~MAGIJA~

2K 92 1
                                    


-Malena jesi gotova?

Upitao me je Pablo ulazeći u galeriju.

-Evo samo da složim naruđbe.

Kažem mu. U tome trenu je ušla Veronica. Njih dvoje se još nisu ni upoznali.

-Veronica drago mi je da si baš sada naletila. Ovo je Pablo, moj dečko.

Kažem joj a ona se sva nasmije.

-Aime drago mi je da te napokon upoznajem.

Kaže i pruži mu ruku.

-A ti si zaslužena za Riin dolazak?

Upita je Pablo.

-Da ja sam joj našla stan.

Kaže ponosno.

-Ma hvala ti.

Kaže joj Pablo i njih dvoje se nasmiju. A onda smo se ja i on uputili u restoran da nešto pojedem. Jer nisam pojela ono što mi je on pripremio. Iskreno zaboravila sam.

-I kak ti je bilo na poslu?

Upitao me je kada smo sjeli.

-Pa iskreno bilo je dosadno i to jako.

Kažem i uzdahnem.

-Pa zašto se ne vratiš kod moga oca u firmu?

Upitao me je.

-Pablo odlučila sam da se tamo ne vračam, i molim te da zatvorimo tu temu.

Kažem mu.

-Htjeo sam te nešto pitati.

Kaže.

-Reci.

Kažem mu.

-Pa ja sam razmišljao o nečemu, s obzirom na to koliko se ja i ti već poznajemo, skoro več mijesec i pol, pa sam mislio da se preseliš kod mene.

Kaže a ja se iznenadim.

-Joj Pablo....vrlo rado ali znaš li ti koja je to promjena i za mene i za tebe?

Kažem mu.

-Dakle pristaješ?

Upita me.

-Pa možemo probati.

Kažem a on se digne i dođe do mene. Poljubio me je.

-Predpostavljam da bi ovaj prsten trebala skinuti,barem što se tiće toga što smo tek krenuli biti zajedno.

Kažem i skinem prsten.

-Joj skroz sam ga zaboravio, moram ga vratiti.

Kaže i nasmije se.

-Drago mi je da si mi pristala dati mi još jednu šansu.

Kaže i uhvati me za ruku.

-Dala sam nam obadvome novu šansu. Jer koliko si ti bio kriv i ja sam bila.

Kažem mu.

- Ovaj, idući tijedan je vjenčanje moje sestre i pozvala je mene i tebe.

Kaže.

-Ozbiljno!?

Upitam ga.

-Ajj aj malena pa šta je tu čudno jesi mi zarućnica ili nisi?

Kaže a ja se nasmijem.

-Ma kako smo mi smuljali svima. Ja više ni sama ne znam šta smo kome rekli ko smo.

NJEGOVA SLABOST:Ime mi je ĐAVO,a prezime mi je GRIJEH✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant