Arkadaşlar uyarmam gereken bir konu var. Bölümlerle okumalarda bi tuhaflık var 3. bölüm mesela 43 okunmuş 4.bölüm 23 okunmuş, 5.bölüm yine 43 okunmuş eğer hikayeyi takip ediyorsanız bölüm atlamadığınıza emin olun herhalde bildirim gitmedi. !!!!
Beklenmedik bir şekilde Jimin kaldırmadan uyandım, elimi yüzümü yıkayıp aşağıdan gelen mutfak tıkırtılarına ulaşmak için merdivenleri iniyordum. Akşam erken geldiğim halde Jimin'in yanına uğramamıştım herhangi bir gelişme var mı soracaktı, bende anlatacaktım ama gece döndüğümde bu pek mümkün değildi.
"Günaydın" arkasından masaya oturdum, kısaca arkasını döndü "Günaydın, erken kalkmışın" aslında erken değildi o beni en geç onikide kaldırıyordu ben onbirde uyanmıştım. Yanına yaklaşıp onun çıkardığı bulaşıkları lavabonun kenarında topladım. O ocağın başındayken bende bulaşıkları yıkamaya başladım.
Dün yaşadığımız anı ona nasıl anlatacağımı düşünüyordum. Bana bakıp anlatacağım şeyler olduğunu anlamış gibi " birşey olmadı mı?" dedi. Anlatacak birşey miydi onu bile bilmiyordum, "Tuhaf birşey oldu" gözlerini kıstı kaşlarını kaldırıp imalı bir gülümseme sundu. "Hadi anlat merak ettim" elimdeki tabağı fazla pislikten arınması için suya tuttum. Yüzüne bakmadan, bulaşıkları yıkıyor ve sessizce konuşuyordum "Ben hızlanamadım, oda alışmam için arkama oturup birlikte süreceğiz dedi" Jimin elinde tavadakileri karıştırmak için kullandığı chopstikleri tazgaha koydu ve tamamen bana döndü. Ben hala bulaşıklardan ve elimdeki bardaktan başka yere bakamıyordum. Dün zaten utanç vericiydi bunu anlatmak daha utanç vericiydi ne var ki anlatmazsam orta yerimden çatlardım.
Sabahında bu konu hakkında konuşup akşam böyle birşey yaşamamı engin bilgileriyle yorumlamalıydı. Yorumlamasa bile içimde tutamazdım. Eşcinsel olduğumdan hiç sevgilim olmamıştı çünkü 'ben eşcinselim erkeklerden hoşlanan varsa takılalım' demeden bulacağımı düşünmüyordum. Ülke olarak homofobik oluşumuz da beni gençken etkilemiş kendimi gizlemek zorunda bırakmıştı.
Kendimi tatmin ettiğim zamanlar 25 yaşıma kadar cinsel hayatımı oluşturuyorlardı. Manga ve animeler de olmasa eşcinsellik hakkında hiç birşey bilmezdim. "kucağınamı oturdun!?" sesi heyecanlı çıktığında gülmemek için zor durdum "Hayır bacaklarının arasına oturdum... ve o biraz sertleşti" sesimi daha da kısamazdım. Utançtan kırmızı olduğumu biliyordum, yanaklarım yanmaya başlamştı.
"NE? ne diyorsun?" heyecanla ocağı kapatıp benide peşinden sürüklerken masaya oturttu. Sabunlu ellerimi durulamak için tekrar kalkıp ellerimi suya tuttum. "Ben oturduktan sonra sertleşti, benim hissettiğimide biliyordur herhalde." Jimin tek kaşını kaldırdı birşeyler düşünündü kısa bir zaman sonra bana daha da yaklaştı "sen birşey hissetmedin mi?" yanaklarım sabahtan beri kızarık olduğu için artık kızaramıyordu limiti buydu. "Ben biraz onun bacaklarını okşamış olabilirim." Jimin gözlerini büyütüp kahkasını tutmaya çalıştı "inanmıyorum cidden mi?" huzursuzca yerimde kıpırdandım "sen böyle tepkiler verince anlatmak daha zor oluyor" kıkırdayıp saçlarımı karıştırdı "ilk defa mı yaşıyorsun sanki utanma Taetae" bunu ilk defa yaşamadığımı düşünerek söylemişti ama ilk defa yaşamıştım. Bakışlarımdan ve susmamdan anlayacak olmuştu "yani ilk defa mı yaşıyorsun?"
Utanmış ve ellerime bakarken onu onaylamıştım. "Yoongi'den önce bende böyleydim" bana teselli veriyordu. Bizim gibi insanlar tercihlerini gizlemeliydi bu yüzden birine aşık olup karşılık almak eşcinseller için mucize gibi geliyordu bana. "Baldırlarındaki kasları görmüştüm ve dokunmak istedim" kısaca söyledim devam etmemi beklediğinden ses çıkarmamış başını sallamıştı "herhalde bunu yaptıktan sonra sertleşti... ama birşey olmadı birbirimizden kaçar gibi girdik eve" kıkırdadı "böyle anlar çoğalacak artık" bilge aşık Jimin'in emin konuşması sinirimi bozuyordu "Ben bunu sevdim ama bana aşık olmadan böyle şeyler yaşarsak iyi olmaz değil mi?" ona soruyordum çünkü bir yerden sonra benim için durduralamaz olacaktı biliyordum. Gerçekten kendimi ona sürtmemek için zor tutmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABY BURN - VKOOK ✓
FanfictionBelki de bekaretimi Jeju'nun güzel koylarından birinde, aşık olduğum doktoruma vermeliydim. Bu güzel bir anı olmaz mıydı?