27. Milujem ťa Matteo

185 21 10
                                    

Matteo
Už je to pár dní... pár dní, čo o nich nič neviem. Síce mi posielajú správy a odkazy, ale ja nemám silu počuť ich hlasy...

Fer
Matteo musíš si trochu
pospať. Si unavený...

Matteo
Fer ja nedokážem zaspať.
Nechal som ju tam... ona
sa stále snaží spojiť, no
ja nie som schopný
ani otvoriť tie správy.

Fer
Ale prečo?

Matteo
Bojím sa im vstúpiť do
životov. Čo ak ich znovu
zničím? A čo ak sa ona
už posunula ďalej a je
šťastná s Danielom?

Fer
To nezistíš, ak si nevypočuješ
tie odkazy. A keďže ich je
naozaj mnoho, som si
istá, že im na tebe záleží...

Matteo
Dobre... ale len jeden, ktorý
ktorý vyberiem ja...

Fer
Matteo vypočuješ si
ich všetky. Budem tu
s tebou. Nemáš sa
čoho báť... sú to predsa
len odkazy...

Zapol som teda mobil a tam mi nabehlo neskutočne veľa odkazov. Rozhodol som sa ich počúvať po jednotlivých dňoch.

1 deň po odchode
Luna
,,Matteo vráť sa. Bez teba je môj život zbytočný a dýchanie záťažou na moje srdce.''

,,Matteo bez teba nie je nič také, ako to bývalo. Každý deň si prajem, aby som sa zobudila a počula na chodbe tvoje kroky...''

,,Matteo všetko sa tu rúca... môj kašeľ neustáva a jedine ty ma dokážeš upokojiť. Vráť sa...''

Gastón
,,Matteo vráť sa... Nina odchádza a ja ťa tu potrebujem... potrebuje ťa aj Luna. Je divná...''

Nemám slov. Slzy sa mi začínajú tlačiť do očí. No to som ešte nevedel, čo všetko sa dozviem.

Postupne som sa prelúskal všetkými tými odkazmi a zostali mi už len tri. Dva od Gastóna a jeden od Luny. Takže si to pustím na striedačku...

Gastón
,,Matteo Lunu previezli do nemocnice. Daniel nám to povedal a bežal za ňou...''

Luna
,,Matteo práve som sa dozvedela niečo, čo ťa nepoteší. Chcem sa s tebou rozlúčiť, pretože mám... ... ... mám rakovinu pľúc...''

Gastón
,,Matteo... myslím si, že by si to mal vedieť. Daniel odišiel preč. No Luna nám dnes oznámila, že... ona má rakovinu. Mal by si prísť...''

Luna... moja Luna má rakovinu a pomaly umiera. Mal by som ísť za ňou? Má to ešte zmysel?

Slzy sa mi valili z očí a nedokázal som sa upokojiť. Moja princezná má rakovinu a umiera.

Domom sa rozoznelo zvonenie môjho telefónu. Fernanda sa na mňa pozrela a potom hovor zdvihla.

Fer
Pri telefóne Fernanda...

Pozrela sa na mňa s obavami a podala mi telefón. Sklopila pohľad a odišla ďalej...

Matteo
Kto je tam?

Juliana
Matteo to som ja, Juliana.
Možno sa už k tebe dostalo,
že Daniel s tímu odišiel. No
a ty si jediný, ktorý sa
dokáže za dva dni naučiť
jeho prvky. Matteo, tím ťa
veľmi potrebuje...

Pre záchranu Rolleru urobíme všetko!Where stories live. Discover now