Duyuru!

679 36 0
                                    

BÖLÜM DEĞİL.

 Selam millet! Öncelikle bölüm sanıp açanlardan özür diliyorum. Yaklaşık iki aydır bölüm atmıyorum. Daha doğrusu atamıyorum. Sınavlar, basketbol maçlarım derken baya aksadı. Bölüm yazacağım zaman da yeni bölümü yazdığım defteri kaybettiğimi fark ettim. Bu yüzden de yeni bölüm atamadım anlayacağınız. 

 Ama size iyi bir haberim var. Bunu telafi etmek için telafi bölümü atacağım. Hikayeden bağımsız olacak. 14 Şubat'da attığım bölüm gibi. Bakarsınız iki tane atarım. Bana hiiç mi hiç belli olmaz biliyorsunuz :D 

 Neyse. Bu arada yeni iki hikayeye başlıyorum kısmetse. Bir tanesi Yoongi Kakaotalk. Diğeri de YoonMin. Kakaotalk olanı en kısa zamanda yayınlayacağım inşallah ama Yoonmin'liyi yayınlamadan önce diğer hikayem olan Wink'i bitirmem gerek. Bunun üzerinde çalışmalarım sürüyor.

 Vhope'a gelirsek. Bomba gibi bölümler sizi bekliyor. Kalplerinizi feelslara hazırlasanız sizin için çok iyi olur. Spoi vermemi ister misiniz? Pekala. Şaka yaptım tabi ki de vermeyeceğim. Ha ha çok komikti değil mi?

 Öhöm neyse. Bugünlük benden bu kadar. Valla ne yalan söyliyeyim özlemişim buraları. Ama merak etmeyin artık daha sık aktif bir yazar göreceksiniz. Destekleriniz için teşekkür eder hepinizin kocaman Vhope kalbinden öperim. Görüşürüz :)

Prejudiced Love // VHOPE ~DUZENLENIYOR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin