BÖLÜM ADI ÇOK HAVALI
İYİ OKUMALAR.
Taehyung
Akşam eve sessizce girdim. Geceliklerimi banyoda değiştirip içeri girdiğimde Jungkook'un üstünü değiştirmesi izliyordum. Benim görebileceğimi bildiği halde bu eziyeti bana neden yaptığını asla anlayamayacaktım. Zaten o eziyet ettiğğinin farkında değildi. İzlesem bir dert izlemesem dert. İzledim, odalarımızın birbirine baktığını bilerek yapmasaydı bunu oda. Banane.
Değerli kaslarıyla bakışmamız bittiğinde benim pencereme çevirdi bakışlarını. Ona minnettarlığımı anlatamazdım. Eğer el frenini çekmeseydi, gerçekten kaza yapaacaktım. O hayvanı öldürecektim. Frene bastığım halde araba durmadığında gerçekten içimdeki korkuyu anlatamazdım. Sadece yüzde gidiyordum, bu yüksek bir hız değildi.
Bana güzelce gülümsedi, yatağa girmek için pencereye daha da yaklaştım ve el salladım. İyi geceler demek gibi, yanımda uyumasını o kadar isterdim ki anlatamam ama ona ne diyipte bunu söyleyeceğimi bilemedim. Oda bana el salladığında yatağa girdik. Işıkları yatağıma yerleştirilmiş tuşlardan kapatıp ağladığım için yorgun olan gözlerimi yumdum.
.
.
.
.
Sabah Jimin'in dırdırıyla uyandığımda nerdeyse enerjim sıfırdı, ikimiz için küçük bir kahvaltı hazırlamış, yemek yiyorduk. "Dün nasıl geçti?" olayları en ince ayrıntısına kadar anlattım. Jimin arabada yaşanan olay yüzünden üzüldü, onu öptüğümü duyunca çifte telli oynayacaktı az daha. Neşeli kıkırdamaları bitmiyordu "Sus artık Jimin, gayet masumdu benim öpücüğüm" dediğimle sinsi bir gülümsemeyle "Zaten komik olan o" kaşlarımı çattığımda biraz daha kıkırdadı.
Sakinleşince bana aşk hakkında düşüncelerini anlatıyordu. "Geçmiş tecrübelerim ve gözlemlerime göre aşkını masum yaşarken vazgeçilebilir oluyor ama bir kere tahrik olursan o zaman cidden isteğinin sadece aşkı olmadığını anlıyorsun" meraklı gözlerle dinliyordum onu şu anda olmayan aşkımla cebelleştiğim için dinleyip süzgeçlemek iyi geliyordu. "Başka ne istersinki?"
"Tepeden tırnağa herşeyini, onun sesinden ismini duymayı, bedenini, dokunuşunu zihnini bile" Böyle anlatınca bir hastalık gibi gelmişti "Bence böyle, Yoongi ile uzun bir zaman geçirdik Tae ve onsuz olamayacağımı biliyorum" merak ettiğim soruyo sordum, en başından dinlemek istedim. "Nasıl tanıştığınızı, nasıl aşık olduğunuzu anlatsana çok merak ediyorum"
"Ben özel bir dans okulundaydım, o zamanlar 17 yaşlarımdaydım, şimdi birçok dans türünü biliyorum ama önceden sadece lirik ve bale yapardım." uzun bir nefes aldı "Balede kızlardan daha iyi derecelere sahiptim, okulum her yıl deniz aşırı ülkelerde ders görmemiz için bir yarışmaya sokuyordu" gülümsedi "Ben ve Jan Di yarışmaya katılacaklar olarak seçildik.
.
.
.
Flash back
Genç çocuk günlerini pratik yaparak, okulun rahatsız revir sedyelerinde kısa uykular uyuyarak, güçsüz düşmemek için içtiği vitaminlerle ayakta kalmaya çalışarak geçiriyordu. Bu gün sanatını ortaya çıkaran öğretmeni, ona eşlik edecek birini getirecekti. Üstünde pudra pembe ipek bir gömlek ve kahverengi silim pantolonuyla aynanın karşısına geçti. Kendini beğeniyordu, herkes gibi oda yakışıklı olduğunu biliyordu, çoğu kız onun güzelliğini kıskanırdı. Düz siyah saçları boynunu arkaya atmasıyla havalandı, naif adımları ve zarif hareketleri, herkesi etkiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABY BURN - VKOOK ✓
FanfictionBelki de bekaretimi Jeju'nun güzel koylarından birinde, aşık olduğum doktoruma vermeliydim. Bu güzel bir anı olmaz mıydı?