1. fejezet

1.3K 64 1
                                    

Egy lány kelt át sebesen lovával Völgyzugoly határán. Arwen a Nap-Hold Hercegnő.Sietett nehogy lekésse a Tanácsot amit Elrond úr Völgyzugoly ura hívott össze.
_
A Tanácsban már mindenki a helyén ült és türelmetlenül várták Arwen érkezését. Sokan nem is tudták kire várnak valójában. Csak Gandalf a szürke mágus és Elrond úr tudta kicsoda Arwen. Arwen kisgyerek kora nagy részét Völgyzugolyban töltötte. Megtanult tündéül is. Sokan ezért és földön túli szépsége miatt tündének nézték.
- Mindjárt itt lesz biztos vagyok benne!- nyugtatta a jelenlévőket Elrond. Kicsit félt hogy valami baja eshetett Arwennek.
_
Arwen villámgyorsan belovagolt az udvarba. Leugrott lováról és hagyta hagy menjen az istállóba. Megigazította széltől borzas sötét haját és futni kezdett fel a kőlépcsőn a Tanács terembe.
- Úristen remélem nem késtem el!- motyogta magában miközben kettesével szelte a lépcsőfokokat. Berontott a terembe.
- Már itt is van!- áll fel Elrond úr a székéből. Arwen meghajolt.
- Akkor bemutatlak a jelenlévőknek!  Sorba mondom ahogy ülnek! Frodo aki a Gyűrű hozta  vele együtt a többi hobbi t Samu, Pippin és Trufa! Aztán Gandalf de őt ismered meletette Zöldlomb Legolas Bakacsinerő hercege, Thranduil király fia, aztán Glóin fia Gimli a törpúr, Arathorn fia Aragorn és Boromir Gondorból! Ő pedig itt Arwen Greenleaf a Nap-Hold Hercegnő! - mutatott be mindenkit mindenkinek Elrond. Arwen végig hordozta a szemét mindenkin. Akarata ellenére megállapodott a pillantása Legolason. Belenénézett a tünde mélykék szemébe. Inkább lesütötte a szemét. Azért is mivel mindenki őt bámulta ámulattal. Úgy gondolta hogy inkább leül Frodo mellé. Leült a hobbit mellé és rámosolygott. De Frodo elvörösödve lehajtott a a fejét a többiek pedig vihogni kezdtek. Elrond úr köhintett egyett és így mindenki ránézett.Csak Legolas nem. Arwen magán érezte a tünde meleg pillantását.
- Legolas!- mondja Aragorn mire Legolas elkapta a tekintetét a lányról. Valami olyat érzett amikor meglátta Arwent mint még soha.
- Na szóval azt már megtárgyaltuk amíg te nem érkeztél meg hogy a Gyűrűt el kell pusztítani, el kell vinni Mordorba és bele kell vetni a lávába! Az is megvan hogy ki viszi! Frodo! De az útitársak akkor még nincsenek meg!- sétálgatott előttük Elrond. - Aki válakozik a feladra kérem álljon ide Frodo mellé! Frodo eközben odasétált Elrond mellé. Aragorn és Boromir azonnal odasétáltak Frodo mellé nem sokkal mögötük lemaradva Samu, Pippin és Trufa. Arwen is lassan felemelkedett vele együtt Legolas is. Egymásra néztek de Arwen elkapta a fejét és felszegett állal odament Frodóékhoz. Vele együtt ment Gandalf és Legolas is. Gimli is állt volna fel de mikor meglátta hogy Legolas is ott van dühösen visszahuppant a székébe.
- Mi a baj Gimli?- kérdezte Elrond.Gimli keresztbe tette a karját.
- Ha egy tünde is jön velünk az úton én nem megyek sehova!- mordul fel. Arwen lopva Legolasra pillantott aki meforgatta a szemét de nem szólt semmit. Arwen még nem is hallotta beszélni. Támadt egy ötlete. Odament a törp elé és belenézett a szemébe.
- Egy törp sose adja fel a dicsőségét egy tünde miatt nem igaz? Vagy igen?- suttogja a lány. A törp vonàsai megkeményedtek.
- Nem!- mondta határozottan. Arwen kicsit messzebb hajolt.
- Akkor jössz?- nyújtja ki a kezét felé. Gimli először megcsókolta majd megfogta a kezét Arwennek.
- Ilyen szépségnek mint te ki nem engedelmeskedne!- mondta Gimli. Arwen elvörösödve megköszönte a bókot majd a többiekhez vezette Gimli jó messze Legolastól. Ő is kerülni akarta a tündét mert valami    fura érzés fogta el ha a közelében volt. Nem rossz érzés hanem kellemes jó. Elrond végignézett rajtuk.
- Gondom tudjátok hogy semmi sem köt titeket Frodo és a Gyűrű sorsához! Bármikor otthagyhatjátok a Szövetséget vagy vissza fordulhattok.
Mindenki megértően bólintott.
- Este tartunk egy búcsúbált! Mindenkit szívesen várunk! Addig is viszlát!- hajolt meg Elrond úr és kisétált a teremből. Aztán utána mindenki kiszállingózott a teremből. Arwen
hiába próbált Gimli és Legolas közé férközni mivel tudta hogy valami fog történni köztük. És történt is. Gimli hirtelen Legolas útját állta az ajtóban.
,- Te törp olyan dakadt vagy hogy nem férünk ki az ajtón!- szólalt meg Legolas . Simogató fiatal kellemes hangja volt. Arwen úgy érezte hogy még ezek a szavak is simogatják. Gimli hátrafordult.
- Te meg harcképtelen! A tündék köztudottan nem tudnak harcolni!- húzta gúnyos mosolyra a száját Gimli. Arwen nem szólt semmit csak kifurakodott az ajtón és leszaladt az udvarra. Onnan visszanézett. Legolas őt nézte. Arwen újfent elkapta a tekintetét és elszaladt a lova állásához hogy megnézze minden rendbe van e vele a bál kezdetéig.

A Nap-Hold HercegnőWhere stories live. Discover now