POV EMELY
Jaa goedzo! Braaf! ' Vandaag ben k naar blake gegaan en heb school geskipt, k had vandaag zo geen zin in school, en zijn ze het van me gewend, dat ik school skip. Dus ben ik vandaag maar thuis gebleven en blake geknuffeld en doe nu vrijheidsdressuur met m. Hij is zo ontzettend braaf gewoon. 'Blake shake!' En hij shaked super braaf! 'Goedzo braaf, trots op je!' Nu vind ik het wel genoeg voor vandaag, en pak een touwtje doe het om z'n hals, en maak het touw vast. Als het vast zit, loop ik naar het hek, en klim op z'n rug. We lopen de kleine bak uit, en stappen Mn tuin uit.
'HEEYY EM!' Ik draai me om en zie Dean, Mn broer met zn paard starlight. 'Heyy grote broer van me!' Met m'n broer heb ik echt een super goeie band mee. Onze ouders zijn vaak zakenreis en hebben ons paarden gegeven en van onze mega tuin, en mini stal gebouwd. Eerlijk gezegd ik ben er super blij mee. Maar omdat ze zo vaak weg zijn hebben we niet echt een hechte band. Meestal zijn ze 2 maanden weg. En zijn ze maar 2 dagen thuis, en zien we ze weer na 2 maanden. Ach ja Dean en k hebben elkaar! 'Gaan we samen rijden? Nu we elkaar toch zien?' 'Jaa tuurlijk! Altijd gezellig met Mn grote broer!' We reden samen weer naar huis en praatte over van alles en nog wat. 'Waarom rijd je met touw?' 'Omdat k vrijheidsdressuur deed vandaag, maar hij had aardig veel energie dus ben k naar buiten gegaan.' 'Je weet dat ik het niet leuk vind als je zonder cap naar buiten gaat, en je paard veel energie heeft Em!' 'Sorry maar hij zal nooit wat doen dat weet je best!' ' ja oke' verder reden we pratend verder, tot dat we weer veilig thuis zijn. En geloof me, het was geweldig.
*
Ik loop met de laatste kruiwagen naar stal en begin op te strooien. Ik begin heftig te hoesten door al dat stof dat vrij komt, 'jemig dat er zo veel stof in zit man' mompel ik tegen me zelf. Zo als alles gedaan is, pak ik snowdrop z'n halster en loop naar de wei waar Snowy staat. 'BLAKE TIJD OM NAAR BINNEN TE GAAN!!' Blake komt rustig aan lopen en staat recht voor Mn neus stil. 'Ja joh doe op je gemakje' ik grinnik. Ik doe z'n halster vast en klik het vast en neem hem mee naar z'n stal.Ik pak eten voor de andere 2 paarden en geef ze beide eten, natuurlijk doet Dean het niet, en moet ik het weer eens doen. Domme idioot..
'DEAANNNN?' 'EM SCHREEUW NIET ZO,' 'sorry, maar gaan we bestellen? K heb geen zin om te gaan koken!' 'Ja ik ga wel pizza bestellen! Welke wil jij?' 'Salami duhuhhh' hij knikt en loopt de kamer uit. Ondertussen pak ik mijn telefoon erbij, en zie dat ik extreem veel Whatsappjes heb..
Whatsapp gesprek tussen Jazlynn en Emely
Mn babey🎭♥️:potver! Waar ben je!?
EMELY
HEY HALLOOOO
HALLOOOOO?!
IK KOM JE PERSOONLIJK HALEN ALS JE NU NIET REAGEERT!😑
ZOMAAR LAAT JE ME STIKKEN OP SCHOOL?,😭
DE MEIDEN DOEN ZO RAAR! TIS SAAI ZONDER JE,😒
Ik haat je🖕🏼
Je skipt school eh?😕
Oke beter ga je straks reageren voor k je sla!Oei dat kind is duidelijk een mongool, ze weet dat k vaak school skip. Maarja meestal doen we het samen dus nu snap ik wel dat ze zo reageert. Oops..
U: Potver! DOE NORMAAL MAN, DEBIEL EERSTE KLAS DAT JE BENT!! Ja ik was inderdaad aan het skippen vandaag hehe😂🎭 want Jah waarom zou ik naar school gaan eh gaar kindje?! Maar ik kom morgen wel. En je weet zelf eh❣️ Morgen is de dag dat we naar het strand gaan met je lovertjeeee😂😋😋 Love you wel bye babeyygurlll♥️♥️♥️🎭🎭
Voor de mensen die het niet weten Jazlynn vind Dean leuk! Maar ze is bang om het te vertellen en durft ook niet met m te praten! Zelf zal ik het ook niet durfen als ik iemand leuk zou vinden maar oke. Verder check ik nog mijn social media.
Ik schrik op van de deur bel. Zo erg dat k van de bank af ben getieft echt waar misschien moet k minder gaan dagdromen.. ik sta op en loop rustig naar de deur toe. Ik trek de deur open en daar staat de pizzakoerier. 'Heyy je had 2 pizza's besteld?' Ja dat klopt' ' okee dat word dan 11,50 ' ik geef hem het geld en pak de dozen aan, en smijt de deur dicht.. 'DEAN ETEN' Paar seconden later stormt Dean de trap af. 'ETENNNN KHEB HONGERRRRR' Ik grinnik Dean kan soms echt wel een klein kind zijn..
Na het eten besluit ik nog maar even huiswerk te maken, doe ik toch nog iets goeds voor school toch? Nou ja ik vind van wel!
Anderhalf uur later ben ik klaar en besluit ik me klaar te maken voor bed, ik loop naar Mn eigen badkamer en kleed me om. Ik doe een voetbal broekje aan en een shirtje en poets Mn tanden. Daarna doe ik mijn telefoon aan de lader en kruip lekker Mn bedje in. Morgen ga ik maar naar school. En val in een rustige slaap.
Heeyyy! Dit was het eerste hoofdstukje! Hopelijk vinden jullie het leuk! Sorry als het zo slecht is, maar ik moet nog op ritme komen, zelf heb ik namelijk nog nooit een boek geschreven.. laat een reactie achter wat jij er van vond en wat beter kan xox meh!
Vote?🎭
Comment?🎭
Follow?🎭Zou lief zijn! Xox Emely!♥️♥️
JE LEEST
I hate Him.. no wait, i love him..
FanficStap in het leven van de 17 jarige Emely Grey. Samen met haar broer onderhouden ze hun eigen stal, die ze van hun ouders hebben gekregen omdat hun ouders vaak weg zijn door hun werk. Emely heeft niet een bepaald makkelijk leven. De grootste eikel Ma...