13. Julianin sľub

173 20 7
                                    

Potom sme sa všetci postavili a Juliana nás zaviedla do tej haly, kde sme s ňou včera s Matteom boli.

Dvere sa presne tak ako včera s hrmotom otvorili. Do vnútra zasvietilo pár lúčov svetla. Potom Juliana zapla osvetlenie.

Všetci lapali po dychu, ale ja s Lunou sme si išli hneď odložit veci na okraj skladu.

No predsa tu bolo niečo iné. Alebo sme si to včera len nevšimli? V strede miestnosti boli rozložené rampy a nerovné povrchy.

Juliana
Takže oficiálne vás vítam
v novej hale, kde bude
tím Rolleru pokračovať v
trénovaní na Rodafest.
A tiež som veľmi rada, že
sa k nám zatiaľ ako náhradníčka
pripojí aj skvelá korčuliarka
Luna. Takze môžme začať.

Juliana skončila a my sme sa začali rozcvičovať. Sval po svale, šľachu po šľache.

Keď sme dokončili veľmi precízny strečink, postavili sme sa a Juliana nám vysvetlila, kde budeme začínať.

Juliana
Takže... Choreografia
bude nasledovná.
Matteo, Gastón, Simón
a Ramiro budú stáť na
vyvíšenej ploche a
Ambár s Delfi budú
stáť pod nimi.

Tak ako povedala Juliana, všetci sa pripravili na svoje miesta a ja som sa postavila na okraj haly. Ale to že som náhradníčka neznamená, že sa budem flákať.

Začali trénovať. Najskôr boli hore, potom dievčatá išli do stredu a chalani okolo nich korčuľovali.

No ale keď to skúšali už asi dvadsiaty krát, stále tomu niečo chýbalo. Juliana znovu pustila hudbu. Zavrela som oči a zrazu sa to stalo. Odrazila som sa a vyskočila som. Potom znovu a otvorila som oči. Všetky oči sa pozerali na mňa.

No potom sa pozrela pod seba. Nemala som to robiť, pretože som stratila výšku a spadla som.

Tvrdý náraz na chladnú podlahu a vzďaľujúce sa hlasy všetkých členov tímu...

Matteo
Luna...!

Telom mi začal prechádzať nepríjemný chlad a začali sa mi objavovať zimomriavky.

Nad mojou tvárou sa objavil Matteo. V jeho tvári bolo jasne vidieť veľké obavy o môj život...

Juliana
Luna si v poriadku?

Pomaly som sa posadila a Juliana sa na mňa s veľkým obdivom pozerala. No nechápem prečo.

Luna
Čo som pokazila?

Juliana
Nič si nepokazila. Mňa
by skôr zaujímalo, ako
si sa naučila ten skok.

Luna
Ja neviem. Proste som
zavrela oči, celou silou
som sa odrazila a potom
som už len letela.

Juliana
Luna viem, že si
čakala, kedy tieto
slová vyslovím. Tak
teda: Potrebujem ťa
v mojom tíme Rolleru.

Luna
Ale kto potom pôjde
preč? Koho vyhodíš?

Niekomu zazvonil telefón. Bol to teléfon Anbár. Na chvíľu odišla a potom sa vrátila.

Ambár
Nikoho nemusí
vyhadzovať.

Luna
Ako je to možné?

Ambár
Ponúkli mi miesto
niekde inde. A preto
som sa rozhodla
odísť... a preto ti
uvoľním miesto v tíme.

Pre záchranu Rolleru urobíme všetko!Where stories live. Discover now