POV Matt
Ik schrik wakker, en kijk gelijk op mijn mobiel om te zien hoelaat Het is. 4:49.. oke ben ik toch nog optijd wakker geworden. Ik kijk om me heen, geen slaapkamer? Dan herinner ik me alles weer en weet ik sta ik nu bij chase lig. Chase slaapt ook nog. Ik maak Emely zachtjes wakker. Ik schud haar zachtjes wakker. 'Hmm laat me slapen' ik grinnik. 'Emely, je hebt wedstrijd..' meteen schiet ze overeind. Waardoor we kopstoot krijgen. Ik had het niet zien aankomen en val volop naar achter, en trek Emely mee. Beide barsten we in lachen uit. 'Nou ook goeiemorgen Matt, zo kan je ook wakker worden.' En ze moet weer lachen. Ik knik en grinnik.'Kom Em, we moeten onze paarden klaar gaan maken, het is nu al 5:00 uur En Jeff komt zo..' ze knikt en we staan op. 'Matt, ik leg eerst alles in de auto hoor, en dan kleed ik me wel om. En daarna laad ik wel de paarden in.'
'Ja is goed.' Zeg ik dan maar.POV Emely
'Ja is goed.' Zegt hij dan maar. Ik knik en loop naar de zadelkamer waar ik alles al had klaar liggen. Oh ja shit, eerst moet de vrachtwagen even komen. Ik besluit Matt maar even te roepen of hij de vrachtwagen wilt brengen.MATTT?' Geen reactie. Urgg dan maar zelf. Ik loop naar de plekken waar de vrachtwagens staan. Ik pak die van mij en rijd er mee naar de stallen.
Ik wil uitstappen maar Mn mobiel gaat af, ik pak hem uit mijn kontzak en kijk wie me belt. Cameron..E: Heyy cam sup?
C: Hey Em, kan jij zo mijn paard inladen en me op komen halen? Mijn auto doet het niet..
E: cam,.. er kunnen maar twee paarden in de vrachtwagen..
c: jaa dat past dan toch?
Shit, ik heb cam nog niet verteld over chase..
E: ja juist daar over gesproken. Ik was vergeten te zeggen dat Matt mee gaat met chase, maar ik zal vragen of chase in een trailer kan oke?
C: oke is goed, als jullie er 7 uur zijn dan sta ik buiten met tassen enzo. Jij hebt zadels en zo toch?
E: ja heb ik allemaal al ingeladen. Ik zie je!
C: yo doei.
Oke nu Matt zien te vindenAlles is ingeladen en met Matt heb ik het kunnen regelen dat chase in een normale trailer gaat. Is wel grappig, want vroeg welke stal we gingen en ik zei dus waar ik reed. Hij moet daar dus shows geven met Chase, samen met een beste vriend van hem. Dus ik ga zelf ook kijken naar zijn shows. Dan zie ik iemand lopen die ik niet ken. Ik loop naar haar toe. 'Hey kan ik je misschien helpen?' Het meisje draait zich om en glimlacht naar me. 'Hey ik ben shenna, ik ben Matt zijn groomer, had gehoord dat Matt die van jou is? Haha.' Ik voel een steek door mijn hart gaan, zou Matt iets met haar hebben? 'Ik ben Emely, maar noem me maar Em. En ja klopt haha, lekker onhandig weer dan..' 'ik wil ook wel jou groomer zijn?' Glimlacht ze,. 'Dan heb je er twee!' 'Haha dat kan wel ja, moet ik wel even vragen aan Matt, weet jij trouwens waar hij is?' 'Nee sorry, ik zoek hem ook al.' Ik zucht, ik pak mijn mobiel er weer bij en wil hem net bellen, als ik iemand hoor roepen. 'SHENNAAAA! MIJN LIEVE SCHATTTT!' Jap dat was te verwachtten, shenna is zijn vriendin, ik voel een brok in mijn keel groeien, en een golf van jaloezie overspoelt me. Ik zucht en loop naar binnen, om mijn koffer te pakken die ik gisteren heb ingepakt samen met Jeffrey. Als het goed is kom t hij zo nog, en doet hij Sun gelijk. Ik pak mijn koffer onder mijn bed vandaan en zet hem aan de trap. Ik loop weer terug En doe een andere broek aan, ik doe een zwarte aan met een rood shirtje en daarboven mijn leren jackje. Rijbroek is specifiek niet nodig weetje vandaag ga ik niks doen met ze.
We zijn nu onderweg naar Cameron, shenna is ook mee en mag haar oprecht heel erg. Ze is 15 jaar en ben er net achter gekomen dat ze Matt zijn nichtje is. En ze droomt ervan om een eigen paard te hebben, dus ik heb gezegd dat blake en furie een week van haar zijn dus van ons beide. Ze straalde helemaal, zelfs nu. Ik grinnik. Zelf mag ze ook nog een keertje naar buiten met Matt, dan blijf ik wel hier. Aangezien ik dan geen paard heb, nou ja heb ik wel maar die heeft dan wedstrijden gelopen. Dan is het best wel zielig om daarna nog naar buiten te gaan.. misschien dat ik een paard kan regelen geen idee, maar we zien het daar allemaal wel.. ondertussen zijn we in Cameron zijn straat gekomen. Matt rijdt trouwens achter me, omdat hij natuurlijk zijn eigen trailer nodig had.
Ik zwaai al naar Cameron, hij staat al buiten met alles en nog wat, geen idee wat. Ik stap uit en geef Cameron een dikke knuffel. 'Heyyy babeee! Heb je er een beetje zin in?' Vraag ik met een brede glimlach. 'Heyy schatt, jaaaa erg veel! Ben zo blij. Hoop dat mucha het goed gaat doen!' Zegt hij vol trots. 'Haha vast wel joh. Komt wel goed, gewoon doen wat ik je geleerd hebt, doe alsof je les krijgt van me oke?' Hij knikt. 'Kom dan zetten we je spullen in de trailer.' Matt was ondertussen ook gekomen om te helpen. Man hij heeft veel koffers mee. Het is best handig want in mijn vrachtwagen heb ik een aparte ruimte voor alle tassen of koffers, en geloof me die ruimte is groot..
'Oke kunnen we dan?' Schreeuw ik naar de jongens. 'Jaa ga maar!' Roept cameron terug. Japp je ziet het goed, ik zit samen met shenna en de jongens zitten samen, even alleen maar meiden praatjes!
Heyy, ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als er meer stemmen kwamen?😅 Daarom ga ik pas
verder met schrijven als er 5 stemmen zijn. Voorlopig ga ik het doen met de aantal stemmen.
Emely-A1035 woorden xD
JE LEEST
I hate Him.. no wait, i love him..
FanfictionStap in het leven van de 17 jarige Emely Grey. Samen met haar broer onderhouden ze hun eigen stal, die ze van hun ouders hebben gekregen omdat hun ouders vaak weg zijn door hun werk. Emely heeft niet een bepaald makkelijk leven. De grootste eikel Ma...