🌵 Shadow szemszöge
-Hunter.- közöltem a fiúkkal a kis husky kutyus nevét. Nash elmosolyodott és bólintott. A többiek egyetértettek és azt mondták illik rá.
A kicsi Hunter egy igazi energia bomba, igazán okos és aranyos. 1 hónapos, de már le tud ülni és tud pacsit adni. Ezt mindet 2 óra alatt tanították neki a fiúk. Ez után Hunter lefeküdt az ölembe és elaludt. Hunter fekete fehér és gyönyörű kék szemei vannak. Azt hiszem Cam kutyusával jól ki fog jönni.
-Cam?- kérdeztem, hogy magamra hívjam Cam figyelmét. Rám nézett és kérdőn felhúzta a szemöldökét. -Ugye elvihetjük majd Jaxx-hez?- Jaxx Cameron husky kutyusa. Egy igazi tünemény, nagyon imádom.
-Persze.- mosolyodott el, de alig két másodpercen belül már a telefonját nyomkodta... Megint.
Tudom, hogy a picinknek nagyon örülni fog Hunter-nek. Alíg várom. Holnap készülök elmondani anyunak amikor át jönnek a két tesómmal együtt.🌿Másnap délben🌿
Nagyon ideges vagyok, bármelyik percben itt lehet anyu. Valamennyire megnyugtat a tudat, hogy Evan és Nate már tudják és hogy nagyon örülnek, velünk együtt.
Megszólalt a csengő én pedig mindjárt elájulok. Nash elment kinyitni az ajtót, Ryder és Thunder elmentek otthonról a hétvégére, szóval csak vasárnap jönnek haza.
-Szia kincsem.- hallottam meg anyu gyönyörű hangját. Az idegesség elszállt, hiszen az agyamban kattant, hogy anyu mindennél jobban szeret minket és hogy a babát is saját gyereke ként fogja szeretni.
-Terhes vagyok.- a szavak csak úgy hírtelen elhagyták a szám és még végig gondolni sem volt időm. Na mindegy, baszni rá. Félve vártam anya reakcióját és hát... sírt.
-Úr isten, nagyi leszek?- kérdezte, én és Nash pedig bólintottunk. Anya odajött és mindkettőnket megölelt. Nate és Evan a háttérből mosolyogva néztek minket, én pedig boldogabb már nem is lehetnék. Egy gond van, Nash családja. Jaj de rég láttam már őket. Már nagyon hiányzik a kicsi Skylynn na meg Hayes is és persze Will is és Liz-ről ne is beszéljünk. Mindíg is olyan volt nekem mint egy második anyuka. Nash-el megbeszéltük, hogy jövőhéten elutazunk hozzájuk és ott elmondunk mindet, hiszen ez nem telefon téma.Szóval jah... az ebéd jól ment, anya boldog, Evan és Nate is boldog, én és Nash is azok vagyunk. Mindenki boldog és minden csupa szivárvány.
Reggel Nash-el kértünk időpontot az orvoshoz, hogy végre megtudjunk valamit a mi kicsinkről és holnap 1-re megyünk hozzá. Eléggé ideges vagyok ami azt illeti, de tudom, hogy minden rendben lesz és a babánk makk egészséges.🌿Másnap🌿
Most jövünk az orvostól és hát... egy hónapos terhes vagyok! Hihetetlen, hogy nem tudtam róla. Ekkora hülyét mint én vagyok, a világ már régen látott.
Gyönyörű már most. Halhattunk a szívverését, láttuk ahogy mozog és megkell hogy mondjam, ez volt életem leggyönyörűbb pillanata. Mindenki sírt. Elkísért az egész MAGCON, na meg Ryder és Thunder is. A kórházban nagyon néztek az emberek, de hát leszartuk mert nekünk az nagyon megy. Nash-el megegyeztünk, hogy nem szeretnénk tudni a baba nemét addig, amíg meg nem születik.
Szegény dokibá kicsit félre volt tőlünk. Tudjátok vannak azok a kék kis zacsik amiket a cipőkre kell felrakni mielőtt bementek a dokihoz... na Cam azt a fejére rakta. Idézem... "Megakarom védeni a hajamat a baciktól."
Hiába magyaráztam neki, hogy a bacilusok mindenhol ott vannak, ő leszarta. Nem tudom mit vagyok ezen meglepődve, hiszen ez csak Cameron. A kórház után elmentünk egy pizzázóba és hát... zabáltunk. Megettem két pizzát gyerekek. Egy Hawaii és egy hús imádó, de Nah, ne ítélkezzetek, kettő helyett eszem.
-Hé srácok, mi lenne ha kitalálnánk a kicsi nevét?- kérdeztem. Szeretném ha segítenének, hogy legyen valami közük hozzá. Ez a kicsi nem is tudja, hogy milyen nagyszerű családba került.
-Oh oh! Oké.- kiabálták.
-Elősször lány neveket, ha kérhetem.- mondtam a fiúk pedig bólintottak.
-Ursula!- mondta Cam. Úgy tudtam, hogy el fogják viccelni.
-Faszfej.- motyogta Nash.
-Luna?- kérdezte Matt.
-Kendal.- mondta Aaron. Nem is olyan rosszak. Azért tudnak valamit ezek a fiúk.
-Rosie.- motyogta Nash. Hmm... ebből valamit talán sikerül összehozni.
-May?- kérdezte Shawn. Hát az nehezebb lesz mint hittem.🌵🌵🌵
YOU ARE READING
Some Things Never Change ❄ Nash Grier ff
Fanfiction(Van, ami nem változik.) Shadow Black egy 17 éves lány és Észak Karolinában él az anyukájával és a 2 bátyjával Evan-el és Nate-el akik 18 évesek. A Davidson magán suliba jár, ugyan úgy a két bátyja is. Kis koruk óta legjobb barátok voltak Nash-el...