Taehyung
Jungkook kendi evine girerken, eve gidip birşeyler almam gerektiğini söyleyip aceleyle yürüdüm. Beni onaylandıktan sonra adımlamaya devam etti, kapıyı açıp odama çıkana kadar Jimin'in adımları arkamdaydı odama girdiğimde merdivenlerden sesi geliyordu hala "Hey sınavın nasıl geçti?" aldıklarımı ona göstermek istemediğim için sırt çantama birkaç giysiyi ve şarj aletimi atıyordum. Cam şişeleri de yanıma aldıktan sonra yarı erkekte penisimi görmemesi duası okuyarak merdivenleri çıkan arkadaşıma döndüm ve cevap verdim " Gayet iyiydi geçeceğim" başıyla onaylandıktan sonra "Hey bu acelen ne? Nereye gidiyorsun?" dedi. "Jungkook'a" dedim kısaca "Seks yapmak için olduğuna iddiaya girerim" dedi alayla. Yanaklarım kızarsa da şuan onunla uğraşmak istemiyordum "iddiaya gerek yok canım seks yapmaya gidiyorum" dedim yanından geçerken kapıdan geçmemi zorlaştırmıyormuş gibi birde konuşmaya devam ediyordu. " utanmana bile izin vermeyen bir azgınlıkla mı?" alay ediyordu yine benimle. "Evet" dedim "Tatmin oldun mu? Onunla seks yapmayı seviyorum" sinirle söylediklerime komikmiş gibi gülüyordu.
Ellerini teslim olurcasına kaldırmış "Peki beni sikmeden önce gitsen iyi olur" demişti. Yine gülüyordu bu çocuğu ilk gördüğümde de bu tavırı beni çıldırtmıştı. İyi akşamlar dileyip evden çıktım. Jungkook'un kapısını anahtarımla açıp içeri girdim.
Bu eve her girdiğimde rahat bir nefes alıyordum. Sakinleşmiştim, merdivenleri çıkarken yatak odasından ses gelmemesi tuvalette olduğunu düşündürmüştü. Yatak odasına girdiğimde açtığım kapıyı gördüklerim yüzünden kapatmam zaman almıştı. "Sevgilim" heyecanla seslendiğimde çıplak vucüdunu süzmeye devam ettim nasıl etmezdim ki? Kaslı vucüdu yatakta uzanmış beni bekliyordu. "Güzelim" dedi seksi gülüşüyle. "Söylemiştim bekliyorum" beni öylesine heyecanlandırıyordu, beyaz teni o kadar sürtünülesiydi ki aklımı kaçıracaktım. Penisimin zonklaması ile daha fazla beklemek istemedim. Yavaş yavaş soyunurken beni izlemesine izin veriyordum. Her zaman övdüğü iç çamaşırlarımdan giymemiştim çünkü bu günün böyle sonuçlanacağını tahmin etsem de hemen olacağını etmemiştim.
"Ben birşey aldım..." utana sıkıla söylesem bile kullanmak için oldukça hevesliydim. Oyuncu bir tavırla "hm ne aldın acaba?" dedi sırtı yatak başlığına dayanmış şekilde oturur pozisyon aldı. Çantamın fermuarını açıp minik cam şişeleri çıkardığımda anlamaz bakışlarla süzüyordu elimdekileri " onlar da ne? Dur tahmin ettiğim şey mi?" dedi
"Önce tahminleri alayım" söylerken yatağın kenarına oturdum. "afrodizyak etkili olduğuna yemin edebileceğim bir şey" dedi gözlerini şişeden ayırmadan. Sonra bir an bakışları karardı "bunlara ihtiyacımız var mıydı?" dedi. Endişeyle gözlerine çıktı bakışlarım "hayır öyle de-." beni dinlemeyecekti "seni yeterince iyi hissettirmiyor muyum? Ben mi içeceğim?" gergin soruları beni de germiş ve üzmüştü. Böyle düşünebileceğini düşünmeden almıştım. Tek amacım seksin dışına çıkıp ne kadar çıldırabileceğimizi görmekti. Ona söylemek için ağzımı açtığımda hızla devam etti. "Yani sen tatmin olmuyordun ha?" elimdeki şişeleri hızla aldı "hayır öyle değil ikimiz için- ayh" cümlemi tamamlayamadan sırtımı yatakta bulmuştum. Üstüme çıkmış poposunu da tam penisime denk getirmişti. "bakalım" dedi gerginliği belli oluyordu. "madem kullanmak istiyorsun, kullanmalıyız" sinsi bakışlarıyla ne yapacağını az çok kestirmiştim ama itiraz edip sinirini bozmak istemedim. Onun geç boşaltma huyu vardı nasıl onun için alabilirdim ki. Şişeyi açıp "arala dudaklarını" dedi. Yatakta böyle baskın davranması hoşuma gidiyordu ve hemen istediğini yapmak istiyordum. Dudaklarımı araladım, odanın camı açık olmasına rağmen umrumda değildi şimdi heyecandan bir ateş sarmıştı vucüdumu. Ağzıma beş altı damla düştüğünde portakallısını seçtiğini yoğun aromasından anlamıştım. Zevkle yutmuştum çünkü tadı gayet güzeldi. Ne olacağını merak ediyordum. Sevgilim ise kapağını kapattığı şişeyi komidine koydu. Yatakta kaybolan diğer şişeleri de toplayıp komidine koydu. "bakalım nasıl etkileri varmış" alaycı tavrıyla konuştuktan sonra üstümden inip " Ben birşeyler atıştırıcam" diyerek kapıdan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABY BURN - VKOOK ✓
FanficBelki de bekaretimi Jeju'nun güzel koylarından birinde, aşık olduğum doktoruma vermeliydim. Bu güzel bir anı olmaz mıydı?