,,Dúfam, že vieš čo robíš a aký je tvoj cieľ. A keď sa budeš chcieť zrútiť, vždy tu budem, aby som ti pomohla.''
List som poskladal a zhlboka som sa nadýchol. Do očí sa mi nahrnuli slzy, ktoré som nebol schopný zastaviť.
Po pár minútach povedali číslo môjho letu. Utrel som si slzy a pobral som sa do lietadla.
Ako vždy som mal sedadlo pri okne. Sadol som si na miesto a znovu som si začal čítať ten list.
A ani neviem kedy sa nám kázali pripútať. Pohľad som od listu odlepil, len keď som videl letušku pri mojej sedačke.
Zapol som si pás a lietadlo sa pomaly vznieslo do oblakov. Znovu som vo vzduchu...
Milujem lietanie. Obdivovať mestá, ktoré sú ako zápalkové škatuľky, jazerá, ktoré mi pripomínajú rozliaty pohár vody.
Po pár hodinách som konečne pristál na letisku. V hale som si vyzdvihol kufor a pobral som sa na hotel.
Izba bola naozaj veľká a priestranná. Začal som si pomaly vybaľovať kufor a potom som zavolal Juliane.
Matteo
Dobrý deň Juliana. Už
som na hoteli. O koľkej
mám prísť?Juliana
Tak za hodinu im končí
skúška a o dve hodiny
zatvorím Roller. Potom
ti zavolám.Matteo
Dobre..Hovor ukončila a ja som sa rozhodol, trochu si pospať. Natiahol som sa na posteľ a moje viečka okamžite oťaželi.
Zobudil som sa na zvonenie môjho telefónu. Pozrel som na hodiny a okamžite som vytreštil oči. Potom som hovor zodvihol.
Matteo
Áno Juliana?Juliana
Matteo už môžeš ísť do
Rolleru, ale daj si pozor,
aby ťa nikto nevidel.Matteo
Jasné... v maskovaní
som najlepší. Nezabúdajte,
že som bývalá spevácka
hviezda...Juliana
No dobre... čakám ťa.Zobral som korčule a pomaly som sa vydal do Rolleru. Pri dverách som uvidel Julianu. Odomkla a spolu sme vošli dnu.
Obul som si korčule a spolu sme s Julianou začali trénovať. Kým som sa rozcvičoval, pozeral som video z poslednej skúšky s Danielom. Tie kroky neboli ťažké
Prešiel som si to raz... prešiel som to druhý raz... no a na tretí som sa už ani nemusel pozerať, pretože som to vedel. No teraz prichádza tá najťažšia časť... dvíhačka s Lunou.
S Julianou sme si sadli do hľadiska a ona mi krok po kroku vysvetlila celú dvíhačku.
Takže najprv ju s predu prehodíme do zadu a budeme ju držať za ruky. Potom ju tri-krát pohojdáme striedavo do predu a do zadu. Naša úloha končí tak, že z rozhojdania si ju spolu so Simónom vyhodíme na plecia. Lunu potom na záver iba pomaly zložíme. Dúfam, že nam z hora nespadne na plochu...
Takto to znie ľahko, ale reálne je to zatiaľ najťažší prvok, ktorý sme kedy robili.
Juliana
Takže choreografiu už vieš.
Zajtra príde Simón, aby si
s tebou prešiel dvíhačku po
technickej stránke, no a
potom príde Luna.Matteo
Luna...??!Juliana
Áno, ale neboj sa. Bude
mať zaviazané oči, takže
neuvidí, kto je druhý
člen dvíhačky. Tvojou
úlohou je byť len ticho a
technicky čisto zvládnuť
túto dvíhačku...
ESTÁS LEYENDO
Pre záchranu Rolleru urobíme všetko!
FanficPokračovanie príbehu Spojila nás hudba Po tom, čo sa Matteo rozhodol ukončiť svoju umeleckú karieru a udobril sa s Lunou, obaja sa dostávajú do skveléko korčuliarskeho týmu Rolleru. Tam spoznajú nových priateľov a absolvujú prvú spoločnú súťaž. V te...