🌵 t h i r t y 🌵

1.4K 66 0
                                    

🌵 Shadow szemszöge

Még csak délután 4 óra. 1 órája, hogy megérkeztünk, kipakoltunk és... zabáltunk. Gyros-t, chips-et, na meg csokit is, őm pizzát és azért egy kis csirke is lement.

-Üvegezzünk.- köpte be a semmiből Matt. Ki más?
Okés, rendben... jöttek a válaszok. Leültünk a földre a nappaliba és fogtunk egy üres üveget. Elősször Cam pörgetett és az üveg Matt-en landolt.
-Felelsz vagy mersz, pöcsfej?- kérdezte gonosz vigyorral. Valami azt súgja, hiába szeretne felelni drága Matt, akkor is beszopja.
-Őm... felelek.- puhány, nocsi, beszariii.
-Mi volt a legcikibb dolog ami veled történt és senki sem tud róla?- na ez engem is érdekel. Minden Matt felé fordultunk és kíváncsian vártuk a válaszát.
-Egyszer 10 évesen engedtem, hogy egy kecske megnyalja a tököm.- hogy mi van? Ez... undorító.
-Oké. Hagytam volna ezt inkább a faszba.- mondta Cam és undorodva nézett Matt-re.
-Te kérdezted faszom, én csak válaszoltam.- megrántotta a vállát és mintha mi sem történt volna, pörgetett. Az üveg ez úttal rajtam landolt.
-Mrs.Grier, felel vagy mer?- kérdezte.
-Merek.- nem vagyok én puhapöcs, heh.
-Nyomunk egy kis tejszínhabot Cam hasára, te pedig lenyalod.- Bassza meg. Ezt nem tehetem öcsém, hisz itt ül a pasim mellettem.
-Na a nagy jó büdös lófaszt!- kiáltott fel Nash.
-Az én csajom nem fog Cam hasáról semmit sem nyalni!- ezzel felált és kiviharzott a házból. Beletemettem a fejem a kezeimbe, nem tudtam mit csináljak. Ez csak egy apróság és már féltékeny is.
-Ezt jól elkúrtad pöcsöm.- dobta meg egy párnával Carter Matt-et. Sóhajtottam egy nagyot, feláltam és kimentem megkeresni Nash-t.

Fél órája bojongtam az erdőben, de semmi.
-Nash?- kiáltottam, nem jött válasz. Már sötét volt, mivel a játék picit elhúzódott, én pedig majd befostam itt.
-Naaash!- ezúttal jött válasz. Konkrét valaki hátulról átölelt és ez a valaki Nash volt.
-A jó büdös faszba! A frázt hozod rám!- torkoltam le amint megfordultam az ölelésében. Mérges voltam rá, de mivel ma volt a hónapfordulónk és mert nagyon féltettem megcsókoltam.
-Szeretlek baba.- súgta a fülembe.
-Én is téged.- pusziltam meg.
-Gyere mutatok valamit.- megfogta a kezem és elkezdett egy ösvény felé húzni. 20 perc után megérkeztünk egy gyönyörű mesébe illő házikóhoz. 👇

Ahogy beléptünk az ajtón, kedvem volt ott helyben elbőgni magam

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ahogy beléptünk az ajtón, kedvem volt ott helyben elbőgni magam. Az egyetlen fényforrás a gyertyák voltak. Minden sarokban, mindenhol. Azon kívül rózsaszirmok is voltak elszórva egy-egy helyen. Az asztalon gyertyafényes vacsora, bor és csokiii. Nash egyszer csak felém fordult és a háta mögül előhúzott egy rózsa "csokrot". Nem igazán nevezném csokornak, mivel a rózsák egy szív alakú dobozban voltak. 👇

Ez után vacsoráztunk és úgy döntöttünk, hogy itt alszunk

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ez után vacsoráztunk és úgy döntöttünk, hogy itt alszunk. A csapatnak dobtunk egy SMS-t és befeküdtünk az ágyba. Nash szorosan ölelt magához, a hátomra különböző mintákat rajzolt ami igazán nyugtató volt. Én a mellkasán feküdtem és csak úgy simogattam a "pocakját".
-Shad, elfelejtettem valamit odaadni.-Úr isten mennyi pénzt költött ez rám. Nekem elég, hogy szeret. Nem kell a pénze sem a hírneve. Csak simán Nash kell.
A zsebéből előhúzott egy bársony dobozkát és odanyújtotta nekem.
Lassan kinyitottam és egy gyönyörű medál volt benne 👇

Lassan kinyitottam és egy gyönyörű medál volt benne 👇

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

A hold és a nap. A nyaklánc alatt volt egy kis cetli, kivettem és elolvastam.
"Mert te vagy a fény az éjszakában. Szeretlek, ezt ne feledd soha."
Elsírtam magam és Nash-re dőltem. A nyakába fúrtam a fejem és csendben szipogtam, közben vagy 60-szor megköszöntem neki.
-Mivel érdemeltelek ki téged?- kérdeztem, de erre válasz nem létezik. Lehetetlen, hogy valaki ilyen tökéletes legyen.

🌵🌵🌵

Some Things Never Change ❄ Nash Grier ffNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