Hoofdstuk 2

412 18 0
                                    

BEEP BEEP BE- ik sla Mn wekker uit, en druk Mn hoofd in mijn kussen. Yajj vandaag naar school joehoe! Horen je de sarcasme? Ja? Mooi ik ook. Ik stap uit bed en loop naar Mn inloop kast, waar ik een setje kleren pak (zie media) ik trek m'n setje kleren aan en doe wat mascara op en loop naar beneden.

  Ik stap uit bed en loop naar Mn inloop kast, waar ik een setje kleren pak (zie media) ik trek m'n setje kleren aan en doe wat mascara op en loop naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mensen vragen zich vast af waarom ik niet douche in de ochtend? Nou simpel, in de middag ga ik naar de stallen, en dan ruik ik toch weer naar paard. Dus ja heeft dan geen nut Hey...
'Hey zussie! Lekker geslapen?' 'Hey broer, ja hoor jij? Alleen jammer dat k naar school ga.'
'Tjah sis als je nog wat wil leren zal ik maar naar school gaan!' 'Iknow broertje. Wil je me brengen?' 'Altijd babe, gaat jazz ook mee?' 'Ja zal wel vragen' jullie hebben vast vragen waarom hij me babe noemt? Nou ja we hebben gewoon een super goeie band, dus ja we geven elkaar bijnamen. Mensen denken ook wel dat we een stel zijn maar Jah dat is niet zo, al is hij wel super knap geef ik toe. Ik pak mijn telefoon er bij en app jazz

WhatsApp gesprek
U: Heyy babey!♥️ Aangezien ik wreed lui ben😂. Heb ik gevraagd of Dean me wilde brengen naar school! Ja k ga Sws mee eh! Maar hij vroeg zelfs om jou!😂😍 dus we komen je ophalen ja? Sta 8 uur buiten!♥️. Love you babe!💋

Mn babey🎭♥️: heyy sjatje!💗 Jaa super! En k weet al dat je lui bent dus hoef je niet meer te bewijzen babe!💛 Whahha thanks babe! Super cuteee!😂♥️

