23. Musím odísť, aby bola sťastná...

147 18 8
                                    

Matteo

Luna
Ja... prepáč. Nedokážem to.
Viem, že si veril, že ti
odpustím, ale nejde to...

Nedokážem to... slová, ktoré pochádzajú zo strachu. No keď som to počul z jej úst, môj svet sa razom zastavil.

Odišiel som do izby, ktorá mi už od dnes nepatrí. Zo stien som zložil všetky fotografie a uložil som ich na nočný stolík hneď vedľa postele.

Veci som naskladal do kufra a snažil som sa potláčať svoje city. Svoje bolestivé slzy... slzy, ktoré vo mno dokáže vyvolať už len jediný človek.

Naposledy som si sadol na posteľ a odblokoval som si mobil. Vytočil som Gastóna a ten to hneď zdvihol.

Gastón
Tak ako si na tom?

Matteo
Odchádzam...

Gastón
Čože??!

Matteo
Mohol by som ísť k tebe,
kým budem v noci
čakať na čo najskorší let?

Gastón
Jasné. Ale si si istý, že
odletom sa to všetko
vyrieši? Matteo...?

Matteo
O hodinu som u teba.

Hovor som ukončil a sadol som si za stôl, aby som napísal posledný list... list na rozlúčku.

,,Milá Luna...
Už minule som sa ťa pýtal, čo mám urobiť, aby si mi odpustila. No a ty si vtedy povedala Odíď... Odíď niekam fakt ďaleko a už mi daj konečne pokoj. A preto ti teraz tvoje prijanie splním. Odchádzam čo najdalej je to možné. Odchádzam od teba, aby si mohla byť šťastná.

Dnes v noci teda končí náš príbeh. Končí kapitola s názvom Lutteo a začína kapitola z názvom Odlúčení...

Kľúče ti nechám v poštovej schánke a dúfam, že ti nevadí, že som sa s tebou nerozlúčil aj reálne, ale nedokázal som to.

Nedokážem sa totiž navždy rozlúčiť s osobou, ktorá v mojom živote tak veľa znamenala. S osobou, ktorá mi otvorila oči... S osobou, ktorá ma naučila naozaj milovať a vyviedla ma z temnoty slávy...

Navždy budeš moja Luna a moje srdce bude biť len a len pre teba... pre moje slnko života... nikdy na teba nezabudnem Luna Sol Valenteová."

List som položil na stôl a naposledy som skontroloval izbu. K listu som priložil fotografiu nás dvoch na našej prvej korčuliarskej súťaži...

 K listu som priložil fotografiu nás dvoch na našej prvej korčuliarskej súťaži

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Pre záchranu Rolleru urobíme všetko!Where stories live. Discover now