17. Nežný bozk

146 18 9
                                    

Do očí sa mi nahrnuli slzy. Ruky som si pritiahla pevne k hrudi a nohy pokrčila. Takto schúlená a v slzách som napokon od vyčerpania zaspala.

Keď som znovu otvorila oči, vonku už bola strašná tma. Rýchlo som zažmurkala očami. V aute nebolo ani živej duše a vonku sa ozývala sova.

Po tele mi prebehli zimomriavky a objavila sa mi husia koža. Strašne sa bojím v noci sama.

No a potom som ho uvidela. Kráčal rovno k autu, no snažil sa ísť čo najviac potichu. No keď zbadal, že som hore, prehovoril:

Matteo
Už si hore? Mala by si
ísť na tú párty tiež. Veď
hlavne vďaka tebe sme
vyhrali aj toto kolo. Len
vďaka tebe, sme sa dostali
do celosvetového finále...

Luna
Dnes na to nejako nemám
náladu Matteo. Prepáč...

Matteo
Mohol by som ti teda
robiť aspoň spoločnosť?

Súhlasne som prikývla a Matteo si sadol ku mne do auta. Objal ma okolo pliec a ja som aspoň na chvíľu zabudla na všetky moje problémy...

A ani neviem ako sa to Matteovi podarilo, ale práve spolu kráčame do budovy, kde sa koná párty.

Hneď ako vchádzame do budovy, cítim tlmenú vôňu alkoholu a silný pach cigaretového dymu.

Matteo ma ale stále držal za ruku a ťahal ma kamsi preč. Až sme zastali pred ďalšími dverami.

Miestnosť tu bola oceľa väčšia ako tá pred tým. Na rozdiel od nej tu bol čerstvý, studený vzduch. V strede sa rozprestieral tanečný parket a za jedným zo stolov sedela Juliana.

Matteo ma vytiahol na tanečný parket a ja som síce s veľkou nechuťou, ale predsa začala tancovať.

A to by som nebola ja, keby sa niečo nepokazilo. Jediný rozdiel bol v tom, že to teraz nebola moja chyba.

Akurát pustili slaďák... Matteo ma chytil okolo bokov, a ja som mu ruky položila na plecia.

No a keď tento tanec končil, moje ruky pomaly skĺzli na jeho chrbát. Nasledovalo moje obrovské kamarátske objatie. Mattoe si ho dnes naozaj zaslúži.

Luna
Ďakujem...

Pošepkala som mu do ucha. Aj keď pochybujem, že ma cez tú hlasnú hudbu bolo počuť...

No a potom moje srdce vynechalo pár úderov. Oblial ma studený pot a Matteo spozornel.

Pozrel sa tým smerom a okamžite zaťal ruky v päste. Vo dverách sa totiž objavil Daniel...

Luna
Matteo upokoj sa. Je to
len chalan ako všetci
ostatní... bude to OK...

Dobre som vedela, že Daniel nie je len tak nikto. Daniel bol totiž chalan, ktorý do môjho života vtrhol len pred nedávnom, no aj za tú chvíľu mi dokázal pomotať hlavu.

Daniel mi naznačil, aby som išla k nemu. A aj keď neviem, čo chce, pokračovala som.

Chytil ma za ruku a ťahal ma cez nejakú chodbu. Bola tmavá a úzka... začala som sa báť.

Daniel
No tak... upokoj sa,
nejdem ťa predsa
zabiť...

Luna
A ako viem, že ti
môžem veriť?

Daniel
No tak L... L...

Luna
Luna... Som Luna!

Daniel
Takže Luna. Nie som
žiaden úchyl. Nemusíš
sa ma báť...

Luna
Tak čo odo mňa chceš?
Daniel ja... ja... bojím sa.

Daniel
Pšššt... teraz ti niečo
ukážem. Takže teraz
už stíchni. Nepotrebujem
tu mať hneď SBSkara.

