Jutro je. Probudila sam se no sama u krevetu. Pablo se oćito ranije probudio. Obućem se i odem na toalet a onda se spustim u boravak. Tamo su sjedili Pablo, mama, Roxi i Fran.-O evo i princezice.
Kaže Pablo i dođe do mene.
-Jutro ljubavi.
Kažem mu i poljubim ga.
-Aaa kak su slatki.
Kaže mama.
-Djeco moja oduvjek sam maštala kako ćete mi dovesti svoje dečke.
Kaže mama.
-Nisam znala Roxi da čete vi doći ovako rano.
Kažem sestri.
-Pa da. Ovako sekice moja meni i Franu je sinula jedna ideja.
Kaže sestra.
-Jao ajde me iznenadi.
Kažem joj.
-Pa mislili smo da ostanemo do kraja tjedna ti,Pablo, ja i Fran. Da budemo ovdje uz mamu.
Kaže.
-Pa može, ne znam jel i Pablo može.
Kažem i pogledam ga.
-Zašto nebi ja mogo?
Upita me.
-Pa zbog Naty.
Kažem mu.
-Pa ti si mi bitnija, ako ti kažeš da ostajemo nema problema.
Kaže. Iako sam znala da mu je možda malo žao što neće biti uz Naty. Ali ne želi to reći kako me nebi povrijedio.
-E onda super, dogovoreno je.
Kaže Roxi. Doručkovali smo i poslje smo se spremili i uputili smo se na čitanje oporuke. Nije bili ništa posebno. Tata je kuću ostavio nama i to je to. Zapravo to smo već znali. Nakon par sati ponovno smo se vratili maminoj kući.
-Šta ćemo za ručak?
Upitala je mama.
-Pa mislila sam da dečki izroštiljaju.
Kaže Roxi i pogleda u dečke.
-Može nema problema. Mi čemo riješiti.
Kaže Pablo.
-A super onda idemo mi žene prpremiti hranu za roštiljanje,a vi pripremite vatru.
Kaže mama. Mama, seka i ja smo otišle u kuhinju da prpremimo sve. Mama ja cvijetala od sreče što smo ostale duže kod nje bilo joj je drago. Iznjela se hrana i poćelo je roštiljanje. Bilo je lijepo vrijeme i svi smo bili dobro raspoloženi.
A onda kao da mi je pao mrak na oči. U dvorište je ušetao Petar. Moj bivši zarućnik.
-Bok teta Marija, došao sam vidjeti da li vam što treba, ali vidim neko se već pobrinuo za vas.
Kaže i pogleda u mene. Mama i sestra su šokirano gledale u mene. A ja samo što nisam pala u nesvjest. Toliko dugo ga pokušavam izbječ a on se na kraju pojavi na mome pragu.
-Hvala Petre. Sve je uredu.
Kaže mu moja mama. Petar se okrene prema dećkima i pruži im ruku kako bi se upoznao s njima.
-Fran.
Kaže Fran i pruži mu ruku.
-Pablo.
Kaže Pablo i nevoljko mu pruzi ruku.
-A vi ste njihovi dečki?
Upita ig Petar.
STAI LEGGENDO
NJEGOVA SLABOST:Ime mi je ĐAVO,a prezime mi je GRIJEH✔
Storie d'amoreOdveo me je u sobu, bio je živćan. -Želim te večeras. Rekao je pomalo grubo. -O čemu prićaš ti. Meni ne treba još problema u životu. Kažem mu i krenem izlaziti iz sobe. No on me uhvati za ruku i privuće sebi. -Ne možeš sad otići, zar ne shvačaš? Upi...