🍃A bál napja🍃
🌵 Shadow szemszöge
A bál csak este 7 órakor kezdődik. Nash háromnegyed 7-kor jön értem, mivel nem akarunk elsőnek odaérni.
Suliba menni ma nekünk nem kell, mert készülődni fogunk.Délelőtt 11-kor keltem. Fél 2-re volt a körmös és fél 3-ra pedig a fodrász. Ennyi felhajtást egy este miatt. Legközelebb már tuti nem megyek bele ebbe az egészbe. Kinek van ehhez kedve?
4 órakor már otthon voltunk.
A körmeim gyönyörű bordó színűek lettek 👇Lassan elkezdtük csinálni a sminkem ami szintúgy piros lett, pont ahogy a ruhám is az.
Itt a hajam, a ruhám és a sminkem 👇Be kell hogy ismerjem, gyönyörűnek éreztem magam.
Lassan háromnegyed hetet ütött az óra és egyszer csak szólt a csengő. Anya elment beengedni Nash-t és lassan én is elindultam lefelé.
Nash a lépcső előtt állt és engem nézett. Amikor megpillantott, tátva maradt a szája. Elmosolyodtam és úgy mentem tovább. Nash egy fekete szmokingot viselt, piros nyakkendővel és a kezében egy olyan rózsa csokrot tartott amit a fiúk a partnerük kezére szoknak rakni (remélem tudjátok mire gondolok 😅). Mögötte ott volt Evan és Nate, rajtuk is öltöny volt és be kell hogy valljam... kurva jól nézték ki mindhárman.
Mikor leértem Nash mellé, megölelt és a fülembe súgta, hogy gyönyörű vagyok. Belepirultam és megköszöntem.
-Csini vagy húgi.- kacsintott Nate.
-Nash, vigyázz rá és ne engedj egy fiút sem a közelébe.- nézett szúrós szemekkel Nash-re Evan. Tipikus.
-Nyugi haver, nem lesz semmi gond. Ha pedig valaki a közelébe megy, azzal én számolok le.- És kezdődik... "Az enyém, ha a közelébe mész, tököd többet nem lesz." "Hozzá érsz és úgy felrúglak, hogy a nyűvek fognak jó éjt puszit adni." és társaik. Már megszoktam, csak éppen Evan-től és Nate-től.Amikor a suliba értünk és beléptünk a tornaterembe, mindenki megbámult. Basszátok már meg, nem vagyok egy két lábon járó cirkusz.
Nash egyből az elég hangos társaság felé vezetett. Ott volt JackJ-el Mel, ez osztálytársam aminek kifejezetten örülök. Mel kedves lány, remélem összejönnek. JackG Daniella-t hozta, Aaron Jessie-t, Carter Milie-t, Shawn Ella-t, Taylor Beth-t, Cam Liv-et és Matt Clarke-ot. Minden nagyon jól választottak. Mindannyian kedves csajok. Hajrá fiúk.Eljött a perc amikor kiválasztották a bál királyát és királynőjét.
-Szóval, a bál királya nem más mint... NASH GRIER!- mindenki elkezdett tapsolni és a mi kis csapatunk pedig majd megőrült. Nagyon örülök neki. Nash felment és át vette a koronáját. Beszédet nem mondott, csak biccentett egyet.
-A bál királynő pedig nem más mint... MIRANDA ROSS!- itt már nem volt annyira nagy a taps. Nash csak egy grimaszt vágott, amit nem is csodálok. Miranda viszont már egy kész regényt lenyomott ott beszéd gyanánt.
-Köszönöm mindenkinek, hogy rám szavazott és nem arra a félkegyelmű Shadow-ra. Nash, indulhat a tánc?- vigyorgott mint a vadalma. A kurva anyádat hogy mindjárt lebaszlak a színpadról. Amit viszont Nash csinált, eléggé meglepett.
-Én biztos, hogy nem nyúlok hozzád. Itt lemondod a barátnőm és ezek után azt várod, hogy még táncoljak is veled? Na azt lesheted.- a koronáját odadobta egy Ray nevű srácnak és le is jött a színpadról. Mindenki megtapsolta én viszont csak tátott szájjal néztem. Most komolyan elküldte miattam Mirandát? Egyem a szívét. Azonban amikor elém ért, igazán meglepett. Megcsókolt. Ott mindenki előtt, megint. Nem toltam el, visszacsókoltam. Beismerem, szükségem van rá. Magam melett szeretném tudni ezt a srácot. Körülöttünk mindenki tapsolt és a srácok elkezdtek "Húú"-zni. Amikor elváltunk, vörös voltam mint a paradicsom, így inkább Nash vállába temettem az arcom. Ő csak nevetett és átölelt, majd nyomott egy puszit a hajamba. Imádom őt.
YOU ARE READING
Some Things Never Change ❄ Nash Grier ff
Fanfiction(Van, ami nem változik.) Shadow Black egy 17 éves lány és Észak Karolinában él az anyukájával és a 2 bátyjával Evan-el és Nate-el akik 18 évesek. A Davidson magán suliba jár, ugyan úgy a két bátyja is. Kis koruk óta legjobb barátok voltak Nash-el...