Ťahal ma za ruku a napokon sme sa ocitli na tej malej ploche. Teraz tam však už nebol len prach...

Uprostred toho všetkého stál malý stolík, na ktorom bola vádza s ružami. Okolo boli sviečky.

Otočila som sa k nemu, aby som sa mu pozrela do očí. No v tom som bola veľmi blízko.

Na svojej tvári som cítila jeho dych a celé moje telo posiali malé zimomriavky. Ale prečo?

Pozrela som sa mu do očí a vtedy som úplne onemela. Pritiahol si ma ešte bližšie a ja som presne vedela, čo chce práve teraz urobiť.

Možno to bolo zo strachu, možno to bolo zo smútku a možno to bolo preto, pretože som sa zamilovala.

Proste povolil svoj tlak na mojej ruke a ja som mu povolila priblížiť sa. Svoje ruky som dala do jeho bloňďavých vlasov a on svoje omotal okolo môjho pásu.

Náš dych sa zrýchlil a naše pohľady sa znovu stretli. Cítila som horúčavu na svojej tvári.

A potom som zavrela oči. Daniel prelomil náš milimetrový priestor a nežne ma pobozkal.

Ako by sa bál... ako by som bola porcelánová babika, ktorá sa pri sebemenšom prudkom pohybe rozbije.

No potom naše pery spojil znovu. Tento raz to už bolo o čosi dlhšie a vášnivejšie. Začala som spolupracovať a otvorila som oči...

Zrazu som pred sebou videla Mattea. Okamžite som prestala spolupracovať a pár krát som zažmurkala.

Našťastie to bol stále Daniel a tak som sa rozhodla spolupracovať znovu. Ruky som zaborila ešte hlbšie do jeho vlasov a on svoje ruky premiestnil na môj zadok.

Matteo
Lu...

A sakra! Toto sa nemalo stať. Chcela som sa rozbehnúť za Matteom, no Daniel ma zastavil.

Daniel
Kašli na neho. On ti
za to teraz nestojí.
Teraz som tu ja a ak
mi dovolíš ísť bližšie,
uvidíš, že som lepší.

Že Daniel je lepší??! Ten kretén ani neviem, čim sme si s Matteom prešli. Nevie, ako veľmi sú naše životy prepletené...

Luna
No tak mi o sebe niečo
povedz. Stále o tebe toho
veľa neviem...

Daniel
No dobre. Ale môj život
nie je tak skvelý, ako na
prvý pohľad vypadá. Takze,
žijem s mojim otcom, ktorý
vlastní túto budovu a plochu.
Nie sme veľmi bohatí...

Luna
Keď nie ste bohatí, tak
ako je možné, že si
môžete dovoliť vlastniť
takúto obrovskú halu
s korčuliarskou plochou?

Daniel
Nie je to len korčuliarska
plocha. Tu v hale už
spievalo aj mnoho spevákov.
Napríklad aj Matteo Balsano.
Ale neodbiehajme od témy...
Moji rodičia sa rozviedli.
Mama je veľmi bohatá a
súd ma prisúdil k otcovi.
Za peniaze z rozvodu a
časť alimentov sme kúpili
halu, dali sme vybudovať plochy
a začali sme usporadúvať
menšie koncerty.

Luna
Povedal si plochy? Takže
aj na tejto ploche sa kedysi
korčuľovalo?

Daniel
Stalo sa to už dávno. Mal
som vtedy asi len 6 rokov.
Tiež som kedysi korčuľoval,
vlasne aj preto sme postavili
plochy. Jednu na tréning a
druhú na vystúpenia. No
raz v noci som trénoval.
Všade boli zapálené svetlá,
no a potom nastal skrat...

Takže v tejto časti sa nám postava Daniela trochu viac otvára. Začína medzi nimi vznikať láska? A čo bude so vzťahom Luttea?

p.s. Dnes by mali výjsť aj odpovede na vaše otázky...

Pre záchranu Rolleru urobíme všetko!Where stories live. Discover now