Hoofdstuk 22

193 23 2
                                    

Ondertussen zijn Matt en ik al aan het wandelen met onze paarden naar de stallen. De andere twee zijn al ergens bij de stallen. 'Matt, hoelang moet jij hier blijven?' Vraag ik. 'In principe 4 dagen, morgen moet ik beginnen. Maar ik blijf tot jullie weg gaan, das wat makkelijker!' Ik knik, great langer met Matt op gescheept zitten, kan het nog beter?! We lopen samen ondertussen verder naar de stallen toe, waar waarschijnlijk de andere staan te wachten

'Shenna! Niet doen!' Jeetje ik word gek van Shenna en Matt, ze zijn een soort van aan het ruzie maken om niks! Echt je word er gek van, waar het over gaat ik heb geen idee eerlijk gezegd. 'Ey ehh mensen ik ben even naar de vrachtwagen om hoofdstellen te pakken, die ben ik vergeten.' Ze knikken en ik loop terug naar de vrachtwagen. Hier ben ik een keer in de 2 jaar want hier heb je echt belangrijken wedstrijden, en het fijne is dus, je hebt hier je eigen zadel kamer en huisje. Super chill dus!

Ik doe de deur van mijn vrachtwagen open en pak de hoofdstellen eruit. Ohja en de martingalen! Als ik alles heb en doe de deur dicht, zie ik mijn grootste trauma ooit. Mijn oom. Die me heeft verkracht.. ik krijg een brok in mijn keel en begin moeite te krijgen met ademen. 'Hallo, wat ben je veel gegroeid!' Zegt hij met een gemene grijns. 'W-wat doe j-je h-hier?' Angst is te horen in mijn stem. 'Nou kijk liefje, ik ben vrij gelaten ik heb minder jaren gekregen, en nu ben ik hier om te groomen! Gezellig toch?!' Minder jaren? Ik moet echt weg komen, anders gebeurd het waarschijnlijk wel een tweede keer. 'L-laat me asjeblieft gaan!' Smeek ik. Voor hij kan antwoorden ben ik weg en verlaten de zouten tranen mijn ooghoeken.

Huilend kom ik aan bij de andere en val huilend in de armen van Matt. 'Hey hey hey! Heyy wat is er gebeurt?!' 'M-mijn o-oo-m i-is h-hier!' Dan barst ik echt in huilen uit, en durf ik Matt echter niet meer los te laten, bang dat ik hem ook zal gaan verliezen. 'En hey, wat is er met je oom dan?' Kut! Hij weet het natuurlijk niet.. 'shen en cam, als jullie even weg gaan kan ik even praten, en als zij het goed vind dan vertel ik het jullie ook.' Ze knikken en ze gaan weg. Althans, ik hoor ze weggaan.

Pov Matt.

'Emely, wat is er gebeurt waardoor je zo bang bent?' Vraag ik. Maar ze geeft geen antwoord ze blijft maar huilen. Urgg wat moet ik doen ik ben zo slecht in mensen troosten he. Ik pak haar bij haar gezicht vast en druk mijn lippen op de hare. Ze staat verstijfd maar doet al gauw mee. Ik vraag om toestemming die ik krijg en glijd met mijn tong naar binnen en speel een vurig spelletje met haar. Uiteindelijk is zij de gene die terug trekt. 'Waarom deed je dat?' Vraagt ze met een schorre stem. 'Omdat ik je anders niet stil kreeg, en ik ben slecht om mensen te troosten..' ze grinnikt. 'En toch is het je gelukt meneertje.' Ik moet ook grinniken. 'Maar em, vertel wat er is? Anders kom je niet huilen en in paniek naar me toe.' Ik zie haar slikken, maar uiteindelijk begint ze wel met praten.
'Lang geleden toen ik 12 jaar oud was, gingen mijn ouders weg en kwam mijn oom oppassen, toen had ik trouwens wel een betere band met mijn vader en moeder.. ik had een Wii gekregen en wilde samen met mijn oom op de Wii spelen. Alleen hij had een ander idee wat we beide leuk zouden vinden. Alleen als ik wist wat hij ging doen was ik wel wegerend maar ik wist gewoon niet wat hij wilde. Toen begon hij na een lange tijd mij te zoenen en betasten, ik wilde dat niet en stribbelde erg tegen. Hij zei ook "ik had je de keus gegeven maar we gaan het hardhandig aanpakken je deed het zelf!" Iets tegen die richting zei hij tegen me.. toen heeft hij me verkracht, ik was aan het huilen en zei dat hij moest stoppen maar dat deed hij niet, hij gaf me klappen als ik niet mee werkten.. toen hij klaar was is hij naar huis gegaan en heeft hij me zo achter gelaten. Ook zei hij dat ik dit niet mocht zeggen tegen mijn ouders. Maar niet lang erna kwamen mijn ouders thuis. Ik had hun alles gezegd en toen is hij opgepakt. Nu blijkt hij dat hij eerder vrijgelaten is..'
ik ben geschokt door haar woorden en ook boos, waarom zou je dat doen? Dan ben je echt ziek in je hoofd! Zelfs ik zou dat niet doen. Ik doe het alleen als ze het zelf willen, maar verkrachten?! Hoe haal je het in je hoofd?
'Em luister, jij kan er niks aan doen, en we gaan er deze week niet aan denken ook al is hij hier, ik sta aan jou kant en zal en voor geen seconde alleen laten, geloof me! Als ik hem zie, is hij van mij.' Woede hoor je in mijn stem. 'Dankje Matt, misschien weet je nu ook waarom ik zo tegen jou doe..' ik knik, ze heeft wel ergens een punt, en eigenlijk heeft ze nu ook recht om het te weten van mij...
Kunnen we de 7 stemmen halen?

Xx Emely-A

Omqq mensen we hebben de 1K gehaald! Ik ben zoooo blij!❤️🎉 dankzij jullie was me dit noooiiit gelukt!❤️ ik ben jullie enorm dankbaar moppies!😘 daarom nu 2 hoofdstukken! De vorige en deze, ben jullie echt dankbaar! Xx me en van deze gekkerd!

Omqq mensen we hebben de 1K gehaald! Ik ben zoooo blij!❤️🎉 dankzij jullie was me dit noooiiit gelukt!❤️ ik ben jullie enorm dankbaar moppies!😘 daarom nu 2 hoofdstukken! De vorige en deze, ben jullie echt dankbaar! Xx me en van deze gekkerd!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
I hate Him.. no wait, i love him..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu