Ponedjeljak je. Vikend sam nakon onoga sa Pablom provela sama u 4 zida svoje sobe. Ne želim više razmišlati o njemu. Jednostavno sve me boli. Možda neću odustati od njega i u meni će uvijek biti nada oko njega, ali odustajem za forsiranjem.-Dobro jutro.
Rekao je ulazeći u moj ured.
-Jutro.
Kažem mu ne dižuči pogled s vrteža koje sam morala završiti.
-Ja, završio sam ove zidove jel ima šta novo?
Upita me stnuvši pored mene. Njegov parfem je bio sve što me je moglo podići iz mrtvih. Mobitel mu je zvonio, kada ga je izvadio na njegovom ekranu sam mogla proćitati kako ga zove neko pod imenom "Lutkica". Sarkastićno se osmjehnem.
-Molim te mi reci da to nije ona?
Kažem mu.
-Pa...
Vidjela sam kako smišlja odgovor.
-Ma zapravo nema veze. Ionako moram se držati dalje od tebe. Jer kako ti kažeš to nije dobro po mene.
Kaže i vratim se raditi svoj posao, a on svoj mobitel razbije od zid. Ja sam se ukočila od straha.
-Dosta!
Zadere se a ja se okrenem prema njemu.
-Dobro je da si shvatio da je dosta. Nemogu, ne želim i neču više se truditi. Dižem ruke od nas.
Kažem mu.
-Pa digni boli me briga. Ti si tvrdoglava. I ne shvaćaš da neke svari je bolje ne govoriti.
Derao se.
-A kako ti to možeš znati!?
Upitam ga. Mislim da je se cijela tvrtka tresla zbog naše svađe.
-Zato što ako ti kažem izgubit ću te, a ja to ne želim!
Izdere se na mene. Vidjela sam mu u oćima da je bijesan.
-E pa kasno je, jer si me skoro igubio. Bravo care.
Kažem mu i okrenem se. U tome trenu je on poludio,i podigao je stol i bacio ga je na pod. Ja sam se stresla. Gledala sam ga u strahu. U moj ured je uletio šef.
-Što se ovdje događa?
Upitao je odmah s vrata.
-Ma goni se...
Rekao je Pablo i odgurnuo je šefa u stranu. Ljutito je izletio iz moga ureda.
-Sine!
Proparao je mojim ušima njegov zov. On mu je sin. Pablo mi je namjestio da dobijem posao kod njegovog oca, još mi nije to ni priznao. Nije mi rekao.
VOCÊ ESTÁ LENDO
NJEGOVA SLABOST:Ime mi je ĐAVO,a prezime mi je GRIJEH✔
RomanceOdveo me je u sobu, bio je živćan. -Želim te večeras. Rekao je pomalo grubo. -O čemu prićaš ti. Meni ne treba još problema u životu. Kažem mu i krenem izlaziti iz sobe. No on me uhvati za ruku i privuće sebi. -Ne možeš sad otići, zar ne shvačaš? Upi...