Časť 52.

2.6K 218 15
                                    

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Odložil som poslednú škatuľu na chodbu a trochu si pomasíroval boľavý chrbát

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Odložil som poslednú škatuľu na chodbu a trochu si pomasíroval boľavý chrbát. Musel som nosiť všetky svoje veci sám, pretože Yoongi sa v tom čase rozhodol ísť do obchodu. Išiel som do kuchyne a napustil si pohár vody.

„Na všetko sa vykašli." Yoongi položil všetky tašky s nákupom na pult.

„Nie, že by na tom bolo niečo zlé. Napokon je to teraz aj tvoj dom."

„Dúfam, že rýchlo neoľutuješ to, že si mi dovolil sa k tebe nasťahovať."

„Tiež v to dúfam," hrýzol si spodnú peru a usmial sa na mňa. Skoro som ho chcel pobozkať, ale udržal som sa. Radšej som počkal, kým neurobil prvý krok on.

„Našiel si nejakú školu?" začal vyťahovať nápoje z papierovej tašky.

„Áno, neďaleko odtiaľto jedna dobrá je."

„Zvládneš to, že? Záleží na tom, aby ti tam bolo dobre a neboli tam taký ľudia ako Jungkook."

„Zvládnem to, hyung. Jin mi pomáhal vyberať školu a povedal, že pravdepodobne budem v triede s jeho kamarátom."

„Jin? Kim Seokjin? Píšeš si s ním?"

„Áno, napísal som mu, že sa sťahujem a ši by mi pomohol nájsť školu, pretože som ťa nechcel s tým obťažovať."

„Cítim sa zradený svojim kamarátom a priateľom."

„Nemusíš," pobozkal som ho na tvár. Zovrel v rukách moje tričko a silno si ma k sebe pritiahol.

Začal ma nežne bozkávať na krku a ja som mu prstami zašiel do vlasov. Párkrát som ticho vzdychol pri jeho uchu a Yoongi ma položil na pult. Keď sa svojimi perami blížil k tým mojim, zazvonil zvonček.

„Kurva," zamrmlal.

„Môžeme to ignorovať? Nech je to ktokoľvek, čoskoro odíde."

„Choď otvoriť."

„Jimin."

„Choď lebo to urobím za teba."

Povzdychol si a odišiel z miestnosti. Počul som ako otočil kľúčikom v zámku a otvoril dvere. Zoskočil som z pultu a išiel trochu bližšie, aby som videl, kto prešiel.

„Nudíte sa? Prečo ste tu?"

„Prebudili sme ťa, že si taký nepríjemný?"

„Pravdepodobne nespal, musel prísť Jimin."

Vyšiel som a uvidel Jina s Namjoonom. Usmial som sa na nich a postavil sa veľa Yoongiho, ktorý so mnou nezdieľal šťastie. Pozdravil som sa s nimi a Jin sa vtlačil dovnútra aj napriek Minovým námietkam. Spolu so Seokjinom sme odišli do obývačky a opustili našich partnerov na chodbe.

Sedeli sme a rozprávali sa o všeličom. Začalo to pri škole a skončilo pri tom, že Namjoon skoro včera podpálil ich byt.

Bohužiaľ okolo desiatej museli odísť, takže sme s Yoongim pozerali nejaký hlúpy film, ktorého dej bol nezmyselný a ničom som nerozumel. Minovi sa to páčilo, ale on mal vždy divný vkus. Nesťažoval som sa, pretože som sa mohol k nemu pritúliť a on sa hral s mojimi vlasmi. Nakoniec sme obaja zaspali na gauči, čo bolo veľmi nepríjemné. Teda pre neho. Ja som spal na ňom, takže mi bolo veľmi dobre. Ale na druhý deň sa sťažoval, že ho všetko bolí, a že je to moja vina.

Bývať s ním bolo najlepším rozhodnutím, aké som mohol urobiť.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Joke [YoonMin; TR] ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu