Cameron en ik lopen druk kletsend door de stad, en lachen echt veel. Mensen kijken ons ook wel raar aan waardoor wwij nog harder lachen. 'Oh Hey cam we moeten nog even naar die ruiterzaak!' 'Ja is goed let's goooo!' We lopen naar binnen en meteen zie ik een super leuke halsters hangen en 2 mooie hoofdstellen. Ik neem 2 hoofdstellen mee, een voor blake en de andere voor sunshine. Het zelfde geld voor de halster. Ik zie allemaal zoveel leuke spullen, maar ik heb besloten om 2 setjes uit te zoeken voor mijn paardjes@, een mintgroen voor sun. En licht/duquase blauw. Echt heel mooi en neem ze dus ook mee..
( A/N dit zijn de setjes voor de paardjes!)
Cameron is ondertussen aan het afrekenen, hij heeft een zwarte rijbroek. En een donkerblauw shirtje, met cap, laarzen, donkerblauw dekje, bandages, deken, en oornetje. Zadel en hoofdstel zou hij een andere keer kopen zei hij. Ik had beloofd om hem te helpen daar mee, maar eerst maar eens een paard voor hem fixen!
Het is nu 2 uur ik sprint naar boven en kleed me om in mijn rij kleding, ik moet zo Sanne ophalen, en gaan naar sunshine. Cameron werd net gebeld en moest naar huis.. dat was erg jammer, maar had gezegd dat hij zo snel mogelijk mocht komen kijken. Ik pak ook de mint groene halster in plaats van de zwarte met steentjes, ik heb besloten om die te gebruiken bij wedstrijden, of bij het ringrijden.. jaja mensen ik doe er ook aan mee! ( A/N leg later uit wat ringrijden is als je het niet weet woord zegt het al een beetje😊) ik pak zijn halster en deken. Is best koud en neem die mee.. ik sprint naar beneden en ren naar mijn auto. Op naar Sanne..
*skip autorit*
Ik kom aan bij de school van Sanne, ik stap uit, en doe de deur opslot. Ohja heb trouwens ook al mijn trailer mee genomen. Aangezien ik geen trailer kon huren moest ik hem wel mee nemen.. nou ja maakt niet uit ik loop naar binnen en kom al gauw aan bij de receptie. 'Goeiemiddag mag ik weten waar Sanne Vermeer zit?' 'Moet ik u kennen?' 'Nee, maar ik kom hier voor Sanne, dus mag ik weten waar ze zit?' Ze kijkt me onderzoekend aan, maar knikt toch. 'De tweede verdieping lokaal B212' ik knik als bedankje sn loop naar de tweede en vind al snel haar lokaal. Jemig deze klassen hier zijn groot. Sanne weet hier niks van dus dit word leuk. Ik klop op de deur en maak de deur open, alle blikken zijn op mij gericht inclusief die van Sanne. 'Hallo ik ben Emely en kom Sanne ophalen! Ze heeft een afspraak met mij..' 'ohw oke ik ben mevrouw beek, waarom staat u in u paarden kleren?' 'Omdat we een nieuw paard halen?' Zeg ik op een dun toon. Ze rolt met haar ogen maar knikt dan 'Sanne ga maar mee! Ik verwacht dat je wel maandag je huiswerk af hebt!' 'Ja mevrouw..' ze pakt haar spullen en komt mijn kant op. 'Hey gurl! Heb je er zin in?' Terwijl ik haar in een knuffel trek. ' ik had je echt niet verwacht em! Ik dacht dat het nog lang zou duren!!' 'Haha nee joh meisje, ik kan heus wel iets hoor' dan barsten we in lachen uit, en lopen we naar de auto.Onderweg praten we super veel en is het super gezellig, we zingen ook super veel. We moeten wel een uurtje rijden, maar daar hebben we het wel voor over. Beide zijn we heel benieuwd hoe het zal gaan als we sunshine zullen zien. Op de foto is hij zo ontzettend cute. Gelukkig is Sanne ook blij het setje dat ik mee heb genomen. Ze was helemaal verliefd op die kleur en ik ook, dus dat kwam mooi uit! 'Em hoe lang moeten we nog??' 'Nog een kwartier San, word je nieuwsgierig?' 'Jaaa nog al!' Ik grinnik en we rijden vrolijk verder. Op naar ons nieuwe paard!
JE LEEST
I hate Him.. no wait, i love him..
FanfictionStap in het leven van de 17 jarige Emely Grey. Samen met haar broer onderhouden ze hun eigen stal, die ze van hun ouders hebben gekregen omdat hun ouders vaak weg zijn door hun werk. Emely heeft niet een bepaald makkelijk leven. De grootste eikel Ma...