Blake staat in zijn stal en heb ondertussen een verzorger geregeld. Hij is eigenlijk wel goed met paarden, het is wel mijn neef, geen Patrick! Nee mijn neef van 17 en is best knap al zeg ik het zelf. Hij heet Jeffrey en is echt super aardig. Hij rijd echt heel goed, alleen doet wel een niveau lager met dressuurrijden dan dat ik doe. Wel is hij goed in springen. Daar ben ik dan minder goed in, en aangezien sunny springen leuk vind mag hij hem oefenen. Ze hebben namelijk al kennis gemaakt puur omdat hij het wilde. Maar hij komt vandaag al en wilt sun gaan trainen, natuurlijk is het geen probleem. Al hebben we wel een klein probleempje, sun is niet extreem groot ongeveer 1,58 en Jeffrey is 1,69/ 1,70 maar zo zwaar is hij niet dus kan hij er wel op. Of hij het lekker vind rijden? Ik heb werkelijk waar geen idee.
Ik loop nu even naar binnen om mijn spullen klaar te leggen en in mijn tas te gooien. Ik heb mijn vrachtwagen inprincipe al klaar staan, alleen nog wedstrijd kleren, zadels, hoofdstellen, dekjes etc. Ohja alleen niet vergeten om de martingaal mee te nemen met bont. Met springen gaat het wel eens schuren. Ik sprint naar boven en pak wedstrijd kleren en laarzen met cap etc. Zoveel is het niet. Alleen de paarden spullen moet ik nog meenemen en tadaaa! Ik ben klaar yayy! Wat ben ik toch weer sarcastisch vandaag.
Opeens vliegt de deur open, en daar staat Jeffrey. 'JEFFREY!' En ik spring hem om zijn nek. 'Heyyy em! Hoe gaat het met jou?' Vraagt hij lachend door mijn actie. 'Haha goed met jou?' 'Ja goed Hey, waarom pak je alles op het laatste moment in?' 'Urgg nog niet zoveel tijd voor gehad, vandaag moest wel. Dus moest gewoon tijd maken haha' hij grinnikt. 'Kom ik help je wel!' Ik knik en glimlach naar hem.
Jeffrey ^^
Na ruim een uur zijn wel klaar met alles inpakken en alles controleren. Matt heb ik trouwens niet meer gezien.. nu je het zegt! Is chase er wel?! 'Sorry Jeff maar ik moet heel even iets checken!' En ik ren weg. Ik hoor aan de voetstappen dat Jeff mee rent. Ik kom bij zijn stal aan, maar hij staat er niet in. Hij is nu al 4 uur weg?! Waar is hij? Toch kan ik het niet laten om bezorgd te zijn, ik bedoel. Straks is er iets gebeurt met hem! Dan kan ik het me zelf nooit vergeven! 'Em wat is er?!' Ik kijk Jeff verdrietig aan. 'Jeff ik was weggereden met blake toen ik iemand tegen kwam, Matt reed achter me aan. Maar ik ben snel weg gegaan en hij zag me waarschijnlijk niet meer alleen nu is hij niet meer thuis gekomen!.' Zeg ik paniekerig. 'Em rustig pak sunshi-' ik kap hem meteen Af. 'Nee! Jij Gaat op sun vandaag ik ga wel rennen.!' 'Maar de paarden van je broer en vriendin dan?' Vraagt hij nu ook iets bezorgd. 'Hebben al beweging gehad! Dus nee!' En daarmee verlaat ik de stallen. Op zoek naar Matt, de jongen waar ik gevoelens voor heb, maar niet wetend dat ik het ooit zou toegeven, maar dat zal ik bij hem nooit doen.
'MATTT! MAAATTTT! WAAR BEN JE?!' Godverdomme Matt waar kan je in godsnaam zijn?! Dan zie ik iets bewegen in de bosjes. 'Matt ben jij dat?!' Ik hoor niks, ik begin zenuwachtig te worden en loop er met trillende benen naar toe.
Dan doe ik de bosjes aan de kant en dan zie ik? CHASE!? 'CHASE WHAT THE FUCK?!' Chase kijkt verschrikt op, maar ontspant zich als hij me heeft gezien. 'Heyy jochie waar is je arrogante ruiter Naar toe?' Hij briest. Ik zucht, oke hier hebben we ook niks aan. Ik spring soepeltjes op zijn rug en stap samen met chase weg. Op zoek naar Matt.'MATT WAAR BEN JE?! MAAAAATTTTTT!!!' Ik schreeuw al een half uur maar er is nog niks te bekennen van hem niets! Dan hoor ik Erg vaag geschreeuw. Chase blijkt het ook te horen want hij begint ongeduldig te trappelen. 'Jaja jochie we gaan al..' en voor ik iets kan zeggen draaft chase al weg naar dat geroep. Het word steeds luider, en dan herken ik zijn stem. Matt! 'EMELY, CHASE WAAR ZIJN JULLIE?! Godverdomme als hun iets is overkomen dan vergeef ik het me zelf nooit! EMELY CHASE!' Dan begin ik zijn naam te roepen en stap af, en ren naar zijn stem. Ik zie hem nog steeds niet, maar hoor hem duidelijk. 'MATT!' 'EMELY?' Ik ren alle kanten op maar ik zie hem nergens. Dan knal ik tegen iets op. Of nou ja iemand. Langzaam draai ik me om En zie ik Matt staan. 'OMQ MATT WAAR DEFUQ WAS JE!?' Hij pakt me stevig vast en knuffelt me, ik sla mijn armen om zijn nek heen en knuffel hem stevig terug. 'Em waar was je?!' Ik zucht. 'Ik was al thuis en ik dacht dat je ook al naar huis ging. Maar ik zag je paard niet staan en je was al 4 uur weg ofzo. Waarom stond chase een half uur van je vandaan?' Hij zucht. 'Ik stapte af alleen ik had chase niet goed vast, er kwam een hond aangerend alleen hij schrok. Dus toen was hij weg, en ik zocht hem en jou tegelijk. Gelukkig heb je hem gevonden!' Ik grinnik. En mompel. 'Sukkel' 'wat zei je daar?!' Ik begin te lachen. 'Nee niks. Hahahah' ik kijk omhoog en zijn ogen staan serieus. Maar ik zie ook liefde? Ik zal het me vast verbeeld hebben.
