Porodcovia
Takže dnes sme videli veľké množstvo skvelých výkonov. No a vy čakáte na to, kto vyhrá.
Takže to nebudeme ďalej zdržovať. Víťazom sa stáva tím... ... ... Roller!My sme to naozaj vyhrali... Síce sa mi život trochu mstí... ale toto je to najlepšie, čo sa mi mohlo stať. No a teraz uvidíme, čo nás s tímom Rolleru ešte bude čakať...
Po tom, čo tím Rolleru vyhral túto súťaž, zabezpečil si tým istú účasť na Rodafeste.
A niečo k Rodafestu. Je to tá najviac cenená korčuliarska súťaž na celom svete. A výhra je viac než rozprávková. Výhra v Rodafeste je vlasné turné.
Ale teraz sa vrátime naspäť, pretože v Rolleri sa práve koná obrovská párty na počesť víťaztva.
Veľa ľudí, skvelá hudba, živé vystúpenia a drinky. Drinky nealkoholické ale aj alkoholické.
Luna ale stále zostáva na ploche. Len tak korčuľuje a užíva si jazdu, keď v tom niekto zakričí jej meno. Luna spozornie a pri ploche sa objavuje chlapec s hnedými očami. Áno, je to Matteo...
Matteo
No tak Luna poď
sa s nami už
zabávať.Luna
Mne je tu dobre
Matteo. Ja chcem
zostať tu...Matteo
Tak ako chceš, ale
zmeškáš zábavu.Luna teda napokon zostáva stále korčuľovať na ploche a Matteo odchádza do kaviarne.
V kaviarni je zábava v plnom prúde. Všetci majú v ruke drinky a Simón práve dospieval na pódiu.
Simón
Kde je Luna?Matteo
Na ploche...Simón teda berie dva drinky a ide na plochu za Lunou. Nevyzerá veľmi šťastne.
Sadá si do hľadiska a sleduje Lunu, ako nádherne korčuľuje. Je pri tom tak kúzelná. Tak neohrozená... Tak voľná a nádherná.
Odpije si z drinku a ďalej pozoruje Lunu. Nedokáže jej nič povedať a preto len ticho sedí.
No Luna napokon prelomí toto ticho a začne si spievať veľmi peknú a známu pieseň.
Sé quien soy (Viem, kto som)
Y estoy buscando algo (a niečo hľadám)
Donde voy (Kam idú ?)
Siempre te encuentro, sigo soñando (Vždycky ťa nájdem, snívam ďalej)Sé de ti (Poznám ťa)
Y estás diciendo algo (a niečo hovoríš)
Donde vas siempre te encuentro (Vždycky ťa nájdem)Yo seguiré a tu lado (Idem po tvojom boku)
Luces que se encienden, crece mi pasión (Svetlá, ktoré sa rozžiaria, rastie moja vášeň )
Sueña que es posible (Snívam, že je to možné)
Sube ya el telón (opona sa práve dvíha)
Sube ya el telón (opona sa práve dvíha)Vibras en mi, suelto mi voz (Vibruješ vo mne, uvolňujem svoj hlas)
Música es, sola no estoy (Hudba je, nie som sama)
Nacen y siento (Narodila som sa a cítim)
Melodías que lo cuentan todo (Melódie, ktoré všetko prezrádzajú)
CZYTASZ
Pre záchranu Rolleru urobíme všetko!
FanfictionPokračovanie príbehu Spojila nás hudba Po tom, čo sa Matteo rozhodol ukončiť svoju umeleckú karieru a udobril sa s Lunou, obaja sa dostávajú do skveléko korčuliarskeho týmu Rolleru. Tam spoznajú nových priateľov a absolvujú prvú spoločnú súťaž. V te...