Als laatste stap ik op, en loop met blake weg.. * vanaf nu wel* Mattia harnacke komt bij ons staan?! plss help me ik ga dood.. 'EM? EM?!' 'Huh wat?' Alle ogen zijn nu op mij gericht. ' gaan we galopperen?' 'Ohw euhm ja..' jeetje wat is er mis met mij ik reageer nooit zo. Ik draaf blake aan, en vervolgens galoppeer ik aan, met de rest achter me aan. ' WEDSTRIJD WIE ALS EERSTE BIJ HET STRAND IS!' Roept Matt.. hij denkt waarschijnlijk dat hij het snelste paard heeft, maar dat zullen we even zien hehe. 'Kom op blake laat je energie gaan.' Hij briest hard maar galoppeert meteen een stuk harder. Ik kijk achter me en zie verbaasde blikken, jaja hadden je niet verwacht he.. ik draai weer om en laat blake z'n gang gaan.
Ik hoor hoeven, ik kijkt naast me en zie Matt op chase. 'Verbaast me te zien prinses?' Ik had niet door dat ik verbaast keek, maar jawel dus.. 'noem me geen prinses, Matt!' Hij grijnst stom naar me en galoppeert verder.Ik geef blake langere teugels, en geef hem nu wel de vrijheid om te galopperen. Ik race Matt voorbij en nu kijkt hij me Vol ongeloof aan, lekker voor je sukkel!
*Tijdsprong strand*
We rijden met z'n alle over het strand heen, ik rijd samen naast jazz, en de jongens rijden samen. Soms kijken ze naar ons, waarop wij terug raar kijken.
'Jazz.. waar spraken jij en Dean over?' 'Gewoon over de paarden, en ik vroeg waarom Matt bij ons kwam.' 'Waarom komt Matt dan bij ons staan?' ' omdat z'n vorige stal niet genoeg geld meer had, en de stal moest verkopen.. hij kende die mensen die de stal overkochten, maar hun hadden geen goeie band of vriendschap. En is hij weg gegaan, en vroeg hij je broer of hij nog een plek je hadden.. hij zei ja, maar Matt wist niet dat jij en Dean de eigenaars zijn van jullie stal.. als hij wist dat jij oorspronkelijk de eigenaar was, was hij niet gekomen. Maar hij had geen keus, of hij moest hier staan van zn ouders, of hij moest z'n paard verkopen..' 'woow je weet meer dan ik.. maar oke best sneu voor hem dan.. ik wist niet dat zijn ouders zo streng waren?' 'Ja ik wist het ook niet, maar niks zeggen. Dan hebben we zware problemen..' ik knik en rijd verder achter de jongens aan, met Matt in mijn gedachtes..We zijn eindelijk na 2,5 uur rijden weer terug thuis, en geloof me of niet. Maar het was tot mijn verbazing super gezellig! Matt leek wel heel iemand anders, dan dat hij op school is. Maar goed terug naar nu, ik stap af en zadel Mn paard af. Ik breng zijn zadel en hoofdstel weg, en roep hem. 'BLAKE KOM, WE GAAN JE EVEN AFSPOELEN!' Ik loop alvast naar de wasplaats, en zet het water op de goede temperatuur, ik hoor blake ondertussen wandelen. Hij steekt zijn hoofd op het muurtje heen, en zodra hij mij ziet, komt hij verder lopen. Het zag er eerlijk gezegd grappig uit, en moet grinniken om zijn rare gedrag.
Hij gaat op z'n plek staan, en ik spoel hem af met lauw water. Tis redelijk afgekoeld, en om nu met koud water te spuiten is niet zo goed voor hem..
ik maak alles goed nat, en zorg dat alle zweetplekken weg zijn. Zijn manen en staart maak ik uiteraard ook nat. Als hij afgespoeld is, lopen we samen naar de stallen. 'Blake even wachten, ik pak even een zweetmes, en een handdoek.' Hij briest en staat stil. Ik loop naar mijn kast en pak er een zweetmes, en een handdoek uit. Ik loop terug met allemaal gedachtes, over Matt, mijn ouders, gewoon over alles. Ik bots volop tegen iemand op. En val op Mn kont, Mn kont doet echt zeer nu.. ik kijk geïrriteerd omhoog, en zie Matt staan. 'Auww potver kun je niet uitkijken ofso?!' 'Ik moet je spreken!' Ik kijk hem raar aan en knik. ' ja maar eerst doe ik blake drogen, anders vat hij kou!' Hij knikt en loopt met mij mee.We komen bij blake aan, en ik haal er een zweetmes overheen. Hij staat te snoezen, terwijl Matt ondertussen zijn geduld aan het verliezen is. 'Em kan je opschieten misschien?!' 'Doe chill! Ik ben niet binnen 2 seconden klaar ja!' Hij rolt met zijn ogen maar zegt voor de rest niks meer. Ik pak nu de handdoek en droog zijn benen af.
Als ik klaar ben zet ik blake even op de wei, en wenk Matt dat hij mee moet lopen.
Heyhey hier is eindelijk een nieuw hoofdstuk! Het spijt me enorm dathet zo lang geduurd heeft, maar ik schrijf echt amper, en krijg extreem veel school op me afgestuurd. Ik zit er totaal niet bij mt Mn hoofd.. maar Jah tips zijn welkom!💕
Vergeet t sterretje niet in te kleuren! 🌟
JE LEEST
I hate Him.. no wait, i love him..
FanfictionStap in het leven van de 17 jarige Emely Grey. Samen met haar broer onderhouden ze hun eigen stal, die ze van hun ouders hebben gekregen omdat hun ouders vaak weg zijn door hun werk. Emely heeft niet een bepaald makkelijk leven. De grootste eikel Ma...