle bir ortamın oluşmasına izin veriyorsun Jimin ?! Tekrar başlamasını mı istiyorsun ?"
Jimin sıkıntıyla başını eğmiş ve dudağını kemirmeye başlamıştı.
"Hyung ben bir şey yapmadım."
Yoongi sinirle tıslamıştı."Ne demek bir şey yapmadım,sana o aptaldan uzak dur dedim.O kuzenini de ilk bulduğum yerde sikmezs-"
Jimin Yoongi'ye sarılmış ve titreyen nefesini göğsüne bırakmıştı.
"Özür dilerim,H-Hyung..." Jimin'in ağladığını farkedince duraksamıştı Yoongi.
"Sesimi yükselttim,asıl ben özür dilerim Jimin-ah.Sen ve Jihyun,ailemden kalan tek kişilersiniz...Babam olacak herif sizi umursamadığı gün bitti gözümde,anlıyor musun ?"
Jimin onaylarcasına mırıldanmıştı.Yoongi
Eve gittiğimizde Jimin'i yatırmış ve bir süre yüzünü incelemiş ve saçını okşamıştım,uykuya daldığında ise boynuna krem sürmüştüm.Kendine bakmıyordu.Yaralarını önemsemiyordu.Aptal çocuk...
Uzun süredir ilgilenmediğim şirketimi hatırlamış ve telefonumu elime almıştım.
Rehberden Byun Baekhyun ismini bulmuş ve aramıştım."Bay Min ?"
"Baekhyun,Kim Taehyung denilen adamı soy kütüğüne kadar araştır.Ve bir de,numarasını mesaj at."
"Bir dakika bakıyorum Bay Min."Bir süre sessizlikten sonra Baekhyun konuşmaya başlamıştı.Anlaşılan bilgisayarın başındaydı ve her zamanki gibi hızlıydı. O en güvendiğim çalışanımdı.
"B-Bay Min,sonuçlar...Tanrım bu adama bulaştığınızı söylemeyin bana."
Kaşlarım çatılmıştı,ne alakaydı ?
"Bulaşma değil,Jimin'e musallat olmuş it herif.Konuş, ne buldun ?"
"Jeon Jihoon'un üvey oğlu,kan bağı yok.Daha öncesinde defalarca kez şiddet ve cinayet olaylarında rol aldığı için göz altına alınmış ve tahminimce Jeonların torpili ile hapis dahi yatmamış.Geçen sene Jeon Jungkook'un sekreterini bıçaklayarak öldürmüş.Üzerine yeri tam olarak bilinmeyen 5 mekan var.Dikkatinizi çeker mi bilmem ama söylentilere göre eşcinsel,hatta Jeon Jungkook'a karşı hisler beslediği düşünülüyor. Yakın zamanda yeni bir avı olduğuna dair bir tweet atmış ve o kişinin de şirketten olduğu düşünülüyor.Bay Min,bu kişi...Ya Jimin'se ?"Lanet olsun...
"Baekhyun,yarın ilk uçakla buraya geliyorsun."
Telefonu kapatıp herhangi bir yere fırlatacaktım ki,aklıma numara geldi.
Mesajlardan numarayı bulup yazacaklarımı düşündüm.KimTaehyung:
Kimsin ? Daha doğrusu hangi gereksizin sevgilisisin ?MinYoongi:
Yakında fazlası ile yüz göz olacağın biriyim,Kim Taehyung.Daha sonra ise telefonu gerçekten herhangi bir yere fırlatmış ve amcamın emaneti olan meleğimi kontrol edip yatmıştım.
Onu koruyacaktım,her ne pahasına olursa olsun...Jimin
Yoongi Hyung'un pürüzlü sesini işitmemle bir güne daha başlamıştım.
Başım çok fazla ağrıyordu,artık o şirkete gitmek istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hurt / JIKOOK (Devam Edecek)
FanfictionVe siz Bay Jeon, acı çığlıklarımı duymanıza rağmen beni üvey kardeşinizin yanına göndermeye devam ettiniz.