Nu snap ik waarom blake aan het keren en draaien was, hij wilde me waarschuwen. Mijn oom staat er weer. Ik voel de tranen al komen maar ik knipper ze weg. Blake word weer onrustig. 'Zozo ben je je paard aan het wassen?' 'Als iemand je pijn wilt doen, en je wilt sterk blijven, zet je gevoelens uit. Alsof het je niks boeit!' Ik heb dat ooit ergens gehoord maar waar? Geen idee. Dan begin ik te praten met een kille toon. 'Hallo, oom. Wat wil je doen?' Hij kijkt even verbaasd dat ik zo reageer maar herpakt zich zelf snel weer. 'Je weet dondersgoed wat ik wil Emely, ik wil jou snap je het dan nog niet?' Hij begint gemeen te grijnzen.
En hierbij kan ik mijn gevoelens niet uitschakelen. Ik word in een klap bang. Banger dan dat ik ooit ben geweest. Zou hij me hier verkrachten? 'N-nee l-laat m-me met r-rust!' Schreeuw ik. 'SLA NIET ZO'N TOON TEGEN ME SLET!' Voor ik het weet brand mijn wang, ik ben gewoon weer geslagen. Nu kan ik mijn tranen echt niet in houden en verlaat de eerste traan mijn ooghoek. Als snel volgen er meer.
Matt waar ben je nou? 'Ahw meissie toch, ben je bang? Geen zorgen hoe sneller je mee werkt hoe sneller je er vanaf bent.!' Ik word nog banger waar is Matt? 'Nee, laat me met rust!' In een klap ben ik tegen de muur aan gedrukt en staat hij enkele centimeter van mijn gezicht af. 'Eindelijk nu is niemand er meer.' Blake staat als een gek ge hinniken en te trappelen. In de hoop dat het goed komt maar helaas. 'GODVERDOMME KUT BEEST HOUD JE BEK!' Ik kijk geschokt Naar hem, maar het lijkt alsof mijn stembanden er uit zijn gegaan. Want hoe graag ik hem wil uitschelden dat hij normaal moet doen tegen mijn paard, kan ik het niet. Ik ben verlamd, net als elk ander spiertje in mijn lichaam. Blake blijft maar doorgaan met hinniken. Hij wilt me helpen maar hij kan niks. En dan voor ik het weet word mijn paard geslagen volop zijn neus. En dat een paar keer. 'BLAKEEE!!!' Dan komen er watervallen uit mijn ogen. Ik zie hoe mijn oom hem blijft slaan. Ik kan dit niet meer. Ik ren naar hem toe en sla hem volop op zijn hoofd.
Alleen dat had ik niet moeten doen, hij komt naar me toe gelopen en pakt me op en gooit me zo tegen de muur aan. Blake is in ieder geval gered. Maar hij hinnikt niet meer. Blake is bang, wat ik dondersgoed snap. Deze man is ziek in zijn hoofd. 'Ja nu heb je geen grote praatjes meer he?!' Voor ik het weet trek ik mijn mond open. 'Ach flikker toch op! Je hebt geen leven als je mij alleen maar opzoekt en wilt verkrachtten, ga dan naar een hoeren club! Daar kan je genoeg meiden neuken!' Voor ik het weet sla ik mijn hand voor mijn mond. Shit wat heb ik gedaan?!
Ik heb me zelf nu meer in de nesten gewerkt! Zijn ogen worden zwart. Uhoh. Dan krijg ik een klap tegen mijn hoofd, en begin ik alles een beetje wazig te zien. Maar ik wil sterk blijven. Dan begint blake weer te hinniken en hard ook.
Pov Matt.
Ik probeer Emely te vinden, ik zag haar oom net volgens mij. Aangezien hij vroeg of ik Emely had gezien. Maar ik wet het zelf ook geen eens.Ik zoek haar over al en wil het net opgeven tot ik blake hoor hinniken. Tuurlijk de wasplaats! Ik sprint er naar toe en ren naar binnen daar zie ik haar op de grond tegen de muur, met haar oom die haar probeert te zoenen maar ze niet toelaat.
Waardoor ze steeds klappen krijgt. Woede neemt mijn lichaam over, en ik loop met grote passen op Emely haar oom af. 'WAAR DEFUQ DENK JE MEE BEZIG TE ZIJN?!' Ik ben woest, maar dan ook echt. 'RAAK ME NIET AAN GA WEG!' Ook hij begint te schreeuwen. 'JE HOORT NIET AAN MINDER JARIGE TE ZITTEN VIEZE PEDO!' 'DAT ZEG JIJ??! BEN JE HAAR VRIENDJE DAN?' Ik keek naar Emely voor toestemming, en die gaf ze me. 'JA DAT BEN IK ZEKER! DUS RAAK HAAR NOG EEN KEER AAN EN JE GAAT ZIEN!' Ik word echt gek van deze man. Ik kijk naar Emely ze heeft moeite om haar ogen open te houden. Ik zie ineens een arm op me afkomen in mijn ooghoeken, ik pak zijn arm beet en draai hem op zijn rug. Deze vieze pedo komt hier niet levend weg. Hij kreunt van de pijn. 'Laat me je hier niet nog een keer zien, al helemaal niet bij Emely. Anders kom je hier niet levend weg! Begrepen?!' Hij knikt ik duw hem weg en laat los. 'VERDWIJN!' Hij schrikt overduidelijk van mijn toon en sprint weg.
Ik draai me om en ga gelijk naar Emely.
Pov Emely
Ik zie heel vaag wat er nog gebeurt. Matt komt naar me toe. Hij tilt me op zijn schoot terwijl hij zijn mobiel pakt. 'Shenna, neem cameron mee. En ga blake wassen en vlechten. Geen gemaar! We staan wasplaats!' Waarschijnlijk door de telefoon. Hoe kan mijn oom me dit aan doen? Heb ik hem ooit iets verkeerds gedaan? Alleen mijn vraag is. Voor wie is hij hier groomer?Ik hoor in de verte mensen komen aan rennen. Maar voor ik iets kan doen, komt De duisternis me tegemoet. Laat me nooit meer wakker worden.
Nou nu zijn alleeee hoofdstukken geüpload! Dus ik heb geen extra hoofdstukken meer dus moeten jullie echt wachtten tot ik klaar ben met schrijven! Xx me!
Kunnen we de 10 stemmen halen? Xx Emely A
JE LEEST
I hate Him.. no wait, i love him..
FanfictionStap in het leven van de 17 jarige Emely Grey. Samen met haar broer onderhouden ze hun eigen stal, die ze van hun ouders hebben gekregen omdat hun ouders vaak weg zijn door hun werk. Emely heeft niet een bepaald makkelijk leven. De grootste eikel Ma...