U: haha tot zo sgat!💋💗

Mn babey🎭♥️: 💗💋

Zo dat ook weer geregeld. Ik loop naar de keuken en pak wat druiven en eet die op. Terwijl ik eet zit ik ondertussen op mijn insta.
Na dat alles op is sprint ik naar boven en poets mijn tanden en vlecht mijn haren in. Ik pak Mn witte all stars en loop naar beneden ' SIS WE GAAN' ' JA ONDERWEG' k trek Mn spijkerjasje aan En loop samen met Dean naar de auto. Op naar jazz.
We zijn ondertussen nu bij Jazlynn d'r huis aangekomen en ze staat voren al te wachten, k glimlach en ze komt achter ons zitten. 'Heyy babe!' 'Heyyy' 'waarom was je potverdomme niet op school gisteren?' 'Zoals ik al zei ik had geen zin, maar maak je nou maar geen zorgen ik ben er nu. En we hebben maar 4 uur les de laatste 2 uur vallen uit. Dan kunnen we straks naar strand ofso?' 'Ja okee, maar je kon me het ook gewoon laten weten he, in plaats van niks zeggen bitch. ' k grinnik 'OHja jazz en Em. Straks komt er iemand mee naar buiten ja?' 'Ja is goed' 'ja is prima' onderweg naar school kletsen we vrolijk nog over onze paarden.
*
Dean rijd het schoolterrein op, en we stappen uit. Ik zeg Dean een dankjewel en loop samen met jazz weg. Druk kletsend komen we de school binnen. OHja jullie weten dit waarschijnlijk nog niet. Maar ik kom hier weer eens lekker laat mee. Maar mijn broer is de beste vriend van de badboy. Of toe wel van Matt. Hij is echt knap, en iedere meid valt voor m. Maar hij is zo erg. Hij verleid een meisje en neemt dr mee naar huis, en doet haar een pleziertje, en de volgende dag dumpt hij ze weer. Dus iedere dag zien we wel Een meisje huilen en Matt en owen en ja dames en heren en zie ik ook mijn eigen broer hun uitlachen.. gelukkig is Dean niet zo erg, maar hij misbruikt ook meisjes, maar Dean en k hebben afgesproken dat we niet met elkaars leven bemoeien. Ohja zal ik owen even voorstellen? Nou owen heeft bruine ogen bruin haar sproetjes rookt, sixpack. Doet aan voetbal en niks maar dan ook niks met paarden. Hoe ik dit weet? Handig he? Zo'n broer. Oke ja genoeg gepraat. Terug naar nu. We zijn bij onze kluisjes en stoppen onze boeken erin die we de  komende uren nog niet nodig hebben.we doen onze kluisjes dicht en gaan we aan onze vaste tafel zitten we hebben nog een kwartier voor de bel gaat, ik pak mijn telefoon en ga op mijn instagram. 'Hey EM!' 'Hmm?' 'Zie je die knappe jongen niet?' 'Wie?' 'Daar' ze wijst voorzichtig naar die jongen, hij heeft zwart haar en groene ogen met sproetjes, z'n haar staat een beetje warrig wat hem super sexy staat. 'Oei hij Is howt!' 'Ja echt eh!' Als hij onze kant op kijkt zwaai ik naar hem. Hij glimlacht en zwaait terug. Hij komt onze kant opgelopen en stelt zich voor. 'Hey ik ben cameron!' 'Hey wij zijn Emely En Jazlynn! Maar noem ons maar Em en jazz!' 'Leuke namen!' We beginnen een gesprek en hij is super aardig. We komen er ook net achter dat hij homo is, best jammer want hij is echt knap. Al kleed hij zich niet als homo you know? Dan valt ineens de aula stil. Japp de badboys van de school komen yajj! *kuch sarcasme kuch! * maar ik en jazz hebben schijt en praten door, we weten dat Matt dat niet kan hebben en word hij boos en geloof me, dat wil je niet missen meid. Echt geweldig om te zien. Dan voel ik ineens een hand op Mn schouder, ohjee daar gaan we weer. Ik word ruw omgedraaid en daar staat ie hoor mister arrogante zak. Of toe wel Matt. 'Matt, wie anders wat moet je?' 'Luister EM de regels waren duidelijk weet je nog?'  'Hmmm laat me denken.. nee weet ze niet meer kan je ze herhalen?' Pff wat ben ik toch geweldig ik ben best aardig hoor maar niet als mensen zo tegen me gaan doen zoals Matt. ' luister babe ik herhaal ze nog 1 keer!' 'Succes' '1 als wij binnen komen hoort het stil te zijn, 2 je spreekt geen grote mond tegen ons, 3 je spreekt ons vooral niet tegen!' 'Okee meneer arrogant. 1 de aula is niet van jullie dus dat bepaal ik zelf wel. 2 dat boeit me niet, je bent niet m'n vader. 3 en dat bepaal ik zelf wel' mensen in de kantine kijken me met open mond Aan. Serieus? Hebben ze dit nog nooit gezien? Ik bedoel hij is ook maar gewoon een jongen hoor. Wat kan hij doen? 'Je bent nog niet van me af babe' 'Noem me geen babe!' Op dat moment gaat de bel. Yesss saved bij de bel! Jeeh we hebben Frans hiep hiep hoera! 'Omq wie was die jongen EM?' 'Cam daar kan je beter uit de beurt blijven zoals hij al zei, hij is de badboy van de school. Hij gebruikt iedere meisje voor zijn One night stand en de volgende dag dumpt hij ze weer. Pas op met wat je doet!' Hij knikt en we lopen verder naar Frans.

Heyy dit was het 2 hoofdstuk! Hoe vonden jullie hem? Langste hoofdstuk tot nu toe. Sorry maar ik had het best wel druk ik moest naar stal ens naar verjaardagen en niet te vergeten school. School killt me echt, alsof ik geen leven meer heb maar ja. Laat weten hoe jullie het vonden en wat beter kon xox me!
Vote?
Stem?
                                                 Cameron

 Laat weten hoe jullie het vonden en wat beter kon xox me! Vote? Stem?                                                 Cameron

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Owen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Owen

I hate Him.. no wait, i love him..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu