POV Emely
Na een rit van 3,5 uur zijn we er eindelijk! Het was echt zo gezellig, dat we even vergaten dat we weg gingen en dat ik een belangrijke wedstrijd had, ik kan mee doen met het nk en daarna wk dressuur of springen. Het ligt eraan hoe goed ik in de punten val..
we stappen uit en strekken even onze benen. Ik loop naar Matt zijn kofferbak en pak zijn rugzak en haal er wat drinken uit. 'Hey dat is mijn drinken!' Ik draai me om en kijk hem met een frons aan. 'Jou naam staat er niet op dus hij is niet van jou!' Hij zucht maar loopt naar de trailer om zijn paard te pakken. Ohja, muchacha staat toch bij chase hoor, ik was even vergeten dat blake ook mee moest (A/N is echt zo😂)
Dus staan hun daar, en die van mij staan gewoon lekker bij mij. Ik loop naar mijn wagen en loop naar het deurtje aan de voorkant, dan kan ik kijken hoe het gaat daar binnen, maar het gaat wel goed dus ik loop weer door naar achteren. Beide hadden ze hun wedstrijd deken om. Zodat ze niet vies worden, ik ken die krengen van mijn paarden wel, die willen het liefst expres rollen zodat ik blijf wassen. Jaja daar trap ik niet in hoor. 'Shenna! Wil je op blake rijden naar de stallen? Het is best een einde lopen. We mogen niet met de trailer op het erf.' Shenna begint op en neer te springen. 'Dat vat ik dus als een ja' en moet lachen, samen barsten we in lachen uit en laad ik eerst fur uit. 'Hier houd hem even vast oke?' Voor ze kon antwoorden heb ik het touwtje van Furieux in haar handen gedrukt. Dan loop ik weer naar binnnen en pak blake, je ziet wel dat hij het niet leuk vind dat furie mee is. Maar ik ga proberen blake ook zo veel aandacht te geven, dan is furie deze week van shenna. Als hij het toelaat.Ik loop de trailer uit en loop naar de rest toe. 'Nou gooi het touwtje maar over fur zijn nek en klim dan op blake of wil je voetje?' 'Loopt furie niet weg dan?' 'Nope' 'ik wil trouwens voetje.' Ik knik.
Ze komt naast me staan en ik geef haar een voetje en ze zit erop. 'Ey blondie!' Ik kijk achter me wie me in godsnaam blondie noemt?! 'Wat?' Oh het is cam hij mag het wel. 'Gaan we vandaag naar buiten in de avond ofzo, het bos is hier dichtbij net als het strand, en het word 29 graden vandaag..' ik twijfel, ik vind het best zielig voor blake en fur.. ik kijk blake aan, zijn oortjes gaan wel naar voor? Dus misschien kan het geen kwaad? 'Ja is goed, wil jij dan op blake? Shenna' ik kijk blake aan, die iets minder blij kijkt. 'Euhm nou ja, volgens mij vind blake Het niet zo leuk als ik er op ga, jij mag wel op blake ik kan wel hier blijven-' 'ho stop! Ik ga wel op furie, Emely op blake en shenna op chase oke?' Oke Matt kan best wel met goeie ideeën komen. Iedereen knikt instemmend. 'Oke shenna loop maar samen met cameron mee hij weet de weg wel.' Ze knikt. 'Em wil je me voetje geven? Ik ben te lui om te lopen' ik schiet in de lach maar help hem wel. Ik geef Cameron een voetje en zet hem zo op z'n paard. 'Nou als jij dan samen met Shenna loopt, dan lopen Matt en ik wel achter je. We komen sowieso later want we moeten nog spullen pakken voor de wedstrijd.' Hij knikt en loopt naar shenna en blake.Mensen, ik ga kortere hoofdstukken plaatsen, ik merk zelf dat ik minder inspiratie heb, waardoor ik minder uploadt school die kilt me letterlijk, vanwege de examens! Ik krijg wel 5 toetsen per week wat totaal niet chill is gewoon. Dus ik ga nu ongeveer per hoofdstuk 500/700 woorden schrijven, hopelijk hebben jullie er begrip voor dat ik onregelmatig zal uploaden vanwege school!
Bij 10 stemmen ga ik verder! Xx
Emely-ALove you all! Xx
JE LEEST
I hate Him.. no wait, i love him..
FanfictionStap in het leven van de 17 jarige Emely Grey. Samen met haar broer onderhouden ze hun eigen stal, die ze van hun ouders hebben gekregen omdat hun ouders vaak weg zijn door hun werk. Emely heeft niet een bepaald makkelijk leven. De grootste eikel Ma...