Ik had niks in de gaten maar onze hoofden zijn nog maar enkele centimeters van elkaar verwijdert. Matt overbrugt het laatste stukje en kust me vol op de lippen. Natuurlijk doe ik mee want ja, ik Emely Grey heeft gevoelens voor hem. Of het wederzijds is? Geen idee maar hoop het wel. Ik trek me terug en spring op chase zijn rug. 'Em waar ga je naar toe? En dan wel op mijn paard?' Zegt hij grinnikend. 'Hmm ik ga naar huis, jullie zullen we moe zijn denk ik..' Matt zegt niks maar springt op chase zijn kont en komt achter me zitten, en slaat zijn armen om me heen. 'Rijd nou maar, we moeten morgen vroeg op. Ik neem chase morgen mee, dan kunnen we samen rijden als je wedstrijd hebben gereden samen met blake, dan kunnen we nog samen rijden.' Ik knik en stap samen met chase weg.
Na ruim een half uur gereden te hebben zijn we op stal aangekomen. Matt is in slaap gevallen wat vet cute is! Ik wil hem wakker maken maar weet niet hoe.. zal? Zal ik het doen? Weetje fuck it, hij mag dan wel niet weten dat ik hem leuk vind, maar omq zijn lippen zijn gewoon zacht oke! Laat me! Ik draai mijn hoofd om en geef Matt een kusje op zijn lippen. En Jahoor, langzaam opent hij zijn ogen. Als hij merkt waar we zijn haalt hij zijn hoofd van mijn schouder af. Gelijk gaat zijn lichaamswarmte weg. 'Matt je bent moe, ga slapen. Je moet morgen vroeg op. Ik zadel chase wel af.' 'Okee dankje.' En hij geeft een kusje op mijn wang, daarna stapt hij af en loopt naar boven.. ik stap ook af en zadel chase af. Zet hem in zijn stal en geef de paarden eten. Daarna ga ik chase nog even na verzorgen.. maar eerst even de voerkar pakken. Ik loop naar de kamer waar het voer staat en pak de kar en rijd hem door de stallen..
Alle paardjes hebben nu voer, Jeffrey is al naar huis, die is er morgen om 5 uur s'ochtends.. iknow het is vroeg, maar waar we naartoe moeten is 3,5 uur rijden. Ik loop naar chase zijn stal, en ga hem poetsen.
Ik ben zo ontzettend moe gewoon.. niet normaal.. ik besluit maar even naast chase te liggen aangezien hij nu ook ligt. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en nek in en sluit voor heel even mijn ogen.. heel even maar..POV Matt
Ik word weer wakker, en kijk gelijk hoe laat het is. 00:47 great. Ik kijk de kamer rond maar ik zie helemaal niemand, zelfs naast Mn bed niet. Oke nee dat is niet waar dit is het bed van Emely. Maar maakt niet uit. Ik ben gelijk klaar wakker en
Als een speer trek ik mijn schoenen aan en ren door het huis heen. 'Potver Em waar ben je?' Angst schiet door mijn lichaam.
Ik ren als een gek naar de stallen en kijk in iedere stal. Blake, niks. Sunshine, niks. Furieux, niks. Flo, niks starlight, niks! Dan maar chase. Ik ren naar de andere kant van de stal deuren en ik kijk bij hem en muchacha japp mucha staat hier, die rijd morgen mee. Ik kijk gehaastig in de stal van mijn paard, en komt er een glimlach op mijn gezicht. Ze was denk ik zo moe dat ze is gaan slapen. Klinkt vrij logisch sukkel ik schuld die gedachtes weg en open zachtjes de staldeur. Chase kijkt op en ik loop zachtjes de richting op van Emely. Ik wil haar eerst optillen maar besef me dat ik eerst een foto moet maken. 'Hey jochie ik neem je grootste vriendin weer mee.' Hij briest, maar op een of andere manier wil ik haar laten liggen. Chase kijkt ook niet heel blij. Dan zit er maar een ding op.. ik ga achter Emely liggen en leg haar op mijn schoot dat ze met haar hoofd in mijn nek ligt. Ik ga tegen chase aan liggen en val weer in slaap.Haiii omq dit vond ik heel schattig om te schrijven. Okee voor jullie dit lezen zijn we al een heletijd verder. Dit is namelijk geschreven op 29 augustus 2018 en voor jullie t zien is het wss september haha. Maar oke maakt niet uit.
Xx me!
Vergeet sterretje niet in te kleuren!❤️
JE LEEST
I hate Him.. no wait, i love him..
FanfictionStap in het leven van de 17 jarige Emely Grey. Samen met haar broer onderhouden ze hun eigen stal, die ze van hun ouders hebben gekregen omdat hun ouders vaak weg zijn door hun werk. Emely heeft niet een bepaald makkelijk leven. De grootste eikel Ma...