🌵 t h i r t y o n e 🌵

1.3K 71 1
                                    

🌵 Shadow szemszöge

-Basszad meg a kurva kibaszott holdkóros anyád picsáját! A tököm tele van már veled Aaron! Most ez mire volt jó?!- üvöltött Cam Aaron-ra. Aaron le öntötte szerencsétlent valami fekete trutyival és rohadt büdös.
-Van az arcodon valami fekete Cam.- száltam be a basztatásba. A fiúk mögöttem csendben kuncogtak, Nash a nyakamba temette az arcát és éreztem ahogy mosolyog. Kirázott a hideg ahogy megéreztem a nyakamon a meleg leheletét.
Cameron vörös fejjel megindult Aaron felé és elkezdte kergetni.
-Gyere ide, adok egy ölelést.- tárta szét a kezeit, Aaron a sarokba összekuporodott és várta a "halálát". Cam nyertes vigyorral az arcán agyon szorongatta a fiút és minden trutyit a hajáról a fehér pólójába törölte.
-Azt biztos, hogy nem mosom ki.- jelentettem ki és ráztam a fejem. Nincs az az isten, hogy én ahhoz hozzányúljak.

Ez után az érdekes reggel után nem csináltunk sok mindent. Döglöttünk a kanapén, zabáltunk és filmet néztünk. Élveztem a csendet, de ez sem tartott sokáig. A nyaraló ajtaja kitárult és egy gyönyörű barna hosszú hajú, kék szemű lány lépett be rajta.
-Naaash!- kiáltotta. A bőröndjét (mert az is volt nála) ledobta a sarokba, kezeit szét tárta és várta az ölelését. Nash fel pattant mellőlem és a lány felé futott. Kérdőn felhúztam a szemöldököm és fájó szívvel néztem ahogy Nash fel kapja a lányt és megpörgeti a levegőben. Minden nyitott szájjal néztünk a "párra" és vártuk a magyarázatot. Pontosabban csak én, Nate, Evan, Ryder és Thunder, a fiúk pontosan tudták, hogy ki ez és sajnáloan néztek rám. Nem igazán értettem miért, de gondolom majd megtudom.
-Khm...- köszörülte meg a torkán Evan. Nash letette a földre a lányt és felénk fordult.
-Evan, Nate, Thunder, Ryder, Shad, ő itt Hazel a...- a lány, ezek szerint Hazel, Nash szavába vágott. -Az ex barátnője vagyok.- na pasztmek. A szemöldökeim az egekbe szöktek, a torkom összeszorult, a szívem pedig mintha elfelejtette volna, hogy hogy kell működnie. Nash mintha meg sem hallotta volna, folytatta a bemutatást.
-Hazel, ő itt Shad, Evan, Nate, Ryder és Thunder.- és ennyi lenne a bemutatás. Mintha nem is léteznek, baszott bemutatni, aah hát minek. Nem lényeges, hiszen csak a barátnője vagyok. Nash megfogta Hazel kezét és a kanapéra húzta. A lány beleült Nash ölébe, Nash pedig átölelte a lány karcsú derekát. A szemeim megteltek könnyekkel, de nem engedtem őket ki. Soha nem fogok fiú miatt sírni. A többiek tátott szájjal néztek Nash-re, aztán pedig rám. Megrántottam a vállam és leültem minél messzebb tőlük. Hát ez nagyszerű.

Egész hátra lévő nap ez ment. Mindenhova együtt mentek, csoda hogy nem kísérték el egymást a klotyóra. Hazel úgy csinált mintha nem létezne olyan hogy szék és Nash-t használta annak. Ő ezt le sem szarta. Együtt nevettek, egy tányérból ettek baszd meg és hogy ne legyen elég, még pusziszkottak is. Mindenki mérgesen nézett Nash-re, de ő ezt észre sem vette. Éppen elvolt foglalva Miss Ex-barátnővel.

Már készültünk lefeküdni, felvánszorogtam a szobámba és csendben ledöltem az ágyra. Nagyon fáj az, hogy Nash semmibe se vesz. Ezt nem fogom neki megbocsájtani.
5 perc után Nash esett be az ajtón és felém fordult.
-Nem gond ha ma Hazel-el alszom?- ezt most komolyan kérdezi? Halál komolyan?
-Viccelsz velem?- előbb hiszem el azt, hogy Cam szűz, mint ezt.
-Nem. Szoknak rém álmai lenni.- Hát betelt a pohár. Most rögtön kezdjem el sajnálni? Imátkozzak is szegény szerencsétlen Hazel-ért?
-EZ MOST KOMOLY?! TUDTOMMAL ÉN VAGYOK A BARÁTNŐD BASZD MEG! DE JOLVAN. FUSS UTÁNA. MENJ AZ EXED UTÁN, DE ENGEM FELEJTS EL! VÉGEZTEM VELED! VÉGLEG!- üvöltöttem. Hú de felbaszott. Mindjárt szét robbanok. Belebasztam egyet a falba, letéptem a nyakláncot a nyakamból (amit tőle kaptam) és hozzá basztam. -EZT PEDIG DUGD FEL A DRÁGA HAZEL PICSÁJÁBA.- ezzel felkaptam a kulcsaimat, a bőrdzsekimet, a bukómat és az ajtó felé vettem az irányt. Majdnem kitéptem a helyéről, azonnal vissza tántorodtam, ahogy megláttam a többieket. Hárman be estek az ajtón a többiek pedig csak áltak ott. Evan és Nate majd felrobbant, Thunder pedig... letámadta Nash-t.
-Te semmirekellő undorító féreg!- és bumm, az ökle találkozott Nash arcával. A fiú csendben tűrte, ahogy a legjobb barátnőm agyon veri és közben olyan cifra szavak hagyják el a száját, hogy engem eltöltött a büszkeség. Senki sem próbálta leszedni róla, hagyták, hogy szét verje. A fiúk mind csúnyán néztek Nash-re, az egyetlen aki örült a helyzetnek az Hazel volt. A vigyort le nem tudtad volna kaparni a pofájáról, ám én megtettem. A nyakánál fogva a falhoz nyomtam és a pofájába másztam.
-Remélem örülsz, te kis ribanc. Tönkre tettél egy kapcsolatot. Tessék, vidd, Nash a tiéd.- ezzel el engedtem, a kurva pedig a földre esett.
Kiviharoztam a házból, az ajtót magam után jól bebasztam, felpattantam a motorra és még mielőtt bárki is megállíthatott volna, el hajtottam.

🌵🌵🌵

Some Things Never Change ❄ Nash Grier ffWhere stories live. Discover now