🌵 Shadow szemszöge
Az Greg-es incidens után az igazgató hazaengedett mondván: "Menj és sírd magad álomba, ha úgy érzed megnyugodtál, gyere be suliba." Igazán köszi Mr. Együttérzekveled.
Szóval jah... lényegében az egész hetem szabad mivel anyu-t jobban megrázta az eset mint engem... félreértés ne essék, én ennek nagyon is örülök. Na de igen előre haladtam. Szóval ott tartottam, hogy az igazgató hazaengedett.Mikor kiléptem a suli kapuján, szembe találtam magam 9 fiúval. Hát nem mondom, hogy rondák voltak... sőt... kimondottan helyesek.
Ahogy végig futtatam a tekintetemet a kisebb csapaton, megállapodott a tekintetem egy bizonyos kék szempárnál.
-Shady, szia.- köszönt oda Nash. Ugyebár mondhatni, hogy ő mentett meg, így muszáj volt kedvesnek lennem.
-Szia.- köszöntem egy kis műmosollyal. Jó, igen, megbocsájtottam neki, de azért hadd szenvedjen már egy kicsit. Tudom- tudom... gonosz egy picsa vagyok. Családi vonás.
-Hadd mutassam be neked a srácokat.- mosolygott rám és már kezdte is a bemutatást. Álljon meg a menet Nash, azt hittem ismersz. Nagyon jól tudja, hogy nem tudok ennyi nevet egyszerre megjegyezni. Na egye fene, hadd lökje a dumát, majd valami lesz.
-Szóval Shadow, ők itt Shawn Mendes.- mutatott egy kurva helyes srácra. Egy igazi égimeszelő, barna haj és gyönyörű zöldes-barnás szemek megspékelve egy ezer wattos mosollyal. Tényleg meleg van vagy csak én érzem?! Visszamosolyogtam rá, de biztosan tudom, az én mosolyom nem volt ilyen csábító.
-Aaron Carpenter.- mutatott a következőre Nash. Ő is magas volt, de nem annyira mint Shawn és vagy fele annyira helyes. Barna haj, barna szem.
-Jack Johnson.-mutatott egy szőke, alacsony srácra. Milyen cuki már itteneeem. Még a mosolya is zabálni való.
-Jack Gilinsky.- a picsába még egy Jack. Nem lesz ez így jó. Barna haj, barna szemek. Tipikus nőcsábásznak néz ki, de nem ítélkezek előre.
-Matthew Espinosa, de mindenkinek csak Matt.- első látásra szimpi. Barna haj, barna szem. Sugárzik belőle a jó kedv. Bírom már most.
-Cameron Dallas.- óóó oké. Második Shawn, majdnem. Barna szem, barna haj, csábos mosoly. Helyes, kimondottan helyes.
-Taylor Caniff.- barna haj, zöldes szemek egy bandanával a fején. Egyedi.
-Carter Reynolds.- barna szem, barna haj. Ő is szimpi. Kedvesnek néz ki.
-És végül, de nem utolsó sorban, srácok ő itt Shadow Black.- mondta Nash ezzel befejzve a mini-monológját.
-Óó örülök, hogy megismerhetlek. Nash mindennap csak rólad pofázott. Kezdett már fárasztó lenni. Még azt is tudom milyen márkájú pelenkát használt anyukád kiskorodban.- jött oda hozzám és megölelt JackJ. Én erre csak felnevettem ahogy a többiek is, kivéve Nash-t. Ő egy gyilkos pillantással díjazta Jacket.
-Én is örülök, hogy megismerhetlek Jack. Sajnos én nem mondhatom el, hogy sokat hallottam rólad, ugyanis valaki- néztem itt Nash-re- el költözött és megszakította velem a kapcsolatot.- fejeztem be a mondandómat és a végére megvillantottam a legangyalibb mosolyom.
-Mondtam már, hogy sajnálom...- folytatta volna, de én közbe vágtam.
-Tudom-tudom, fogd már be és gyere ide.- tártam szét a karjaimat. Nash azonnal vette a lapot és kezeim közé vetette magát, felemelt én pedig a derekára kulcsoltam a lábaim.
-Hiányoztál te dilis.- suttogtam a fülébe, úgy, hogy csak ő hallja.
-Te is nekem, el sem tudod képzelni mennyire.- mondta ő is és belepuszilt a hajamba.
-Őm, íze, bocsi, hogy megzavarjuk ezt a cuki "mindjárt kibaszom a cukiság faktort" pillanatot, de kurvára éhesek vagyunk.- mondta nevetve Cam.
-Éhenkórász banda.- motyogtam az orrom alatt, de ők persze meghallották.
-Már is bírjuk a búrád Shad!- kiáltotta oda TayTay. Ettől vigyorognom kellett, hiszen ha jól érzem, szereztem 8 új barátot és visszakaptam 5 év után a legjobb barátomat. Azt hiszem ez a nap ennél jobb nem is lehetne.🌵🌵🌵
VOCÊ ESTÁ LENDO
Some Things Never Change ❄ Nash Grier ff
Fanfic(Van, ami nem változik.) Shadow Black egy 17 éves lány és Észak Karolinában él az anyukájával és a 2 bátyjával Evan-el és Nate-el akik 18 évesek. A Davidson magán suliba jár, ugyan úgy a két bátyja is. Kis koruk óta legjobb barátok voltak Nash-el...