Taehyung'un şimdiki hali :
Jungkook'un şimdiki hali :
"Evet, aramıza katılan arkadaşımıza merhaba diyelim" normalde gördüğüm doktorlara oranla genç olduğu bariz olan doktor kolunu dost bir tavırla omzuma koydu. Yaşıt olduğumuza kalıbımı basardım ama şuan ondan küçükmüşüm izlenimi yaratıyordu böyle yapınca. Gerçekten yakışıklıydı, birkaç saniyeliğine daldığım için yüksek sesle irkilerek bakışlarımı çektim. "Merhaba! " odada bulunanlar toplu bir şekilde beni selamlamıştı önlerinde eğilerek selam verdim. "Merhaba" dedim garip bir tonda. Zaten neyim garip değildi ki? "Kim Taehyung"
"Taehyung hoş geldin, hazır olana kadar istediğin yerde oturabilirsin" otoriter cümlesine rağmen sesi yumuşak duyuluyordu. Bir de boş olan bir tane sandalye vardı nasıl istediğim yere oturabilirdim ki? Ona tek kaşımı kaldırarak sorarcasına baktığımda, diğerlerinin duyacağı şekilde "İlk günden içini açacağını düşünmüyorum ilerleyen zamanlarda bize içini rahatça açabileceksin, o zamana kadar otur ve dinle" sakince konuşmuştu. Başımla onay verip gösterdiği yere oturdum.
"Evet kim başlamak ister?" otoriter bir yapısı olduğu sesinin kullanışından belli oluyordu. Tonlarca psikoloğa gitmiştim ama böylesine genç ve yakışıklısını hiç görmemiştim. Şu anda onun hakkında bu kadar kafa yorma sebebim de yakışıklılığı yüzündendi. Saçları permalı, ellerinde yanık izleri olan bir kadın el kaldırıp "Ben istiyorum Doktor Jeon" dedi hevesle, doktor başıyla onayladıktan sonra 'u' şeklinde dizilmiş sandalyelerin ortasında herkesin görebileceği şekilde konumlanmış sandalyeye oturdu. Bacak bacak üstüne atmış elinde bulunan raporlara ilerlemelerini kaydetmek için yazabilecek bir şekilde ayarlanmıştı.
"Az önce ben istiyorum kelimesini kolayca söyledim, aslında buraya gelmeden önce ne istediğimi, nasıl isteyeceğimi, istediğimi almak için ne yapmam gerektiğini bilmiyordum... "
.
.
.
Kadının film gibi hayatını dinledikten sonra onun adına üzülmüştüm, empati yaptığımda iyi dayandığını, güçlü bir ruhu olduğunu anlamak zor değildi. Çünkü film gibi hayatının kategorisi dramdı. Girdiğim ilk seans biterken doktor "Taehyung Bey, seanstan sonra odama gelirseniz kaydınızı tamamlamış olacağız, ben de sizi dinlemeliyim " dedi. Başımla onaylayıp herkesin çıkmasını bekledim. Herkesle ilgilenip iyi akşamlar dinliyordu. Bakışları tuhaf hissettirmişti, yüzünde ya anlamını bilmediğim tuhaf bir gülümseme yada soğuk bıkmış bir yüz oluyordu. Odada onu beklerken dalıp gitmiş onunda odayı terk ettiğini fark edememiştim. Giderken seslenmediği için odasını kendim bulmalıydım şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABY BURN - VKOOK ✓
FanfictionBelki de bekaretimi Jeju'nun güzel koylarından birinde, aşık olduğum doktoruma vermeliydim. Bu güzel bir anı olmaz mıydı?