~SUPROTNOSTI~

6.1K 179 15
                                    


-Onda Gospođice Hund, kupujete li ovaj stan?

Upitao me je stanodavac koji me je pratio u stopu dok sam razgledavala stan u kojem namjeravam započeti svoj novi život.

-Zašto su samo ova dva stana u prizemlju, a na ostalim katovima imaju tri ili više stanova?

Upitam ga kada smo došli u dnevnu sobu. Mislim da sam mu išla s pitanjima več preko glave.

-Slušaj te, ovo su napravili oni koji su to htjeli tako iz nekog razloga. Ja to stvarno ne znam. Mene sada samo zanima hoćete li vi kupiti ovaj stan ili ne.

Govorio je mirno, ali sam znala da negdje unutar sebe puca po šavovima.

-Okej, onda ga kupujem.

Kažem mu i pružim ruku. Rukovali smo se, i on mi je predao ključ.

-Hvala vam.

Kažem mu dok sam ga ispračala. Nakon što sam ga ispratila vratila sam se u stan i krenula sam s raspakiravanjem svoji stvari. Prije nekoliko tjedana živila sam kod svoje mame. No onda su me dogodili neki događaji zbog koji sam se morala odselit.

Prvo me je zaručnik prevario s najboljom prijateljicom, a onda mi je otac umro. I ja i moja sestra nismo mogle više biti u toj kući. Ona je se zaposlila na svoju stranu, a ja sam došla ovdje kako bih si našla nešto.

Pojačala sam si glazbu jako glasno kako bi učinila zabavno čišćenje i raspremanje. Kada sam već bila pri kraju iz jedne od kutija izvadila sam ploćicu s svojim prezimenom kako bih je mogla okačiti na svoja vrata. Izašla sam i pokušavala sam staviti ploćicu na vrata.

-Susjeda trebate li pomoć?

Upitao me je ljigavim glasom neki narkić.

-Pa ne, ali imaš li možda nešto za mene, da se opustim.

Odlućila sam se malo zabaviti.

-Imam što god poželiš. Ja te mogu na bilo koji naćin opudtiti vjeruj mi.

Poćeo je vaditi neke vrećice iz svoje jakne. Krenuo je prema  meni kako bi mi dao jednu.

-Da se nisi usudila uzeti ništa od njega!

Čujem dubok muževan glas iza narkomana. Kada sam ga malo bolje pogledala, zaokupirao je cijelu moju pažnju.

 Kada sam ga malo bolje pogledala, zaokupirao je cijelu moju pažnju

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


-Ruke ću ti polomiti ako joj se još jednom približiš.

Režao je na narkomana. Podigao je gard oko mene kao da mi je potrbna njegova zaštita. Još ga je gurno na pod.

-A što ti misliš da radiš. Gdje ti je mozak. Tko si ti da se mješaš između nas?!

Zaderem se na njega a on mi je bio okrenut leđima. U trenu kada sam se zaderala on se naglo okrenuo prema meni. Ja sam se ukočila.

NJEGOVA SLABOST:Ime mi je ĐAVO,a prezime mi je GRIJEH✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang