"Doktor bey ilaçlarını içmeyen çocuklara ne olur ?" kadın gülümseyen yüzüyle doktora baktı. "Eğer ilaçlarını içmezlerse hem arkadaşlarıyla oynayamazlar hem de iyileşmediği için doktorlar ona iğne yapabilirler" çocuk alayla gülümsedi "Beni bunlarla korkutamazsın doktorcuk hem ben ilaçlarımı içiyorum bir kere" dedi tavırlı bir şekilde kollarını bağladı sonra "İlacımı içtiğim halde annemin beni korkutmaya çalışması çok yanlış çok" dediğinde Taehyung ve Sounjae'nin annesi bilmiş çocuğa sadece kıkırdadılar. Diyecek bir şey bırakmamıştı küçük. "Biz gidiyoruz doktorcuk" dedikten sonra boynunun altına baktı bir süre " kravatın çok güzelmiş " dedi Taehyung teşekkür ettikten sonra odadan ayrıldılar. Onlar ayrıldıktan sonra ellerini yıkadı ve kendine bir kahve yapmak için ısıtıcının düğmesine bastı.
Taehyung tüm yaşadıklarına rağmen şuan Stajyer doktor olarak çalışmaya başlamıştı bu yılı da atlattığında sonunda onunda bir odası ve devamlı hastaları olacaktı. Şuan da genelde acil nöbetlerine kalıyor fakat üniversite hastanesi olduğu için çok yoğun olmasa da stajyerler için yorucu hale getirecek bir çok doktor bulunuyordu. Kendiyle beraber okuyan arkadaşlarıyla hala sosyal bir sohbet kurma dürtüsü yoktu bu yüzden onlar moladayken yada bir köşede dinlenmeye çalışırken bile onlarla aynı ortamda bulunmamak için Taehyung çalışıyor oluyordu. Yardımcı olduğu doktor ise onun bu çalışkanlığının farkındaydı ve yıl sonunda mükafatını verecekti. Hakkaniyetli davranacağını bildiği doktor genel olarak despot olarak nitelendiriliyordu, bir ailesi yoktu ve genelde evine uğramadan hastanede kalıyor ve çok azla çalışıyordu. Bu tempoya da Taehyung ayak uydurabiliyordu.
Taehyung okulunu döneminden önce bitirmiş üstten ders alarak ders verme kısmını hızla tamamlamıştı. Babasının hala bu hastanede çalışıyor olması ve bazen karşılaşmaları durumuna da alışmıştı. Onunla hala konuşmuyordu departmanları ayrı alanlarda ve konularda olduğu için muhatap olmak zorunda kalmıyordu. Kardeşi ve annesiyle görüşmeye başlamıştı, annesiyle sadece kötü bir niyeti olmadığına emin olduğu için konuşmaya devam etmişti ve ailesinden tamamen kopmamaya çalışmıştı. Okul ve doktorluk hayali çalışkanlığıyla ve zekasını kullanmasıyla iyi yönde ilerliyordu.
Jungkook ile ilişkileri ise sıkıcı hale gelmeyecek kadar aşık oldukları için daha da iyiye gitmişti. Halihazırda Jungkook ile yaşamaya başlamış, Jimin yalnız kalınca Yoongi stüdyosunu taşımış birlikte yaşamalarına da sebep olmuştu. Hala ellerinden geldikçe hafta sonları beraber kahvaltı etmeye çalışıyorlar, yada akşamları barbekü yapıyor bahçede vakit geçiriyorlardı. Jungkook'un abartılı kıskançlıkları bazen aniden ortaya çıksa da genel olarak ilişkilerinde küçük atışmalar oluyordu. Jeju adasından döndükleri günden beri ciddi ve kalp kırıcı bir kavga yaşamamışlardı.
"Hocam ben çıkıyorum" dedikten sonra bilgisayarla ilgilenen doktor başıyla onayladı "Yardımların için teşekkür ederim Taehyung iyi dinlen" demiş ve tekrar bilgisayarla ilgilenmeye devam etmişti. Hızla soyunma odasına yönlendi, arkadaşları bahçede toplanmış yemek hazırlıyor ve onun gelmesini bekliyorlardı. Taehyung yorgundu ama onlarla vakit geçireceği için hevesliydi son zamanlarda onlarla vakit geçirememişti. Okul ve staj sürecinde zamanı olmamıştı bazen Jungkookla bile zaman geçiremediği dönemler olmuştu. Bu dönemlerde de Jungkook hastaneye geliyor kantinde vakit geçiriyorlardı verimli vakitler olmasa da birbirlerini görmek bile yeterli geliyordu.
Taehyung arabaya atladığı gibi eve doğru sürmeye başladı, ilerlerken Jungkook'u aradı ve almasını istediği bir şey olup olmadığını sordu, olmadığını öğrenince de kısa sürede eve vardı. Evlerinin bahçesinde masanın başında bira içen Yoongi ve Namjoon'u gördü önce. Sonra barbekünün başında bekleyen Jin, Jimin'e sosladığı etleri getirmesi için bağırıyordu Jimin ise "Beş yüz tane elim yok" diyerek geri bağırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABY BURN - VKOOK ✓
Fiksi PenggemarBelki de bekaretimi Jeju'nun güzel koylarından birinde, aşık olduğum doktoruma vermeliydim. Bu güzel bir anı olmaz mıydı?