Provela sam cijeli vikend kod svoje mame. Bilo mi je ljepo čak sam skrenula misli sa svih svoji problema. Ovu situaciju s Pablom gledam drugim očima. Možda nam je sve ovo bila samo pokaznica kako ne možemo biti zajedno. Niti smo se ćuli niti išta.-Dušo, na tržnici sam srela Petra.
Rekla je mama ulazeći u kuću.
-Nisi mu valjda rekla da sam ovdje?
Upitam je.
-Ne, naravno da nisam.
-Uh, dobro je. Nego mama meni povrtana karta vrijedi do danas, tako da ja sam več spremila.
Kažem joj i pokažem joj na kofer.
-A dušo, mogla si duže ostati, ionako se rijetkon viđamo.
Uzdahne.
-Jao majko, znaš i sama kako bi ja vrlo rado da još ostanem, ali moram se vratiti, ima dosta stvari koje moram obaviti.
Kažem joj.
-Hajde barem da jedeš pa ću te ja odvesti u zračnu luku.
Kaže mi mama i sjednemo da jedemo. A onda smo se spremile i uputile smo se u zraćnu luku.
-Dušo dođi mi opet. Voljela bih idući puta viditi i tebe i sestru.
Kaže.
-Mama dogovorit ćemo se sve. Kažem joj i zagrlim je.
Vukla sam svoj kofer. U glavi sam samo imala scenu našeg ponovnog susreta. Jer budimo realni što god ja rekla , ja ću uvije razmišljati o nama. Ukrcala sam se u avion. A onda mi je zazvonio mobitel.
-Molim?
Javim se.
-Seko jasam, ovaj čekam te na aeorodromu kod tebe. Došla sam da te iznenadim ali mama je rekla da bi i ti trebala doći u luku pa reko da se odma nađemo.
Govorila mi je sestra.
-Roxi, baš mi je drago, od kud to da si došla kod mene?
Upitam je.
-A imam godišnji, a i nedavno sam se ćula sa nekim prijateljima da se vidimo a oni su tamo blizu tebe, pa ću odma ostati kod tebe.
Kaže.
-A baš mi je, moj avion jos malo slječe pa se vidimo.
Kažem joj. Da brzo je prošao let. Bila sam uzbuđena što ću napokon ponovno viditi sestru. Ona je inaće stujardesa i puno putuje, i iz toga razloga je rijetko viđam. Sletila sam. Morala sam potpisati papire o preuzimanju kofera.
A onda sam se uputila prema vani gdje me je čekala sestra. Bila sam uzbuđena što je vidim. Izašla sam a ona je veselo čekala na mene.
ESTÁS LEYENDO
NJEGOVA SLABOST:Ime mi je ĐAVO,a prezime mi je GRIJEH✔
RomanceOdveo me je u sobu, bio je živćan. -Želim te večeras. Rekao je pomalo grubo. -O čemu prićaš ti. Meni ne treba još problema u životu. Kažem mu i krenem izlaziti iz sobe. No on me uhvati za ruku i privuće sebi. -Ne možeš sad otići, zar ne shvačaš? Upi...