🌵 e i g h t 🌵

2K 100 0
                                    

🌵 Shadow szemszöge

Csak ott álltunk, egymást ölelve és én hallgattam a szívverését. Bármit megadnák azért, hogy csak úgy bármikor megcsókoljam, de már mondtam, nem lehet.

-Shad.- szólalt meg egy idő után Nash.
-Hmm?- kaptam fel a fejem és belenéztem a gyönyörű szemeibe. Oh Mária, mibe keveredtem...
-Kérlek, csak adj egy esélyt. Nem bántanálak meg és nem hagynálak itt.- kérlelt kétségbeesetten. Már most a nyakába ugrottam volna csak kár, hogy ott van bennem az a de...
-Nash nem lennél velem boldog. Jobbat érdemelsz nálam. Valakit, aki gyönyörű, vicces és megtud neked adni bármit... nem egy ilyen roncsot mint én vagyok. Tökéletes sráchoz, tökéletes lány illik.-mondtam a szemébe nézve, kibontakoztam az öleléséből és elindultam haza, vagyis elindultam volna, ha valaki nem ránt vissza, megint. Bazd már meg Nash. Ha így folytatod nem fogok sokáig ellenállni.
-És mi van akkor, ha nekem te vagy a tökéletes? Hm? Mert, hogy nekem kurvára te jelentesz mindent. Te vagy a múltam, a jövőm és a jelenem baszki. Te vagy az én világítótornyom, amelyik megmutatja az utat amikor minden sötét és én elveszettnek érzem magam. Te vagy az én biztos pontom Shad.- na hát, te ilyet is tudsz. Sikeresen elérted, hogy sírjak. Köszike.
-Szükségem van egy kis időre, amíg ezt átt gondolom Nash.- egyetértően bólintott, én pedig most már tényleg elindultam haza.
-Várni fogok rád!- kiáltott utánam.

🌵 Cameron szemszöge

Nash amikor hazaért, mind egyszerre akartunk gratulálni neki.
-Nem vagyunk együtt.- mondta. Az állam kb a poklok legmélyebb bugyrában koppant.
-Hogy mi van?!- kérdezte JackG.
-De hisz...- folytatta Shawn.
-A suliban...- most jött TayTay
-Izé...- próbált valamit kinyögni Carter.
-Mi a fasz?! Hisz úgy csókolóztatok ott előttünk mint akik már 3 éve járnak. Ne bassz már fel. Mi az, hogy nem vagytok együtt?!- csattantam fel végül én, szerintem teljesen jogosan. Hát még a vak is látja, hogy oda meg vissza vannak egymásért a kurva életbe.
-El utasított.- nyögte ki a drága kék szemű végül. Majd elkezdett... sírni?
Mi a faszom van ma mindenkivel.
-Nanananana... Hé, ne itasd az egereket, most mostam fel.- szólt rá JackJ a mi kis takarítónőnk.
-Ne sajnáltasd magad, hanem szerezd meg a csajt.- mondta végül Aaron.
-Igen, aha, hajrá.- hangoztak fel a válaszok.
-De hogyan?!- kérdezte kétségbeesetten. -Azt mondta, hogy ő nem nekem való, idézem "Tökéletes sráchoz, tökéletes lány"- mi ez a faszság?! Hisz Shadow Nash-nek lett kitalálva. Na majd Cam kupidó színre lép.
-Nyugi haver, Cam kupidó itt van neked.- mosolyodtam el ravaszul, ugyanis van egy tervem és garantálom, hogy a csaj az övé lesz.

🌵 Shadow szemszöge

Egy idióta vagyok. Egy vérbeli idióta.
-Mi történt húgi?- kérdezte Nate. Evan csak kérdőn nézett rám. Biztos szép látványt nyújtottam.
-Nash azt akarta, hogy próbáljuk meg együtt. Vagyis hogy járjunk. Én nem vagyok neki elég jó...- mondtam szipogva. Minden vágyam Nash volt...
-És ezt mégis ki mondta?- kérdezte Evan.
-Én.- a bátyáim egyszerre nevettek fel. Nem értettem ezen most mi a fasz a vicces és ezt szóvá is tettem nekik.
-Ezen meg még is mi a szent szar vicces?- csattantam fel. Ők már a szemüket törölgették. Hát kösz, jó tesók vagytok komolyan.
-Húgi... Ha te nem vagy neki elég jó, akkor mondd nekem, ki az?- kérdezte szemembe nézve Evan.
-Nash szeret téged Shad.- mondta Nate.
-Én tudom és én is szeretem, de akkor is... Már egyszer itt hagyott.- és ebben teljesen igazam volt. Mi van, ha megint megcsinálja?
-De vissza jött nem?- kérdezték egyszerre a bátyáim. Fuuura.
-De- bólogattam.
-Akkor meg ne félj. Ne nyomd el magadban az érzéseidet.- mondta Evan. Mikor lettek ők ilyen okosak?
-Ez fura. Nektek a fiúktól éppenséggel védeni kellene engem, erre pedig egy fiú kezébe löktök. Cuki.- mondtam nevetve.
-Nash jó srác.- mondták megint egyszerre aztán pedig vállat vontak.

🌵🌵🌵

Some Things Never Change ❄ Nash Grier ffNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