🌵 f o u r t y o n e 🌵

1.2K 66 8
                                    

🌵 Shadow szemszöge

Oké. Most vagy soha.

Itt áltam a ház előtt, készen arra, hogy a végzetembe rohanjak.  Mivan akkor, ha Nash tényleg nem akarja a babát? Nem. Biztos akarni fogja. Fuh... tuti. Igen. Nyugi Shad.
-Sziasztok.- köszöntöttem hangosan. A konyhából azonnal Nash feje jelent meg. Széles vigyorral az arcán jött felém. Megcsókolt, aztán pedig együtt kézen fogva mentünk a konyhába. Az újdonsült házaspár már az asztalnál ült. Thund sokat mondó nézéseket küldött felém, de még nem voltam kész arra, hogy el mondjam Nash-nek. Nem tudom hogyan kellene.
Thund megköszörülte a torkát és így szólt:
-Shad... beszélhetnénk?- bólintottam és felálltunk az asztaltól.
-Mondd el neki.- jelentette ki Thund.
-Nem tudom hogyan.- mondtam és a kezeimet kezdtem el tanulmányozni, mintha lenne ott valami rettentő érdekes.
-Csak egyszerűen tedd le elé a cipőket és mondd el neki.- rántotta meg a vállát. Jah... egyszerű. Oké. Ne bonyolítsuk tovább, vágjunk a lecsóba.
Bementem a szobánkba és elővettem a cipőket. Nagy levegőt vettem és bementem a konyhába. A cipőket letettem Nash elé.
Nash összehúzta a szemöldökét, én vettem egy mély levegőt és...
-Terhes vagyok.- ennyi, kész. Uram isten. Tényleg kimondtam?
-Tessék?- Nash arca döbbent volt és olyan volt mint egy elveszett kiskutya.
-Apa leszel.- jelentettem ki. -Persze csak ha akarsz, ha nem az sem baj. Teljesen megértem ha...- kezdtem el magyarázkodni ám Nash megálított egy csókkal.
-Apa leszek.- kezdte csendben. -ÚR ISTEN! APA LESZEK!- kiabált. Nash arcát öröm könnyek áztatták én pedig boldogabb már nem is lehettem volna. -HALLOTTAD RYDER?! APA LESZEK!!!- oda ment Ryder-hez és addig rázta szegény srácot amíg mosolyogva el nem kezdett bólogatni. Kis lüke. Istenem, hogy én mennyire szeretem őt. Nash elő vette a telefonját és azonnal Face Time-olta a fiúkat.
-Mizu haver?- szólt a telefonba Cam. Minden srác mögötte figyelmesen hallgatta, hogy vajon mi az a nagy dolog amit Nash készül elmondani.
-APA LESZEK!- kiabálta. A fiúk arcáról semmit sem lehetett leolvasni. Mintha fel sem fogták volna.
-Szegény gyerek, előre sajnálom.- jelentette ki végül Matt és csóvalta a fejét. Mindenki egyszerre nevetett fel aztán pedig gratuláltak és mondták, hogy 10 percen belül itt vannak.

Szavukat betartva, 7 percen belül itt is voltak. Minden egyszerre estek be a szobába... mindenkinél egy-egy szatyor. He?
Heló, Szoszi, Császtok köcsögök, hangoztak a köszönések.
-Hoztunk ajiiiit.- mondta Aaron elvékonyított hangal.
-Őm... köszönjük?- nem tudom hogy hozhattak ajit mikor nem is tudják, hogy fiú e vagy lány.
-Lehetek a keresztapa?- kérdezte JackJ.
-Nem! Én leszek az!- kiabálta Cam.
-Lófaszt! Én leszek!- szált be a vitába Shawn. Na őt se hallottam még káromkodni.
-Hé, hé, hé! Nyugi van, ott még nem tartunk.- nyugtatta le őket Nash. Minden vettek egy mély levegőt és átt nyújtottak az ajikat.
-Hát köszönjük srácok, de igazán nem kellett volna, hisz nem is tudjuk, hogy fiú e vagy lány.- nevettem fel. Olyan cukik voltak, de komolyan.
-Uniszex.- mondták egyszerre és megrántották a vállukat. Na ez érdekes.
-Okké.- nevettem fel. Megint. Nash-el elkezdtük kibontani az ajándékokat és megkell, hogy mondjam URAM TEREMTŐM, EZEK ANNYIRA, DE ANNYIRA CUKIK!
Cam-től egy "Grier Baby" feliratú fekete pólót kapott a mi kis kincsünk.
Shawn-tól egy nagyon, de nagyon cuki kötött cipellőcskét. Baba kék színű és irtóra aranyos.
Aaron-tól kaptunk kis convers zoknikat. 3 fajtát. Az egyik fekete fehér, a másik piros és fekete a harmadik pedig zöld.
Matt-től kaptunk egy csomag... kondómot mondván "Csak a biztonság kedvéért." És egy cuki piros convers rövidújút.
Taylor-tól kapott a drágánk 3 sapit. Egy pasztell kéket, aztán egy sárgát és egy pirosat.
Carter volt az aki vett két hónapra elegendő pelust, törlő kendőt, egy dudlit és egy kis üveget.
JackJ vett egy dudlit ami világít a sötétben és egy nagyon menő Jordan teniszkit. Igen... rohadt cuki.
JackG vett egy csomó játékot.
Miután mindent kibontottunk, feláltam és mindenkit megöleltem.
-Annyira köszönjük srácok, imádlak titeket.- megtöröltem a konnyeimet és leültem. Hülye hormonok.
-Még van hátra egy ajándékunk.- vigyorgott Cam. A fiúk felálltak és kimentek a házból. 5 percen belül minden bejöttek és végül Cam jött be... egy kiskutyával a kezében!!! Aaaah. Egy husky kis kutya. Uram isten.
-Csak hogy teljes legyen a család.- mosolyogtak ránk édesen a srácok.
-Ti nem vagytok normálisak.- feláltam és elvettem Cam-től a kutyust. Köszönetem kifejezése ként adtam mindenkinek egy-egy puszit.
-Hogy fogják hívni?- kérdezte Shawn egy édes mosoly kíséretében.
Nash-re néztem ő pedig bólintott, hogy mondhatom. Már rég szerettünk volna venni egy kis kutyát csak sosem jutottunk el odáig, így már tudtuk, hogy hogy fogjuk elnevezni. És mivel ez a kicsi itt fiú volt így az lesz a neve, hogy...

🌵🌵🌵

Some Things Never Change ❄ Nash Grier ffWhere stories live. Discover now