Luna
Snažila som sa mu dovolať, no márne. Telefón nedvíhal, odkazy si neotváral a na smsky neodpovedal.Išla som do Rolleru a tam som uvidela sedieť Gastóna. Stále niečo písal do mobilu a tváril sa veľmi znepokojene.
Luna
Ahoj Gastón. Dnes vyzeráš
veľmi ustarane. Stalo sa
niečo zlé? Niečo s Ninou?Gastón
S Ninou je všetko v poriadku.
Ale Matteo mi robí starosti.
Neodpisuje mi na smsky a
ani nedvíha hovory. Ako by
sa pod ním prepadla zem.Luna
Nevieš, kde by mohol byť?Gastón
Nemám ani najmenšie tušenie.
Naposledy som ho videl po
Opene, keď ste sa pohádali. Už
vtedy nevyzeral v poriadku...Luna
A ani nebol v poriadku. Pozri,
čo mi napísal. Ja... asi som ho
už navždy stratila.Gastón si prečítal list a potom sa na mňa s ľútosťou pozrel. Jeho výraz ma prekvapil.
Gastón
Urobím čokoľvek... my ho
musíme nájsť!Ja som to nezvládla. Obula som si korčule a vybehla som na plochu. Začala som skákať, no stále som padala. Započula som za sebou Daniela...
Danie
Luna! Prestaň...!Nechcela som prestať. Jedine korčule ma dokázali upokojiť. A ak mám zomrieť... tak potom na nich.
Skákala som a stále som padala. Skákala, padala, plakala... a znovu všetko dookola.
Daniel
Luna... prestaň!Samé otočky a závrate. Už som to psychicky nezvládla. Chystala som sa na ťažký skok, ktorý by som isto ukončila minimálne s otrasom mozgu.
Rozkorčuľovala som sa, urobila som náprah na pravú nohu, no v tom ma niekto chytil za ruku a ja som spadla do jeho náručia.
Daniel
Chceš sa zabiť?Luna
A prečo by som mala žiť?
Odišiel... chápeš?!!Moje slzy sa predrali von. Daniel ma objal a ja som sa znovu aspoň na chvíľu cítila šťastná.
Daniel
Teraz sa vyzuješ a ja ťa
odprevadím domov...Pozrela som sa mu do očí. Videla som v nich strach, ale aj lásku a nenávisť. Že by ma naozaj miloval?
Urobila som teda presne to, čo odo mňa Daniel chcel. Vyzula som si korčule a spolu s ním som išla domov.
Keď som vošla dnu, z bývalej Matteovej izby akurát vychádzala teta Sharon.
Sharon
Kde ste boli tak dlho a
kde je Matteo?Luna
Odišiel!Sharon
Vy ste sa pohádali?Nezvládla som to. Pred očami sa mi znovu prehrávali naše spoločné momenty. No aj tá hádka...
Rozplakala som sa, no a potom som sa znovu rozkašľala. Utekala som do izby a tam ma všetky sily opustili. Padla som na zem a nedokázala som poriadne ani dýchať.
YOU ARE READING
Pre záchranu Rolleru urobíme všetko!
FanfictionPokračovanie príbehu Spojila nás hudba Po tom, čo sa Matteo rozhodol ukončiť svoju umeleckú karieru a udobril sa s Lunou, obaja sa dostávajú do skveléko korčuliarskeho týmu Rolleru. Tam spoznajú nových priateľov a absolvujú prvú spoločnú súťaž. V te...