7. Sen alebo realita?

183 19 4
                                    

Matteo
Už sú to 2 týždne, čo Luna odišla. S tímom to ide stále dolu vodou. Zloženie našho tímu je teda po ,,odbornom'' hodnotení Juliany nasledovný.

Z dievčat sa do tímu prebojovali iba dve. A to talentovaná a namyslená Ambár a jej kamarátka Delfi. No a z nás chalanov sme sa do tímu prebojovali všetci štyria. Takže ja, Gastón, Simón a Ramiro.

Dnes je posledný tréning a zajtra začíname nacvičovať choreografiu. Dosť sa toho bojím.

Keď už konečne všetci odchádzame unavení z Rolleru, zacítim zápach dymu.

S Gastónom sme si pustili film a potom sme sa rozhodli, že je čas ísť spať.

Dym... popol... oheň... výbuch.

Plamene šľahajúce vysoko. Prepaľujú strop a toto miesto prestáva byť bezpečným.

No a potom ju tam uvidím stáť. Je to Luna, moja Luna, ktorá stojí v strede plameňov.

Matteo
Luna... poď von.
Veď ťa to zabije...

Luna
Kto je Luna... Žiadnu
Lunu nepoznám...

Matteo
Ale veď ty si Luna.

Luna
Ja som Sol...
Sol Bensnová!

Už som to nezvládol. Chcel som za ňou vbehnúť do plameňov, no tie sa predo mnou uzavreli.

Strop zapraskal a nastal ďalší výbych. Bolo to až tak silné, že ma výbuch odhodil o pár metrov ďalej.

Keď som sa prebral, celý Roller bol zasypaný popolom. Všade boli hasiči a ja som sa rozbehol na plochu.

Na ploche ale nikto nebol. No a potom som tam uvidel čierny obal. A z neho trčala jej ruka...

Matteo
Čo sa jej stalo?

Sanitár
Nik nevie ako Sol
Bensnová umrela.

Matteo
Sol Bensnová?

Po tvári sa mi začali kotúľať slzy. Nedokázal som ju zachrániť. Znovu som zlyhal...

Strmo som sa posadil... bol to len sen. V tejto chvíli som bola naozaj najšťastnejší človek.

Gastón
Matteo si v pohode?

Matteo
Som... bol to len
zlý sen.

No túto chvíľu štastia prerušil zvuk našich mobilov. Prišla nám správa od Simóna. Čo potrebuje teraz v noci?

Obaja s Gastónom sme si správu otvorila a náš dych sa zastavil. Správa znela: Celý Roller je v plameňoch!

Okamžite sme sa obliekli a zavolali sme si taxík. Ten nás zaviezol rovno až pred Roller.

Keď sme vystúpili, všade boli hasiči a policajti. Plamene šľahali vysoko do neba a všade bolo počuť hukot sirén. No k Rolleru nás nepustili.

Do pár minút sme tu už boli všetci. Dokonca prišla a Ambár. A aj keď neviem s kadiaľ má na nás všetkých Simón číslo, bol som rád, že nám napísal...

Pre záchranu Rolleru urobíme všetko!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora