Hoofdstuk 14

259 17 0
                                    

'Godverdomme Nick laat me los!' Japp de enige echte Nick staat voor mijn neus. Waarom geen idee.. als jij het weet, weet ik het ook. 'Volgens mij moeten we nog iets afmaken he? Van de club.' Als ik daar weer aan denk voel ik de tranen al branden achter mijn ogen. Maar ik knipper ze snel weer weg. 'Nee Nick laat me gaan! Je vind me toch een hoer? Tyf dan een eind op ofso! Ga andere mensen stalken!' 'Schatje ik was dronken en-' dat ben je nu ook Nick!' En ik wurm me los uit zijn greep, en ren keihard weg..

Ik kom aan op stal helemaal buiten adem. Gelukkig is iedereen al weg dus is het lekker rustig voor me. Kan ik even alles- 'Em!' 'AAHHH!' En ik draai me bang om en wil die gene slaan. Tot die gene mijn pols vast pakt, dan zie ik het. Het is Matt. 'Godverdomme Matt laat me niet meer zo schrikken!' Oke ik neem terug wat ik zei. Ik ben niet alleen. 'Wat is er? omdat je zo bang bent en je de stallen in kwam rennen?' Vraagt hij. 'Ik liep naar huis kwam Nick tegen. Wilde afmaken wat we in de club deden, en hij beweerde dat hij dronken was en shit, toen heb ik me los getrokken en was naar huis gerend.
Tadaaaa einde verhaal.' Ja sorry maar ben moe, ook al moet ik nog eten. 'Ohw oke hij deed je niks toch?' Ik schud van nee en loop naar binnen toe. Zodra ik binnen stap komt er een heerlijke geur me tegemoet. Spaghetti! 'DEAN?' Ik krijg geen antwoord. 'DEAN?' Roep ik dan nog een keer, maar nog steeds krijg Ik geen antwoord.. ik trap mijn schoenen uit en loop naar de keuken.

'Mama?' Wat doet zij hier? Ohja laat maar ze zou deze week thuis komen. 'Heyy lieverd, je vader en ik hebben een weekje vrij, daarna moeten we naar Frankrijk is dat goed?' 'Ohww lekker, heb je een weekje vakantie soort van. En ja dat is goed hoor.' Eigenlijk mis ik ze wel, maar ja wat kan je er aan doen? Achja ben er gelukkig aan gewend. 'Waar is papa dan?' 'Papa komt morgen pas thuis, hij moest nog wat doen zei die.' Ik knik en ga naar boven om te douchen. Ik kleed me uit, En spring onder de douche. Ik was mijn haren en lichaam en spring er weer onderuit, ik kleed me aan en loop weer naar beneden. Daar tref ik mijn broer aan. 'Hey Dean waar was jij nou weer?' En woel door zijn haren. 'Emmm doe nou niet irritant kind, en ik was bij jazzlyn' grinnikt hij. 'Ohww okee was het wel leuk?' 'Jaaa altijd duhh!'. Ik vertel hun maar niet wat er is gebeurt vandaag. Dan moet star sowieso weg. En daar zit ik niet op te wachten weetje mijn moeder is nog altijd overbezorgd en dat terwijl ze er bijna nooit is..

'Kids komen jullie eten?' Roept mijn moeder vanaf de keuken. Ik sta op En wandel naar de keuken, waar de eet tafel staat. 'Em Dean is boven wil je hem halen voor me?' Ik knik is hij dan weer naar boven gegaan? Ben ik dan zo doof? en ik wandel toch naar boven. Ik smijt zijn deur open en roep over dreven hard. 'DEAAAAAANNNN WE MOETEN ETEN!' Hij schrikt zo erg dat hij van zijn stoel afvalt, ik lig dubbel van het lachen. 'Godver Em, laat me voortaan niet zo schrikken.' 'HAHAHAHAHA sorry maar j-je g-gezicht was zo grappig!' Hij tilt me op en we lopen naar beneden althans hij dan, ik lig nog steeds lachend op zijn schouder van wat er net was gebeurt.

'DEAN GA WEG! IK HAD ALS EERSTE DE AFSTANDSBEDIENING DUS ROT OP!' Roep ik lachend. 'NEE EM IKKE WIL TV KIJKEN,' roept hij lachend terug. 'Jeetje wat gebeurt hier dan?' Vraagt onze moeder. 'MAMA EMELY WILT MIJ DE AFSTANDSBEDIENING NIET GEVEN!' 'NEE MA IK WAS EERST EN HIJ PAKT HET AF!' Schreeuwen we. 'Dean geef Emely de afstandsbediening dan mag jij daarna een film kijken!' Ik juich! Dean gaat op zijn knieën zitten en begint te schreeuwn. 'NEEEEEEEEEEE!!!!' Ik doe hem na maar zeg dan. 'JAAAAAAAA!' En mijn moeder barst in lachen uit. Daarna sta ik op en kies een film uit..
Ik heb uiteindelijk gekozen voor ghost Adventures, er was niks leuks oo Netflix en dit was toevallig bezig. Het gaat over een groepje mensen, Zak, Aaron, en Nick. Hun worden wel eens gebeld door mensen, en dan gaan ze naar een bestemming waar het spookt. Dan gaan ze geesten oproepen en er mee proberen te praten. Vet gaaf! Soms zie je wel eens schimmen. Echt leuk om te zien, soms wel eng.. maar maakt niet uit (A/N echt een aanrader staat op tv kanaal Spike. Echt leuk, niet voor minderjarige als je snel bang bent😅) Dean vind dit gelukkig ook leuk, dus kijken we het samen. Matt was volgens mij al naar huis gegaan. En Dean heeft er genoeg van en hij gaat alweer naar boven..

I hate Him.. no wait, i love him..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu